Vraag

Er zijn problemen met Prepaid opwaardering via iDEAL & SMS

Reputatie 4
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 1392 reacties
[Update] 4 September 2017

Hi allemaal,

Op dit moment ervaren sommige klanten problemen met PrePaid opwaarderingen die betaald zijn met iDEAL of via SMS. De betaling lukt wel via iDeal of SMS, maar het nieuwe tegoed/bundel wordt dan niet bijgeschreven. Dit probleem is bij ons bekend en wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen voor jullie. Ons excuses voor het ongemak.

Mochten jullie hier last van ondervinden, laat dan in dit topic een reactie achter met een screenshot van de betaling en dan zorgen wij ervoor dat wij het tegoed of de bundel voor jullie handmatig toekennen. Zorg er wel voor dat privégegevens niet te zien zijn in de screenshots. Wij staan voor jullie klaar om het op te lossen!

Zodra wij een update hebben, zullen wij dit meteen met jullie delen, beloofd!

97 reacties

Reputatie 4
Hi 2GB per seconde,

Heel goed dat je dit aangeeft!

Fijn dat je een betalingsbewijs hebt toegevoegd, want nu kan ik het direct voor je regelen. De 2000 MB's heb ik handmatig voor je toegevoegd. Op jouw My T-Mobile is dat meteen terug te zien. Om het ongemak te verzachten, heb ik je ook extra beltegoed gegeven. Ik hoop dat je er blij mee bent. 🙂

Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, ben je altijd welkom op het forum. Wij staan voor je klaar!
Reputatie 5
Badge +15
Hoi MR-tin,

Ik heb het meteen even voor je gecheckt en zie er niets van terug in ons systeem. Er lijkt daarom iets niet helemaal goed te zijn gegaan, maar uiteraard wil ik dat graag voor je oplossen. 😃

Kun je een screenshot van de afschrijving maken, waarop ook de datum is te zien? Zorg er wel voor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn, aangezien dit een openbaar forum is. Aan de hand van het screenshot kan ik hier voor je achteraan gaan. Ik zie je reactie tegemoet!
Thanks voor de hulp! Hopen dat het niet nog een keer gebeurd nee, anders laat ik het wel weten 😉
Wat fijn allemaal! een ietsje duidelijkheid.
Zou u mij handmatig de unlimited dagbundel kunnen toekennen?
daarnaast heb ik gisteren contact gehad met de klantenservice via twitter, en daar werd mij verteld dat ze de bundel (unlimited dagbundel) voor me gingen activeren, maar nu staat er een 300 mb bundel voor me geactiveerd.. die heb ik niet nodig en ook nooit om gevraagd, zou u dat gelijk kunnen terugdraaien? Super bedankt!
Hoi, ik heb een 2000 MB bundel gisteren gekocht via IDEAL en tot nu toe geen sms ontvangen voor activeren. Kunt U voor mij zo spoedig mogelijk activeren want ik ben nu op vakantie en heb dringen de bundel nodig. Alvast bedankt!
Hallo, ik heb ook een 2000 MB bundel gekocht gisteren via iDeal op een pc. Zou dit tegoed op mijn account gezet kunnen worden? Ik heb op het moment geen toegang tot een pc dus het is helaas niet mogelijk een betaalbewijs te versturen. Ik hoop dat het toch nog opgelost kan worden want ik heb mijn mbs hard nodig. Bedankt!
Muberra schreef:

{UPDATE} Probleem opgelost!

De storing is inmiddels opgelost, dus het is weer mogelijk om via iDEAL & SMS de databundels te activeren voor PrePaid. 🙂

Mochten jullie toch tegen problemen aanlopen, laat het dan weten aan ons!

superfijn! ik heb hem inmiddels zelf geactiveerd. kunnen jullie nog even die 300 mb bundel terugdraaien? alvast bedankt!

edit: Inmiddels gebeurd! Toch nog goeie service op de maandagmorgen. Dankjewel t-mobile 🙂
Bedankt voor de mededeling, ik heb hier al een paar dagen last van gehad, goed om te horen dat ik niet de enige was met dit probleem!
Ik hoop dat de screenshots voldoende zijn, zo niet, zsm laten weten.
Het gaat over NL Unlimited, en op dit moment heb ik het niet nodig. 🙂

Alvast bedankt,

MobieleGebruiker
Reputatie 4
@WobWobble,

Heel erg bedankt voor je positiviteit! 😃

Daar worden wij ook erg gelukkig van. Wij doen altijd ons best om jullie zo goed mogelijk te informeren. Natuurlijk al helemaal wanneer het weer is opgelost! Fijn om te horen dat mijn collega's jou zo snel hebben kunnen helpen. Je bent altijd welkom op ons forum voor jouw vragen.

@Dhyaanicha,
Goed dat je dit aangeeft!

Ik zie in het systeem inderdaad terug dat je een L-bundel hebt aangeschaft. Dit ga ik direct aan jouw huidige tegoed toevoegen, zodat je ervan kan genieten. Het is ook meteen terug te zien op jouw My T-Mobile. Ik wens je nog een fijne vakantie toe! 😳

@Annepanne98,
I'm coming to the rescue! 🙂

Je hebt vandaag meteen een Unlimited Data Vandaag NL bundel aangeschaft zie ik. Werkt de Unlimited bundel wel? In het systeem staat dat je de L-bundel inderdaad hebt gekocht, maar dat het niet is geactiveerd. Ik ga de 2000 MB's alsnog toevoegen aan jouw huidige tegoed. Dat zie je meteen terug op jouw My T-Mobile! Het voordeel is dat je vandaag nog gebruik kunt maken van de Unlimited Databundel. De 2000 MB's zijn gelukkig nog een maand geldig! Dus daar kan je nog volop van genieten. Als je nog vragen hebt, dan sta ik voor je klaar!

@MobieleGebruiker,
Niks te danken, daar zijn wij voor!

Je was zeker niet de enige. Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat de Unlimited databundel wel netjes door jou is gekocht. Je geeft aan dat je het vandaag niet meer nodig hebt, dus ik ga het bedrag van €2.95 voor jou terugstorten. Dat is direct te zien op jouw saldo! Ik hoop dat je hier blij mee bent. Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het maar weten! 🙂
Ik zit in het buitenland en ik was het gister erg nodig niet voor eigen gebruik. Vind het heel erg jammer van gister misschien dat ik nog een troost kan krijgen?....
Volgens mij heb ik 500mb's gekregen van jullie nu maar dat is niet EU dus dat betekend dat ik er niks mee kan. Zou saar iets aan gedaan kunnen worden?..
Muberra schreef:

@MobieleGebruiker,
Niks te danken, daar zijn wij voor!

Je was zeker niet de enige. Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat de Unlimited databundel wel netjes door jou is gekocht. Je geeft aan dat je het vandaag niet meer nodig hebt, dus ik ga het bedrag van €2.95 voor jou terugstorten. Dat is direct te zien op jouw saldo! Ik hoop dat je hier blij mee bent. Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het maar weten! :)

Ja, ik heb namelijk 3 keer ervoor betaald (19 augustus 2 keer, aangezien ik het echt nodig had en na de eerste keer dacht dat ik niet had betaald, dat bleek wel dus te zijn). En ik zie dat ik maar 1 keer was vergoed. Die van, waarschijnlijk 20 augustus staat wel op mijn T-mobile, kan dat even opgelost worden?

Alvast bedankt,

MobieleGebruiker
Beste T-mobiel,

Ik heb gisteren voor mij en mijn vrouw een internetbundel van 2g gekocht en beide werken niet.
Moet ik u een betaal bewijs sturen ?

Groet,
King
internetbundel gisteren gekocht. tot op heden geen sms ontvangen. zie betaling
U zegt dat het opgelost, maar mijn vrouw en ik zitten vandaag in Parijs zonder internet bundel. Graag hoor ik wanneer ik weer kan gebruiken. Er vervelend dit. Ik probeer kan een bijlage(betaalbewijzen) toe te voegen, maar het lukt niet echt.
Ik heb ook een internet bundel gekocht, tijdens de storing.... Ik kan helaas via mijn telefoon geen bijlage toevoegen dus staat het hieronder gekopieerd, zonder mijn eigen rekening nummer dan.
Ik hoop dat dit voldoende is en dat mijn mb's toch nog toegevoegd kunnen worden!

Mobile Netherlands B.V. €14,95 AF
Tegenrekening: NL92 BNPA 0227 6957 12
Omschrijving: 550000019291 0170000039028921
T-Mobile betaling T-Mobile
Type: iDEAL
Rentedatum: 21 augustus 2017
Verwerkingsdatum: 20 augustus 2017
Transactiereferentie: 20-08-2017 09:51 0170000039028921
Hallo ik heb gisteren een internetbundel gekocht met mijn beltegoed en bij mij is dat nog steeds niet afgetrokken van mijn beltegoed en heb ook nog steeds de bundel niet heb het 2 keer geprobeerd
wat kan ik nu doen opnieuw een internetbundel kopen van mijn beltegoed of gaan jullie hem even activeren zodat ik weer internet heb als ik naar http://t-mobile.nl/prepaid-data-pass ga dan zegt hij U hebt al een internetbundel gekocht en die is nog niet op maar heb helemaal geen bundel gekregen ook geen sms
Groetjes Rika
Hallo, vandaag heb ik een internetbundel gekocht van 1250 MB (M) via iDEAL. Ook bij mij is het geld wel van de rekening afgeschreven, maar is er geen sms aangekomen en kan ik de bundel niet gebruiken. Graag zou ik deze ook zo snel mogelijk willen hebben.
Reputatie 7
Badge +18
@TM User

Mijn collega heeft je gisteren al geholpen, via Facebook, met het activeren van jouw bundel. Deze is ook in de EU te gebruiken, dus je kunt weer uit de voeten!

@MobieleGebruiker

Je had in het andere topic al betaalbewijzen teruggestuurd en ik zie dat het toevoegen van de bundels niet goed is gegaan. Ik heb dan ook de andere bundels vergoed. Het beltegoed zie je terug op My T-Mobile en je zou nu weer gewoon bundels moeten kunnen kopen! 🙂

@Elvishui

Bij jou zie ik in ieder geval wel een poging tot het activeren van de bundel, maar die is duidelijk niet geactiveerd. Ik heb deze 2 GB alsnog voor je geactiveerd, dus je kunt deze nu gebruiken en de bundel is geldig tot en met 22 september. Aangezien je (logischerwijs) niet met het nummer van jouw vrouw bent ingelogd, kunnen we dit niet nagaan voor haar. Zij kan zelf wel even een reactie achterlaten, dan kijken we of we dit ook voor haar kunnen rechtzetten!

@Vlake015

De betaling spreekt inderdaad voor zich, alleen ben jij niet ingelogd met jouw My T-Mobile. Ik kan dus niet voor jou controleren wat ik voor je kan doen. Je kunt opnieuw inloggen met My T-Mobile, dan kunnen we je verder helpen!

@Robin799

Dat is helemaal helder! Ik heb de bundel net toegekend!

@Rika-P

Ik zie dat jij vanochtend bent geholpen door mijn collega! 🙂

@Merianne

Bij jou zie ik niet terug dat een bundel is geprobeerd te activeren, dus ook geen bewijs dat dit daadwerkelijk aangeschaft is. Zou je als screenshot een betaalbewijs van de bundel toe kunnen voegen? Dan pakken we dit weer op!
David schreef:

@Vlake015

De betaling spreekt inderdaad voor zich, alleen ben jij niet ingelogd met jouw My T-Mobile. Ik kan dus niet voor jou controleren wat ik voor je kan doen. Je kunt opnieuw inloggen met My T-Mobile, dan kunnen we je verder helpen!

Hoe gaan we verder? heb nog altijd geen internet.
Ik weet niet zeker of ik dan misschien iets anders verkeerd heb gedaan, maar hier is in ieder geval de screenshot.
Nog altijd geen internet en dat al 4 dagen. Geen beste beurt van T mobile
Reputatie 7
Badge +18
@Merianne

Ik heb de internetbundel voor jou toegekend, je kunt weer internetten! 🙂

@Vlake015

Je bent nog altijd niet ingelogd met jouw My T-Mobile, dus ik kan je nu niet direct helpen. Stuur me een privébericht met jouw telefoonnummer, dan kijk ik of ik iets voor je kan doen.
Hallo, ook ik heb hier last van ondervonden. Op 20-8 als eerst een UNLIMITED data vandaag NL bundel aangevraagd maar omdat ik geen bevestiging kreeg via sms heb ik maar opnieuw een bundel aangevraagd ditmaal een internet S-bundel ook hierbij geen bevestiging gekregen ! Met vriendelijke groet
Reputatie 6
Badge +17
Hi Mfoe-foe,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb de S-bundel voor je geactiveerd. Je kan er vanaf nu gebruik van maken. Ook heb ik €4 tegoed toegevoegd zodat je een nieuwe Unlimited dagbundel kan kopen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 😉

Reageer