Vraag

Er zijn problemen met Prepaid opwaardering via iDEAL & SMS


Toon eerste reactie

97 reacties

Hoi IKrm.

Als je op je mobiel een screenshot wilt toevoegen, doe je dat a.d.h.v. de volgende stappen:
- Kopieer eerst de url van het topic, dat scheelt opzoeken 😉
- Klik op 'Menu' links bovenin
- Klik op 'Desktopversie weergeven'
- Voer de url in zodra de gewone versie van het forum is ingeladen
- Onderaan het veld om berichten in te voeren vind je nu de optie om afbeeldingen toe te voegen 🙂
In mijn geval is er twee dagen later van mijn rekening afgeschreven en mijn beltegoed is er ook af gegaan. Voor 2 keer proberen is er dus 2 keer geld weg en maar 2GB aan data gekregen, wat overigens ook 2 dagen minder lang geldig was, maar dat ter zijde. Wat is de aanbevolen actie om te ondernemen in dit geval?
Reputatie 4
Hi 2GB per seconde,

Heel goed dat je dit aangeeft!

Fijn dat je een betalingsbewijs hebt toegevoegd, want nu kan ik het direct voor je regelen. De 2000 MB's heb ik handmatig voor je toegevoegd. Op jouw My T-Mobile is dat meteen terug te zien. Om het ongemak te verzachten, heb ik je ook extra beltegoed gegeven. Ik hoop dat je er blij mee bent. 🙂

Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, ben je altijd welkom op het forum. Wij staan voor je klaar!
Muberra schreef:

Hi 2GB per seconde,

Heel goed dat je dit aangeeft!

Fijn dat je een betalingsbewijs hebt toegevoegd, want nu kan ik het direct voor je regelen. De 2000 MB's heb ik handmatig voor je toegevoegd. Op jouw My T-Mobile is dat meteen terug te zien. Om het ongemak te verzachten, heb ik je ook extra beltegoed gegeven. Ik hoop dat je er blij mee bent. 🙂

Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, ben je altijd welkom op het forum. Wij staan voor je klaar!


Is het dan ook langer dan een maand houdbaar? want ik heb nou net een nieuwe maandbundel aangeschaft..
Geactiveerd, doet het alweer niet...
Heyy,
Het is eindelijk gelukt!! Heel erg bedankt kaassausje☺️ hoop dar het nu opgelost wordt!
Reputatie 4
@2GB per seconde,

Bij de Verbruikstatus zie je staan tot wanneer de bundel geldig is. Dat is in jouw geval tot 1 oktober. Dat betekent dat je nog een hele maand hebt om te genieten van alle MB's. 🙂

@IKrm,

Super dat het is gelukt! Het betaalbewijs heb ik voor de zekerheid verwijderd, want jouw bankgegevens zijn te zien. Daarnaast heb ik meteen voor jou de L-bundel handmatig geactiveerd. Dat zie je ook direct terug op jouw My T-Mobile. Heel veel plezier ermee en een fijn weekend! 😃

@Laura,

Ooh nee, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry voor het ongemak! Kan je een betaalbewijs plaatsen in dit topic? Dan zorg ik ervoor dat het meteen wordt geregeld! Als extra informatie wil ik je meegeven dat er ook andere manieren zijn om een databundel aan te schaffen. Hopelijk heb je iets aan mijn tip!
Helaas dag unlimited van €2,95 werkt niet. Wordt niks van mijn prepaid afgeschreven dat geluk heb ik dan wel.
Ik heb gisteren Unlimited voor 2,95 gekocht en het is wel afgeschreven maar niks gekregen. Vervolgens nog een keer gedaan en hetzelfde probleem. Vandaag heb ik de 1250MB geprobeerd via mijn beltegoed maar er is niks afgeschreven en niks bijgekomen.
Ik heb hetzelfde probleem! Vandaag 2,95 afgeschreven van mijn rekening voor Unlimited, maar geen SMS gekregen of iets dergelijks. Dit is al de tweede keer dat dit is gebeurd, terwijl het normaliter gewoon hoort te doen.
Alweer kan ik geen unlimited data nemen alweer kan ik geen werk verrichten op me laptop hoelang gaat het nu weer duren voor het op gelost is ?
Dag T-mobile,
Zojuist heb ik middels het internet een met Ideal betaalde internetbundel geprobeerd te activeren.
Tot mijn grote ontsteltenis moet ik vaststellen dat dit nog steeds niet werkt, en er wel geld wordt afgeschreven, maar geen internetbundel wordt geactiveerd. Daar ik van zin ben om nu meteen te beginnen met het gebruiken van het internet (ik heb al betaald en zondag is mijn vrije dag) wil ik jullie graag verzoeken deze bundel z.s.m. voor mij te activeren. Het gaat om de unlimited dagbundel. En zeg niet dat jullie die niet kunnen activeren, dat hebben ze vorige week ook al voor me gedaan.

Met vriendelijke groeten,
WobWobble
Beste T-Mobile,

Kort geleden heb ik een internetbundel bij jullie gekocht ter waarde van 4,95 voor 300 MB echter heb ik niks ontvangen. Natuurlijk heb ik eerst bij de FAQ gekeken. Daar stond vermeld dat ik 'INTERNET S' moest smsen naar 4000. Dit werkte niet. Ik kreeg de volgende melding:
"Helaas, de aanvraag kan niet worden verwerkt. De bundel is al actief, is niet beschikbaar of je PrePaid tegoed is te laag. Meer info op www.t-mobile.nl/my."

Dit heb ik natuurlijk braaf gedaan. Eenmaal ingelogd op jullie website ben ik gaan kijken bij "Bundels aanpassen". Hierin hoort de bundel te staan onder "Mijn bundels". Maar ik zie jammer genoeg niks staan.
Hoe kunnen we dit probleem snel en goed oplossen, @T-Mobile?!!
Een paar dagen geleden m bundel geactiveerd en betaald maar staat nog steeds niet op mn telefoon..
Reputatie 4
Badge +6
De topic titel met daarin [Opgelost] is misleidend. Het probleem mag dan zijn opgepikt binnen 48 uur en op [Opgelost] gezet, het komt allemaal nogal chaotisch en amateuristisch over; al ruim 10 dagen komen de meldingen binnen, en dit op een punt van banktransacties. Vanuit de klant gezien wordt er aan brandblussen gedaan, het wekt bij mij in ieder geval geen vertouwen.

Graag de 9.95 euro terugstorten, zie attachment voor info. Bij Vodafone werkt het bundel kopen wel met success, dat heb ik dus gedaan.
Reputatie 4
@Prepai,
Dank je wel voor het doorgeven. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig is er niks afgeschreven. Mocht het weer voorkomen, dan kan je dat in dit topic aangeven en dan lossen wij het voor je op!

@Wolff22,
Ik zie dat je vandaag bericht hebt gehad van mijn collega op Facebook. Hij heeft het voor je opgelost! Is alles nu naar wens? 🙂

@MobieleGebruiker,
Goed dat je dit aangeeft! Normaal gesproken hoort het ook meteen te werken. Het probleem hebben wij meteen doorgegeven aan onze specialisten. Zij gaan dit onderzoeken om dit zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd help ik jou natuurlijk direct verder! In het systeem zie ik dat er 2 keer een Unlimited Data Vandaag-bundel is aangeschaft, maar niet toegekend. Daarom heb ik nu 2 x €2.95 voor jou teruggestort. Op jouw My T-Mobile kan je zien dat het is toegevoegd aan jouw tegoed. Sorry, voor het ongemak en ik hoop dat je blij bent met de oplossing.

@Kevinsmeets93,
Ik kan begrijpen dat het niet handig is! Mijn excuses hiervoor! In het systeem zie ik dat het vandaag wel gelukt is om de Unlimited Data Vandaag-bundel te activeren. Heb je trouwens betaald voor de Unlimited-bundel van 3 september? Als dat wel het geval is, deel dan hieronder het betaalbewijs en dan zorg ik ervoor dat het meteen wordt teruggestort!

@WobWobble,
Natuurlijk kunnen wij je daarbij helpen. Dat is nooit een probleem. 😉 Vandaag heb je een bericht gehad van mijn collega op Facebook. Inmiddels is de Unlimited Data-bundel geactiveerd en kan je er gebruik van maken. Als er iets anders is wat wij voor je kunnen doen, geef het dan gerust aan!

@SamsungTMobilemaster,
Welkom op het forum! Het is inmiddels opgelost en je databundel is toegevoegd. Je kunt ervan gaan genieten! 😃 Is er nog iets anders waarbij wij je kunnen helpen?

@Laura,
Zou je een betaalbewijs kunnen toevoegen van de databundel? Dan kan ik het meteen voor je oplossen. Als je een pagina teruggaat in dit topic, dan zie je dat ik op 1 september ook aan je hebt gevraagd of je een betaalbewijs kunt delen. Wellicht heb je het over het hoofd gezien. Ik sta klaar om dit voor je op te lossen, Laura. 🙂

@Tmoesel,
Juist aan de hand van jullie feedback komen wij er nog sneller achter dat er sprake is van een storing. Daarom zijn wij ook altijd erg blij met jullie reacties & ervaringen. Daar is dit forum voor bedoeld. Dus, ik wil jou ook graag bedanken voor de feedback. Inmiddels zijn wij het probleem aan het onderzoeken en zullen wij ons best doen om het zo spoedig mogelijk te verhelpen. Kan je mij in een privébericht jouw PrePaid-telefoonnummer, naam, adresgegevens & geboortedatum willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat je het geld terugkrijgt!
SEPA iDEAL
IBAN: NL92BNPA0227695712
BIC: BNPANL2A
Naam: T-Mobile Netherlands B.V.
Omschrijving: 550000019903 01700
00039070600 T-Mobile betaling T-
Mobile
Kenmerk: 21-08-2017 19:17 017000
0039070600


SEPA iDEAL
IBAN: NL92BNPA0227695712
BIC: BNPANL2A
Naam: T-Mobile Netherlands B.V.
Omschrijving: 550000017473 01700
00038878116 T-Mobile betaling T-
Mobile
Kenmerk: 13-08-2017 01:00 017000
0038878116

2x een L internet bundel maar nog niks geactiveerd
Automatische incasso lijkt ook niet te werken helaas.... het probleem is denk ik wel wat groter dan alleen sms / ideal opwaarderingen.... willen jullie dit ook doorsturen naar de technische mannen/vrouwen, en natuurlijk handmatig even een zetje geven dat het bij het beltegoed wordt bijgeboekt 🙂

Hoop op een snelle structurele oplossing.... zodat ik niet maandelijks hier extra werk aan heb 😞
Reputatie 7
Badge +18
Hi Jamy13 & Johnva,

Ik heb jullie tegoed opgewaardeerd om dit recht te trekken!

@Jamy13, ik zag dat jouw databundel verbruikt was, dus in jouw geval heb ik 2000 MB ingeschakeld en €15,- aan beltegoed uitgekeerd.

@Johnva, jij hebt nog bijna de volledige 300 MB van vorige compensatie, dus ik heb bij jou €5,- opgewaardeerd.

Als er nog vragen zijn, dan horen we het graag!
David schreef:

Hi Jamy13 & Johnva,

Ik heb jullie tegoed opgewaardeerd om dit recht te trekken!

@Johnva, jij hebt nog bijna de volledige 300 MB van vorige compensatie, dus ik heb bij jou €5,- opgewaardeerd.

Als er nog vragen zijn, dan horen we het graag!



Toch niet helemaal tevreden..... Waarom is deze 5 euro maar 3 maanden geldig?? En waarom noemen jullie het steeds "compensatie" en hebben jullie het in de SMS over "Goodwill"?? Het is verdorie gewoon mijn eigen geld wat door een fout bij T-Mobile op de een of andere manier niet aan het mobiel nummer wordt bijgeschreven 😠. Maar goed, we gaat het beleven of het de 3de maal als nieuwe klant in de toekomst wel gaat lukken....

Natuurlijk wel bedankt voor de snelle reactie.... dat maakt het allemaal dan toch weer iets minder erg! Fijne Zondag nog! :8
Ik heb 31 aug. mijn bundel M geactiveerd maar nog steeds niks gekregen. Het lukt mij helaas niet om een sceenshot te sturen van mijn betaal bewijs.
Reputatie 7
Badge +18
@Johnva

Een vergoeding omdat er iets verkeerd gaat noemen wij een compensatie van het probleem, vandaar dat wij het daar steeds over hebben.

Er zit een maximale datum aan dit tegoed, dat is 3 maanden. Mocht je in die 3 maanden het geld niet uit hebben gegeven, laat het gerust weten!

@Laura

Je vindt in dit topic instructies om een afbeelding op het forum te plaatsen. Als het gelukt is helpen we je graag verder!
Reputatie 4
Badge +6
tmoesel schreef:

De topic titel met daarin [Opgelost] is misleidend. Het probleem mag dan zijn opgepikt binnen 48 uur en op [Opgelost] gezet, het komt allemaal nogal chaotisch en amateuristisch over; al ruim 10 dagen komen de meldingen binnen, en dit op een punt van banktransacties. Vanuit de klant gezien wordt er aan brandblussen gedaan, het wekt bij mij in ieder geval geen vertouwen.

Graag de 9.95 euro terugstorten, zie attachment voor info. Bij Vodafone werkt het bundel kopen wel met success, dat heb ik dus gedaan.


De vraag is en was om het geld terug te storten daar ik geen gebruik wil en kon maken van een 1GB bundel van T-Mobile (op de dag van aanvraag wel, maar toen werkte het niet en een dag later is geen optie). Nu zie ik dat er 10 euro promotietegoed op de pre-paid account is gezet met maar een maand geldigheid (t/m 2017-10-04). Dus ik wacht op terugstorten van 9,95 of op zijn minst het tegoed permanent maken. Tegoed overdragen naar andere account zal bij T-Mobile NL niet kunnen neem ik aan (kan bij andere provider wel).
Reputatie 6
Badge +17
Hi tmoesel,

Geen zorgen. Ik heb het bedrag teruggestort. Je kan het binnen 2 weken op je rekening verwachten. 😉
Betaalbewijs bundel M

Reageer