Vraag

dreigende sms vervallen nummer en beltegoed

  • 1 september 2019
  • 3 reacties
  • 842 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedemorgen,
Ik kreeg gisteravond deze onvriendelijke sms in mijn inbox:

Laatste kans!
Gebruik vandaag je tegoed of waardeer je tegoed op.
Anders blokkeren we morgen dit nummer.
Na morgen heb je 30 dagen de tijd om via een opwaardering de blokkade op te heffen.
Doe je dit niet?
Dan vervallen je mobiele nummer en PrePaid-tegoed definitief.
Groeten, T-Mobile

Ik heb mijn telefoon minder dan 5 maanden geleden nog gebruikt (op 7 april namelijk).
Ik dacht dat de houdbaarheid van nummer en beltegoed onbeperkt was als je elke 6 maanden je telefoon gebruikt? Of is dat nu verkort naar 5 maanden? Op de site staat nog steeds 6 maanden.
Ook begrijp ik dat je van tevoren drie SMS boodschappen krijgt, maar ik heb alleen deze gekregen. Hoe kan dit? Ik hoop niet dat mijn nummer nu vandaag geblokkeerd wordt?
En de toon van deze sms is meer die van een phishing mail. Is dit echt van T-Mobile? Dan komt dat erg klantonvriendelijk over!

Met vriendelijke groet,

Johanna

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Dubbele post: https://community.t-mobile.nl/klantenservice-430/waarschuwing-m-b-t-vervallen-nummer-314789
Ok. Dank voor het reageren. Ik had dat gezien en ook het antwoord, maar is het inderdaad goed afgelopen of is het nummer toch vervallen? Dat laatste heb ik namelijk zelf meegemaakt twee jaar geleden. Maar dan zonder die dwingende sms vooraf.
Reputatie 6
Badge +7
Dubbele post, deze gesloten