Beantwoord

Een vervangende sim bestellen

• 5 november 2018
  • 2 reacties
  • 852 Bekeken

Ik probeer online een nieuwe simkaart te bestellen aangezien me oude simkaart niet in een ander toestel past. Na ingelogd te hebben op "My T-mobile" https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simkaarten
Na het kiezen van "3 in 1 simkaart 5,09" alle velden te hebben ingevuld en aangevinkt "Ik ben akkoord dat kosten via mijn beltegoed worden verrekend" krijg ik maar een melding (Eén of meerdere velden in het formulier zijn niet goed ingevuld.) terwijl dat wel het geval is. Mijn beltegoed is 7,83 dus daar kan het bedrag van nieuwe simkaart vanaf. Kan klantenservice niet bellen want de luidspreker werkt niet meer.
Waar ligt nu de fout en hoe kan ik het toch online een nieuwe simkaart bestellen
icon

Beste antwoord door Folkert 5 november 2018, 16:29

Hoi Ramon,

Er waren/zijn problemen met het bestellen van een prepaid simkaart. Even wachten tot er een forum moderator reageert dan komt alles goed.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Ramon,

Er waren/zijn problemen met het bestellen van een prepaid simkaart. Even wachten tot er een forum moderator reageert dan komt alles goed.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ramon,

Ik ga je hierbij helpen hoor, geen zorgen!

Wat Folkert zegt, is inderdaad het geval. Sorry voor het ongemak! Ik wil heel graag de simkaart via ons systeem naar je opsturen. Daartoe heb ik eerst jouw gegevens nodig. Zou je mij jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum kunnen toesturen in een privéberichtje? Dat doe je door op mijn naam te klikken en daarna voor "Privébericht" te kiezen.

Ik zie je bericht tegemoet en dan komt het helemaal in orde!

Reageer