Beantwoord

Doneren via sms lukt niet

• 29 april 2021
  • 2 reacties
  • 19 Bekeken

Reputatie 2

Heb geen blokkade op mijn sim voor sms doneren, maar desondanks lukt het niet om te doneren via sms. Ligt dit aan T-Mobile of aan de tussenpersoon die de betalingen regelt?

icon

Beste antwoord door David 30 april 2021, 10:31

Hoi @180punten?,

Op die laatste vraag kan ik nog niet direct antwoord geven, maar dat gaan we uitzoeken! 

Ik zie wel dat er een blokkade op het gebruik van servicenummers staat die je zelf kunt opheffen. Het gaat in principe om bellen, maar het kán heel soms voorkomen dat deze blokkade het doneren voorkomt.

Als het nog niet lukt dan kun je het ook even testen met de simkaart in een andere telefoon. Wellicht heb je servicenummers in jouw telefoon zelf geblokkeerd? 

Daarnaast is het ook sowieso handig om te weten om welk nummer het gaat, want misschien kunnen we daar een antwoord vinden.

We zien jouw reactie graag tegemoet, zodat we dit verder af kunnen handelen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @180punten?,

Op die laatste vraag kan ik nog niet direct antwoord geven, maar dat gaan we uitzoeken! 

Ik zie wel dat er een blokkade op het gebruik van servicenummers staat die je zelf kunt opheffen. Het gaat in principe om bellen, maar het kán heel soms voorkomen dat deze blokkade het doneren voorkomt.

Als het nog niet lukt dan kun je het ook even testen met de simkaart in een andere telefoon. Wellicht heb je servicenummers in jouw telefoon zelf geblokkeerd? 

Daarnaast is het ook sowieso handig om te weten om welk nummer het gaat, want misschien kunnen we daar een antwoord vinden.

We zien jouw reactie graag tegemoet, zodat we dit verder af kunnen handelen!

Reputatie 2

Hallo David,

Het is nu gelukt, heb de blokkade voor 0900-nummers opgeheven. Het gaat om sms-en naar 4333.
Of het nu komt door of de blokkade of dat iemand de storing heeft verholpen is nog even een raadsel voor mij aangezien ik in het verleden ook wel eens spook-sms'jes heb gehad van T-Mobile dat ik onvoldoende saldo zou hebben terwijl dat niet zo was.

Heb het een paar maanden geleden ook geprobeerd en volgens mij ging er toen wel geld van mijn tegoed af voor de sms (normale tarief) zonder dat ik gedoneerd had.

Bedankt voor je reactie en het meedenken.

Reageer