Beantwoord

de kosten van bellen en sms en internet

• 17 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Hallo,
Ik ben er benieuwd wat mijn kosten zijn van bellen sms en internet. Ik heb wel eens een sms ontvangen wat mijn kosten zijn, alleen kan ik die niet terug vinden.
icon

Beste antwoord door Sam- 19 augustus 2016, 12:04

Hey sgjp312,

Leuk om je weer op het forum te zien!

Het is begrijpelijk dat je wilt weten wat je kosten zijn bij het bellen en gebeld worden. We willen hier ook zo duidelijk mogelijk in zijn.

Om je vraag te beantwoorden wil ik je doorverwijzen naar onze website. Hier vind je een overzicht van de kosten bij het PrePaid Voordeel 50% tariefplan. Als je binnen Nederland een sms ontvangt of gebeld wordt dan wordt er geen beltegoed in mindering gebracht. Dit is dus gratis!

Ben je in het buitenland? Dan vind je de tarieven op deze pagina.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Anders horen we graag van je. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

op mijn my t-mobile kijken en dan op abonnement daar staat abboment kosten van de bundels die je gebruik
Reputatie 6
Badge +17
Hey sgjp312,

Leuk om je weer op het forum te zien!

Het is begrijpelijk dat je wilt weten wat je kosten zijn bij het bellen en gebeld worden. We willen hier ook zo duidelijk mogelijk in zijn.

Om je vraag te beantwoorden wil ik je doorverwijzen naar onze website. Hier vind je een overzicht van de kosten bij het PrePaid Voordeel 50% tariefplan. Als je binnen Nederland een sms ontvangt of gebeld wordt dan wordt er geen beltegoed in mindering gebracht. Dit is dus gratis!

Ben je in het buitenland? Dan vind je de tarieven op deze pagina.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Anders horen we graag van je. 😉

Reageer