Beantwoord

Dubbele Donderdag buitenlandse nummers

• 18 februari 2018
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Hallo!
In het SMS-je van T-Mobile over de geldigheid van het extra tegoed stond enkel dat het 30 dagen geldig was - verder geen restricties. Nu zie ik dat SMS-jes naar het buitenland niet van dit tegoed worden afgeschreven (maar van het gewone tegoed)! Dit vind ik niet terecht. Dat stond immers nergens aangegeven als beperking dat je dit niet voor SMS van NL naar buitenland kan gebruiken. Kan dit s.v.p. gecorrigeerd worden en alsnog van het extra tegoed worden afgeschreven?
icon

Beste antwoord door Hajar 19 februari 2018, 14:13

Hi KDK,

Jammer dat je er zo over denkt! Dubbele Donderdag is een extraatje van ons omdat we jullie willen laten profiteren van extra tegoed! Het bellen naar servicenummers en buitenlandse nummers valt niet onder promotioneel tegoed en dus gaat het inderdaad van het tegoed af. Je kan er wel bundels mee kopen en er zo lekker je voordeel uit halen. Ook kun je meedoen met PrePaid Surprise en te gekke prijzen winnen! :8
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dankjewel voor de feedback! Dat gaan we zeker meenemen bij onze volgende acties! Ik wens je veel plezier met je extra tegoed!
Dank voor deze toelichting. Natuurlijk mooi dit extraatje van T-mobile, maar het zou fijn zijn als de voorwaarden transparanter zijn. Toch bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi KDK,

Jammer dat je er zo over denkt! Dubbele Donderdag is een extraatje van ons omdat we jullie willen laten profiteren van extra tegoed! Het bellen naar servicenummers en buitenlandse nummers valt niet onder promotioneel tegoed en dus gaat het inderdaad van het tegoed af. Je kan er wel bundels mee kopen en er zo lekker je voordeel uit halen. Ook kun je meedoen met PrePaid Surprise en te gekke prijzen winnen! :8

Reageer