Beantwoord

Datavrije muziek prepaid klant

• 22 januari 2019
  • 2 reacties
  • 558 Bekeken

Beste,

ik heb het niet zo snel gevonden, maar begrijp ik het goed dat datavrije muziek alleen geldt voor abonnees en de prepaid gebruikers niet? Ik kan dan overwegen om eventueel over te stappen naar Deezer Family ipv Apple Music.
icon

Beste antwoord door David 22 januari 2019, 15:27

Hi @Dono,

Peter merkt het al terecht op, maar we bieden Datavrije Muziek niet aan bij PrePaid, omdat dit onderdeel is van de abonnementen en bijbehorende databundels. Ik verwacht hierin ook geen veranderingen in de nabije toekomst.

Je kunt natuurlijk wel, wanneer je een lange dag muziek luisteren op de planning hebt, kiezen voor Unlimited Data for a Day NL. Op die manier kun je onbeperkt muziek luisteren met PrePaid! 😁
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Jammer genoeg is het inderdaad niet beschikbaar voor Prepaid.

Wat T-Mobile zou kunnen doen is het trage unlimited internet bundel die ze voor prepaid aanbieden, een wat snellere versie aanbieden, eventueel wat duurder dan de huidige altijd online bundel, dan zou je in principe ook onbeperkt muziek kunnen luisteren....

Ze hoeven daarvoor de bundel niet eens zo heel veel snelheid meer te geven, als ze inplaats van 128kbps zouden upgraden naar 265 kpbs kan je al prima muziek mee luisteren....

Ik zou best voor een unlimited internet verbinding a 265 kbps 10 euro per maand willen betalen....
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Dono,

Peter merkt het al terecht op, maar we bieden Datavrije Muziek niet aan bij PrePaid, omdat dit onderdeel is van de abonnementen en bijbehorende databundels. Ik verwacht hierin ook geen veranderingen in de nabije toekomst.

Je kunt natuurlijk wel, wanneer je een lange dag muziek luisteren op de planning hebt, kiezen voor Unlimited Data for a Day NL. Op die manier kun je onbeperkt muziek luisteren met PrePaid! 😁

Reageer