Beantwoord

Datum laatste prepaid-gesprek

• 26 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 1
  • Doet lekker mee
  • 23 reacties
Volgens de gebruiksvoorwaarden vervalt bij NIET-gebruik van een 1/2 jaar het tegoed op een Prepaid-kaart.
Daarmee heb ik op zich geen moeite. Maar als het bij abonnementen mogelijk is via de gebruiksstatus (in MY T-Mobile) uit te vinden wanneer een bepaald gesprek heeft plaatsgevonden, moet bij Prepaid de datum van het laatste gesprek opgenomen/opgeslagen kunnen worden. Wellicht een ideetje voor een betere service naar de klant toe?
PS: Mocht deze vraag al eerder zijn gesteld: Niet via de zoekfunctie terug te vinden én geen zin 829 pagina's met onderwerpen na te pluizen.:(
icon

Beste antwoord door Hajar 29 oktober 2017, 12:01

Hi Soyyo,

Dankjewel voor het meedenken. Bij PrePaid zie je je gesprekken inderdaad niet terug via My T-Mobile. Via ons interne systeem kunnen wij dat wel terugzien. Ik ga je feedback doorzetten en wellicht wordt er wel iets mee gedaan. Nogmaals bedankt voor het meedenken!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Soyyo,

Dankjewel voor het meedenken. Bij PrePaid zie je je gesprekken inderdaad niet terug via My T-Mobile. Via ons interne systeem kunnen wij dat wel terugzien. Ik ga je feedback doorzetten en wellicht wordt er wel iets mee gedaan. Nogmaals bedankt voor het meedenken!
Reputatie 1
Dank voor de moeite en de reactie. Ik wacht af.