Beantwoord

Databundel niet geactiveerd

Hoi!

Afgelopen vrijdag heb ik via de T-mobile app een databundel van 300 MB gekocht. In de app van mijn bank zie ik ook al dat het geld is afgeschreven. Ik ben die avond ook online geweest via het mobiele netwerk met de gedachte dat dit van de bundel af zou gaan, maar het ging allemaal van mijn beltegoed af. Achteraf zag ik dat de databundel niet was geactiveerd en dat ik geen bevestigings-sms had gekregen. Is het mogelijk dat de bundel alsnog geactiveerd wordt?
icon

Beste antwoord door Hajar 10 december 2018, 14:59

Hi Eline,

Ik ben gelijk voor je gaan en zie in ons systeem je opwaardering niet terug. Zou je ons een screenshot (zonder privégegevens) kunnen sturen van je betaling? Dan kan ik de bundel voor je activeren. Ik zie dat je op 19-11-2018 hebt gekozen voor betalen per MB vandaar dat het van je tegoed af gaat.

Ik zie je screenshot graag tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Eline,

Ik ben gelijk voor je gaan en zie in ons systeem je opwaardering niet terug. Zou je ons een screenshot (zonder privégegevens) kunnen sturen van je betaling? Dan kan ik de bundel voor je activeren. Ik zie dat je op 19-11-2018 hebt gekozen voor betalen per MB vandaar dat het van je tegoed af gaat.

Ik zie je screenshot graag tegemoet! 🙂
Hoi Hajar,

Bedankt voor je snelle reactie! Hoe kan ik die screenshot via een privébericht sturen? Ik zie nergens een optie om een afbeelding toe te voegen, en wil het liever niet openbaar op het forum plaatsen.

Alvast bedankt,
Eline
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eline,

Via privébericht is het niet mogelijk om bijlagen of screenshots toe te voegen. Je mag echter alles onleesbaar maken wat niet relevant is voor ons, om de databundel te activeren. Zolang duidelijk is dat het om de betaling voor ons, voor een databundel gaat, kunnen wij aan de slag! 🙂

Reageer