Vraag

Doorschakelen PrePaid nummer lukt niet

  • 26 februari 2017
  • 28 reacties
  • 3522 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Elvee,

Ik zie dat mijn collega jou gister heeft verder geholpen. Jouw oude My T-Mobile account stond sinds het nummerbehoud verkeerd gekoppeld. Werkt alles weer naar behoren met je nieuwe My T-Mobile account? Fijn dat je simkaart goed werkt en dat het doorschakelen nu wel lukt!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Het werkt in zoverre dat ik voor my t-mobile een nieuw acount met dezelfde naam heb kunnen aanmaken. Voor het forum heb ik nu een geheel nieuw account. Het oude, daarmee kan ik niet inloggen op het forum. Het dubbele forum vind ik geen probleem, ik zal er alleen iets plaatsen wanneer het echt nodig is.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Elvee,

Gelukkig! 🙂 Dan laten we jouw forum account gewoon zo staan. Mocht je toch nog willen wisselen, dan gaan we dat regelen! Mocht je in de toekomst nog eens ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden hier op het forum 🙂

Reageer