Beantwoord

Data maar geen 4g

• 23 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 1123 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedemiddag,

Op 4 oktober en 18 oktober heb ik een internetbundel NL+EU en een Unit S gekocht voor mobiel internet. Beide bundels staan als actief alleen ik krijg helaas geen mobiel internet. Voor 4 oktober heb ik hier nooit problemen mee gehad. De bundel van 18 oktober had ik gekocht in de hoop het probleem te verhelpen alleen dit hielp niet. Voor zover ik kan zien staan alle instellingen goed. Daarnaast heb ik ook al geprobeerd te telefoon opnieuw op te starten.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt!

Groet,

Sidney
icon

Beste antwoord door Folkert 24 oktober 2018, 13:09

Beste Sindey,

Staan de instellingen in het internet toegangspunt ook goed als je die opent?
Zie https://community.t-mobile.nl/toestelhulp-470/internet-instellen-op-je-toestel-android-marshmallow-261835/index1.html#post1285105 voor de juiste waarden.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Sidney,

Kijk even in je Mijn T-Mobile bij Gegevens en Instellingen, Blokkades of je daar internet wellicht geblokkeerd hebt.

Groet, Folkert
Dag Folkert,

Bedankt voor jouw reactie, dit was een van de dingen die ik nagekeken heb. Hij staat niet geblokkeerd.

Groet,
Sidney
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sidney,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie ook geen blokkades staan. Het zou dus wel moeten werken. Van welk toestel maak jij gebruik? Staat mobiele data aan? Heb je al geprobeerd om internet opnieuw in te stellen? Als je even aangeeft welk toestel je gebruikt dan helpen we je graag verder!
Goedemorgen Hajar,

Ik maak gebruik van een Oneplus 6. Mobiele data staat aan, roaming staat aan, voorkeursnetwerktype is automatisch (2/3/4g), databesparing staat uit, toegangspunt is T-Mobile internet en netwerkoperator staat op automatisch.

Alvast bedankt!

Groet,

Sidney
Reputatie 7
Badge +18
Beste Sindey,

Staan de instellingen in het internet toegangspunt ook goed als je die opent?
Zie https://community.t-mobile.nl/toestelhulp-470/internet-instellen-op-je-toestel-android-marshmallow-261835/index1.html#post1285105 voor de juiste waarden.

Groet, Folkert

Reageer