Beantwoord

EU prepaid abonnement betaald, maar geen internet??

• 22 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Gisteren heb ik een prepaid abo voor €9,95 afgesloten voor gebruik in de EU. Ik ben nu in Frankrijk maar heb nog geen internet. Wat nu? Roaming staat aan in mijn Android.
icon

Beste antwoord door Muberra 23 augustus 2017, 11:03

Hi Axel,

Welkom op ons forum!

Ik ga je meteen verder helpen. In het systeem kan ik zien dat je inderdaad een databundel hebt aangeschaft. Er was een tijdelijke storing met de PrePaid bundels. De bundel wordt dan wel afgeschreven, maar nog niet toegekend. Het is inmiddels opgelost, maar het kan altijd voorkomen dat er nog een aantal uitzonderingen voorkomen, zoals bij jou. Mijn excuses hiervoor! Ik ga dit direct voor je oplossen door de 1250 MB handmatig toe te voegen aan jouw tegoed. Je ziet het ook meteen terug in jouw My T-Mobile.

Je moet nu weer kunnen genieten van het internet! Is er nog iets anders waar wij je bij kunnen helpen? Ik wens je alvast veel plezier in het zonnige Frankrijk! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Ik zou na het afsluiten van het abonnement een sms krijgen, maar daar wacht ik al 2 dagen op. Nog geen sms gehad van T-mobile.
Reputatie 4
Hi Axel,

Welkom op ons forum!

Ik ga je meteen verder helpen. In het systeem kan ik zien dat je inderdaad een databundel hebt aangeschaft. Er was een tijdelijke storing met de PrePaid bundels. De bundel wordt dan wel afgeschreven, maar nog niet toegekend. Het is inmiddels opgelost, maar het kan altijd voorkomen dat er nog een aantal uitzonderingen voorkomen, zoals bij jou. Mijn excuses hiervoor! Ik ga dit direct voor je oplossen door de 1250 MB handmatig toe te voegen aan jouw tegoed. Je ziet het ook meteen terug in jouw My T-Mobile.

Je moet nu weer kunnen genieten van het internet! Is er nog iets anders waar wij je bij kunnen helpen? Ik wens je alvast veel plezier in het zonnige Frankrijk! 🙂
Bedankt voor uw hulp, het is gelukt en ik heb nu internet. Fijne dag verder. Mvg, Axel3
Reputatie 4
Hi Axel,

Heel fijn om te lezen dat het is gelukt!

Niks te danken en nog een fijne vakantie gewenst. 😳

Reageer