Beantwoord

Databundel werkt niet.

  • 16 juli 2017
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Hallo, gisteren heb ik (vanuit Spanje) een prepaid databundel L gekocht. Maar ik krijg geen bevestiging per SMS. Moet ik dit activeren? Hoe?
icon

Beste antwoord door David 17 juli 2017, 16:15

Hoi Tinopino,

Zo te zien heb je vanmiddag een collega gesproken die geholpen heeft met het activeren van jouw bundel. 🙂 Als het goed is heb je daar ook een bevestiging van ontvangen:
Je Internet L NL+EU bundel is nu geactiveerd en geldig tot en met 17-08-2017. Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik Groeten T-Mobile.

Werkt het nu wel goed of loop je nog ergens tegenaan? Neem anders de instructies uit dit topic even door, zodat je ook de instellingen goed kunt zetten.

Nog een hele fijne tijd in Spanje! Als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tinopino,

Zo te zien heb je vanmiddag een collega gesproken die geholpen heeft met het activeren van jouw bundel. 🙂 Als het goed is heb je daar ook een bevestiging van ontvangen:
Je Internet L NL+EU bundel is nu geactiveerd en geldig tot en met 17-08-2017. Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik Groeten T-Mobile.

Werkt het nu wel goed of loop je nog ergens tegenaan? Neem anders de instructies uit dit topic even door, zodat je ook de instellingen goed kunt zetten.

Nog een hele fijne tijd in Spanje! Als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer