Vraag

Er zijn problemen met Prepaid opwaardering via iDEAL & SMS


Toon eerste reactie

97 reacties

Reputatie 5
Badge +15
Bedankt voor het screenshot! Dat is natuurlijk een duidelijke zaak. Ik heb jouw beltegoed meteen aangevuld met 10 euro!

Kun je het aangeven als dit toekomst weer fout gaat? In dat geval ga ik het namelijk even bij onze IT-specialisten neerleggen. 🙂
Thanks voor de hulp! Hopen dat het niet nog een keer gebeurd nee, anders laat ik het wel weten 😉
Vandaag de 300 mb bundel gekocht met iDeal , tot op heden niks ontvangen en de betaling is wel verwerkt. Graag ontvang ik mijn 300 mb.

Kai.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Kaizevering,

Wat jammer dat het niet gelijk goed is gegaan. Kun je een screenshot van de afschrijving delen? Zorg er wel voor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn. Ik zorg er daarna voor dat jij jouw MB's ontvangt.
Ik heb vandaag een bundel van 2000 mb's gekocht maar niet ontvangen. Heb dit al meerdere keren gehad, ook met onbeperkte data voor een dag. Snap dat ik die misschien niet meer terug kan kijken maar zou iemand de 2000 mb's kunnen activeren?
Reputatie 7
Badge +18
Hi Larencio,

Dat klinkt niet best! :S Ik heb het in ieder geval doorgezet, maar als je een kopie van het betaalbewijs stuurt via het forum, dan lossen we dit gelijk voor je op. Zorg er wel voor dat je privégegevens uit jouw bericht haalt!

Als ik een update heb, dan laat ik het je weten!
Ik had net een unlimited data besteld, het werd wel afgeschreven maar ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb een screenshot gemaakt voor bewijs.
Hierbij de bankafschrijving.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Larencio,

Dankjewel voor het delen van de screenshot. Ik heb de 2000MB's toegevoegd. Je kan vanaf nu gebruik maken van je MB's. Excuses dat het niet automatisch is opgewaardeerd. Ik hoop dat je tevreden bent met de oplossing! Fijne feestdagen! 🙂

@Ruwendley; Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de Unlimited bundel alsnog is toegevoegd. Werkt alles naar behoren? 🙂
@Hajar: ik had via een opwaardeerbon later in middag zelf een unlimited data gekocht omdat het veelste lang duurde voordat iemand reageerde dus eigenljk heb ik nog niks ontvangen.
Reputatie 7
Badge +18
Hey Ruwendley,

Ah kijk, dat is duidelijk! Ik heb het beltegoed gelijk opgewaardeerd, dus daar kun je dan nog een bundel van aanschaffen. Hier op het forum reageren voornamelijk klanten snel op elkaar, wij als medewerkers reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Als je dus heel snel een reactie wilt, dan is het misschien handiger om te bellen. Dan krijg je gelijk een antwoord op jouw vraag en anders helpen wij je hier natuurlijk!
Momenteel ben ik in Duitsland en heb gisteren een internetbundel M gekocht. Ik heb betaald via iDeal, geld is ook eraf, maar heb tot op heden nog geen bundel erbij. zie betaling.
Graag zsm oplossen.
Net via ideal betaling gedaan voor vier keer 10 euro maar als ik via 1244 wil opwaarden krijg ik te horen dat de code niet bestaat. Graag zo snel mogelijk helpen want zit in het buitenland zonder internet. Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +18
Hi S. Rodel en Dantee,

In ons systeem zie ik terug dat jullie ondertussen geholpen zijn door mijn collega's. Mocht er nog iets zijn waar wij bij kunnen helpen, dan horen we dat alsnog graag natuurlijk! 🙂
Half uur geleden 20 euro(+ gratis 20 euro in verband met die actie van jullie) opgewaardeerd. Nog steeds niks ontvangen. Ook 1244 geeft aan dat ik niks ontvangen heb.
Heb ook een half uur geleden met 20 euro opgewaardeerd en betaald met iDeal.
En ik zie hetzelfde als dat heyhoe ook aangeeft. Het geld is wel van de rekening afgeschreven, maar niet zichtbaar in de app of 1244
Reputatie 7
Badge +18
Hi Heyhoe en Viemo,

Top dat jullie meedoen aan Dubbele Donderdag! Het moet dan natuurlijk wel goed werken!

We willen dit natuurlijk graag voor jullie rechtzetten en oplossen, dus dat gaan we dan ook zeker doen! Hebben jullie een screenshot van het betaalbewijs van de opwaardering via iDeal? In dit topic vind je een uitleg voor het uploaden van een screenshot (bericht van Pilovali) en ook via mobiel (bericht van Kaassausje). Aan de hand daarvan kunnen wij dit verder voor jullie oppakken en zorgen dat al het beltegoed zo snel mogelijk toegevoegd wordt!
Hoi David,
Bedankt voor de snelle reactie. Hieronder een screenshot. Ik zie dat inmiddels wel dat er 20 euro is opgewaardeerd, maar niet het dubbele donderdag tegoed.
Alvast bedankt voor je hulp 🙂
@David, THX. alles is opgelost en zichtbaar
Reputatie 7
Badge +18
Hi Viemo,

Dat is goed nieuws! Geniet van al het beltegoed! 😉
Gisteren voor m'n vader (hij zit in duitsland) voor € 10,- beltegoed gekocht via iDeal. Toen hij het vandaag wilde activeren kreeg hij te horen dat de code ongeldig is.
Reputatie 7
Badge +18
Hi Trollkater,

Kun je mij via een privébericht zijn telefoonnummer sturen? Dan kan ik in ieder geval in ons systeem met je meekijken. Je kunt in een reactie in dit topic een screenshot van de betaling plaatsen, dan heb ik alle informatie bij elkaar en kan ik jou (of eigenlijk je vader) verder helpen! 🙂

Reageer