Beantwoord

Extra PrePaid simkaart voor internet op iPad

• 24 september 2016
  • 1 reactie
  • 404 Bekeken

Ik ben al vele jaren tevreden klant bij t-mobile en heb een vast prepaid nummer voor mijn Iphone. Maar nu heb ik een iPAD aangeschaft waarmee ik op het internet surf via wifi in huis , maar wilde in gevallen van nood ook kunnen internetten zonder wifi netwerk. Hiervoor heb ik besloten om een 2de prepaid sim te bestellen voor in de iPAD. Deze heb ik nu enige dagen in huis maar heb hem nog niet gebruikt (omdat ik wifi heb) maar ik kan nergens iets terug vinden dat dat nieuwe kaartje met dat nieuwe nummer is geregistreerd op mijn naam. Wel zie ik bij inloggen op my tmobile wat het beltegoed is van mijn oude nummer, maar nergens is mijn nieuwe nummer bekend hoe zit dat voordat ik iets verkeerd doe op mijn account?Moet ik dat nieuwe kaartje activeren /registreren???
Bedankt voor uw hulp, vriendelijke groet Chris.
icon

Beste antwoord door Amy 26 september 2016, 10:01

Goedemorgen Chris,

Goed dat je deze vraag hier stelt. Ik heb het 06-nummer uit je bericht verwijderd. Dit is namelijk een openbaar forum en iedereen kan meelezen. Omdat het natuurlijk niet de bedoeling is dat iedereen jouw nummer heeft heb ik dit aangepast in je bericht.

Met je nieuwe PrePaid Simkaart kun je ook een My T-Mobile Account aanmaken. PrePaid simkaarten zijn niet persoonsgebonden zoals een abonnement. Maar op My T-Mobile kun je jezelf registreren, Je krijgt daar dan ook nog eens €5,- tegoed bij. Je kunt vervolgens via My T-Mobile ook bundels activeren.

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt? :8
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Chris,

Goed dat je deze vraag hier stelt. Ik heb het 06-nummer uit je bericht verwijderd. Dit is namelijk een openbaar forum en iedereen kan meelezen. Omdat het natuurlijk niet de bedoeling is dat iedereen jouw nummer heeft heb ik dit aangepast in je bericht.

Met je nieuwe PrePaid Simkaart kun je ook een My T-Mobile Account aanmaken. PrePaid simkaarten zijn niet persoonsgebonden zoals een abonnement. Maar op My T-Mobile kun je jezelf registreren, Je krijgt daar dan ook nog eens €5,- tegoed bij. Je kunt vervolgens via My T-Mobile ook bundels activeren.

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt? :8

Reageer