Vraag

Er zijn problemen met Prepaid opwaardering via iDEAL & SMS

Toon eerste reactie

97 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Laura,

Bedankt voor het betaalbewijs! 🙂 Ik zag dat je nog geen nieuwe internetbundel had ingeschakeld, dus dat heb ik nu direct voor je gedaan!

Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
David schreef:

@Johnva

Er zit een maximale datum aan dit tegoed, dat is 3 maanden. Mocht je in die 3 maanden het geld niet uit hebben gegeven, laat het gerust weten!

Beste David,

Ik zou toch graag zien dat de 5 pleur wordt omgezet in onbeperkt houdbaar tegoed, daar het er naar uit ziet dat ik voor de verval datum dit niet ga opmaken. In een normale situatie als opwaarderen wel goed was gegaan, zou dit ook het geval zijn geweest. Zoals het nu als promotietegoed met verloop datum in het saldo overzicht staat ga ik dit zeker weten vergeten anders.

Alvast hartelijk dank!

Een kleine gebruiker 😳
Reputatie 6
Badge +17
Hi John,

Zoals David al heeft aangegeven zit er een maximale datum aan het tegoed. Mocht het tegoed na 3 maanden nog niet op zijn dan kun je aan de bel trekken. We horen tegen die tijd graag van je. 🙂
Ik heb internet L gesmst naar 4000. en ik kreeg geen internet L maar een interner M nl+eu. hoe is dit mogelijk en hoe kan ik wel mijn gewenste internet bundel krijgen?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Charissa M,

Dat is wel opmerkelijk! Heb je misschien een screenshot van het bericht dat je hebt verstuurd? Ik zie namelijk alleen maar terug dat de M-bundel is aangevraagd, geactiveerd en ook de kosten voor een M-bundel in rekening is gebracht. Ik zie verder niets terug wat wijst op een verkeerde verwerking van de aanvraag. Zou je jouw bericht kunnen screenshotten en in een reactie kunnen plaatsen? Verder lijkt het namelijk allemaal goed te zijn gegaan.

We zien jouw reactie graag tegemoet!
Hoi David

Hier mijn bewijs
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Charissa,

Hartstikke bedankt voor de duidelijke screenshots. Er gaat wat fout in het systeem. Om dit om te laten lossen heb ik het gelijk voor je doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij gaan dit verder voor je onderzoeken en je van een oplossing voorzien. De verwachting is dat ze je binnen 6 werkdagen benaderen met meer informatie. Let wel op dat ze met een onbekend nummer bellen.

Om ze te laten onderzoeken wat er precies heeft plaatsgevonden kan ik nu de Internet L bundel niet activeren. Als ik dit wel doe dan kunnen ze waarschijnlijk de oorzaak niet meer achterhalen en kan dit probleem in de toekomst weer voorkomen. Vind je het goed om voor nu nog gebruik te maken van de Internet M bundel? Uit coulance heb ik je beltegoed cadeau gedaan!
Hoi,

Ook ik heb een bundel betaald via iDeal, maar vooralsnog geen gebruik van kunnen maken.

http://i65.tinypic.com/hs9hl5.jpg
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Badrm,

Goed dat je dit aankaart! Ik zie inderdaad dat de aanvraag voor de bundel niet goed is doorgekomen. Ik heb dit meteen voor je geregeld en de bundel voor je toegevoegd!

Mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je altijd op het Forum terecht! 😃
Top, hij doet het weer. Bedankt!
Ik heb ook gisteren mijn bundel gekocht via iDeal, maar internet nog niet binnen.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Georick,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Erg vreemd. De bundel zou binnen 24 uur automatisch geactiveerd moeten worden.

Om dit voor je op te lossen heb ik het voor je doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij gaan controleren wat er fout is gegaan en hoe we dit zo snel mogelijk op kunnen lossen. We willen uiteraard een oplossing die ervoor zorgt dat dit in het vervolg niet meer kan gebeuren!

Onze vriendelijke collega's gaan dit verder onderzoeken en zullen jou daarna telefonisch benaderen. Let wel op dat ze met een onbekend nummer kunnen bellen.

We gaan er samen uit komen!
Reputatie 4
Badge +6
Hajar schreef:

Hi tmoesel,

Geen zorgen. Ik heb het bedrag teruggestort. Je kan het binnen 2 weken op je rekening verwachten. ;)

Hajar, m.b.t. de mislukte aankoop van 2107-09-03 (banktransactie pas dag later) is er nog steeds geen 9,95 euro teruggestort op mijn rekening. Helaas wekken alle elementen in jouw antwoord/belofte argwaan:

'Geen zorgen': Er zijn genoeg andere providers, mijn workaround had ik al aangegeven.

'Ik heb het bedrag teruggestort': Dan had ik wel allang op mijn rekening gezien. Wellicht/hopelijk bedoel je dat je ergens in een administratief systeem hebt aangevinkt dat er een bedrag teruggestort moet worden. Maar misschien een 'berichtje' naar een collega die er niets mee gedaan heeft. Ook het promotietegoed van 10 euro staat nog steeds op de betreffende TMO NL SIMkaart, maar daar heb ik niks aan. Ik heb ruim 2 weken geleden al 2 andere abo's afgesloten bij andere providers.

'Je kan het binnen 2 weken op je rekening verwachten': 'kan' en 'verwachten': ofwel, reken er maar niet op.

';)': Smileys verlagen de betrouwbaarheid en geloofwaardigheid in zakelijke communicatie, dat is algemeen bekend. Hier dus ook een bevestiging.
Vandaag
Vandaag UNLIMITED DATA BUNDEL NL gekocht , geen gebruik kunnen maken van bundel .....geld is wel van mijn rekening gehaald
Reputatie 5
Badge +15
@tmoesel: Op het moment dat er iets misgaat bij ons, zullen we altijd onze uiterste best doen om dit op te lossen. Het is dus op geen enkele manier onze bedoeling om onder een belofte uit te komen. Ik zie inderdaad dat Hajar beltegoed heeft toegevoegd. In principe kunnen wij geen bedrag terugstorten op jouw rekening. Zij is morgen weer aanwezig en ik zal haar dan ook morgen vragen wat zij precies bedoelde!

@Mfoe-foe: Ik zie dat je op 30 september nog een bundel hebt toegevoegd. Heb je daar wel goed gebruik van kunnen maken? Kun je ons een screenshot van de afschrijving op 29 september sturen? Let op dat er geen privégegevens zichtbaar zijn. Wij gaan er dan graag voor je achteraan!
Ja dat klopt 30 sept. Bundel gekocht en heb er gebruik van kunnen maken !
Reputatie 7
Badge +18
Hi Mfoe-foe (mooie sketch van Eddie Murphy! 😉 ),

Bedankt voor jouw betaalbewijs, dat is duidelijk! We kunnen geen geld terugstorten bij PrePaid, dus ik heb €3,- promotioneel tegoed voor je toegevoegd aan jouw nummer. Als het goed is heb je hier ook zojuist een SMS van ontvangen.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
Reputatie 4
Badge +6
Jaimy schreef:

@tmoesel: Op het moment dat er iets misgaat bij ons, zullen we altijd onze uiterste best doen om dit op te lossen. Het is dus op geen enkele manier onze bedoeling om onder een belofte uit te komen. Ik zie inderdaad dat Hajar beltegoed heeft toegevoegd. In principe kunnen wij geen bedrag terugstorten op jouw rekening. Zij is morgen weer aanwezig en ik zal haar dan ook morgen vragen wat zij precies bedoelde!

OK, ik zie op mijn laatste 4GvT factuur een regel:
'Vergoeding Euro 10,- -9,99'

Hier in deze thread lezend dat prepaid geld niet teruggestort wordt, is dit een goede toplossing en daarmee is wat mij betreft de kous af.
Reputatie 6
Badge +17
Hi tmoesel,

Fijn dat het daarmee is opgelost! 🙂
Betaal je voor een bundel krijg je em niet, lekker dan
Reputatie 6
Badge +17
Hi Aamir,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Welke bundel wilde je activeren? Op welke manier heb je geprobeerd een bundel te activeren? Via iDeal of via sms? Heb je een betaalbewijs die je met ons kan delen? Ik zie namelijk meerdere klachten binnenkomen over de M-bundel.

Ik hoor graag van je zodat je verder kan helpen.
Hoi,
Ik heb vanochtend via ideal mijn beltegoed opgewaardeerd met 10 euro.
Is afgeschreven van mijn rekening maar (nog) niet toegevoegd in Mytmobile.
Kan een mod voor mij checken hoe of dat zit?
Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +15
Hoi MR-tin,

Ik heb het meteen even voor je gecheckt en zie er niets van terug in ons systeem. Er lijkt daarom iets niet helemaal goed te zijn gegaan, maar uiteraard wil ik dat graag voor je oplossen. 😃

Kun je een screenshot van de afschrijving maken, waarop ook de datum is te zien? Zorg er wel voor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn, aangezien dit een openbaar forum is. Aan de hand van het screenshot kan ik hier voor je achteraan gaan. Ik zie je reactie tegemoet!
Dank voor je reactie Jaimy.
Zie hier de afschrijving.
Tot nu toe nog steeds niet bijgeschreven in tmobile, ook nog geen sms gehad ergens van 😕

Reageer