Sticky

[FAQ] T-Mobile PrePaid Surprise

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Heb je een vraag over PrePaid Surprise? Check dan hieronder de veelgestelde vragen! Staat jouw vraag er niet bij? Stel 'm dan gerust in dit topic.

PrePaid My Surprise Account
Hoe log ik in op My Surprise?
Wanneer je een My Surprise account hebt aangemaakt, kun je bovenaan rechts op de pagina inloggen door op My Surprise te klikken. Voer vervolgens je mobiele nummer in en je wachtwoord en je kunt van start! Je kunt ook via je Facebook account inloggen. Dan hoef je geen apart wachtwoord voor My Surprise te onthouden en kun je dezelfde inloggegevens gebruiken als je social media account. T-Mobile zal alleen jouw naam en foto overnemen voor My Surprise. Je gegevens worden niet aan derden verstrekt. Heb je nog geen My Surprise account? Klik dan hier om deze nu aan te maken.

Wat is My Surprise?
Met je My Surprise account heb je toegang tot je eigen PrePaid Surprise omgeving. In My Surprise zie je een overzicht van alle speelcodes die je nog kunt gebruiken, je gebruikte speelcodes en de prijzen die je in het verleden hebt gewonnen. Let op, de My T-Mobile account staat hier los van. Voor meer informatie over My T-Mobile, klik hier.

Wat zijn de voordelen van My Surprise?
Met een My Surprise account heb je toegang tot je eigen PrePaid Surprise omgeving. Hiermee:
• Heb je een overzicht van alle speelcodes die je nog kunt gebruiken, je gebruikte speelcodes en de prijzen die je hebt gewonnen.
• Hoef je maar één keer akkoord te gaan met de algemene voorwaarden (anders moet je iedere keer dat je speelt je akkoord geven).

PrePaid Surprise speelcodes
Hoe lang is mijn code geldig?
Vanaf het moment dat je de speelcode hebt ontvangen is deze 7 dagen geldig. Je ontvangt tussentijds ook nog een herinnerings-sms als je de code binnen de 7 dagen nog niet hebt gebruikt.

Wanneer ontvang ik mijn speelcode?
Binnen een half uur nadat je opgewaardeerd hebt ontvang je per sms je speelcode. Het kan soms wat langer duren, maar meestal niet langer dan twee uur.

Wat moet ik doen als mijn speelcode niet werkt?
Het kan zijn dat je een speelcode invoert en het spel niet start. Check in zo'n geval of je wel de juiste speelcode en mobiele nummer hebt ingevoerd of dat je speelcode niet verlopen is. Je speelcode is 7 dagen geldig nadat je deze hebt ontvangen. Ook kun je in je My Surprise account precies zien wat de status is van je ontvangen speelcodes. Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn speelcode vaker dan één keer gebruiken?
Je kunt je speelcode slechts één keer gebruiken om het spel te spelen.

Kan ik mijn speelcode ook gebruiken in combinatie met een ander telefoonnummer?
De speelcode werkt alleen in combinatie met het telefoonnummer waarmee je hebt opgewaardeerd.

PrePaid Surprise prijzen
Win ik altijd een prijs nadat ik heb opgewaardeerd?
Ja, je wint gegarandeerd een leuke T-Mobile surprise die je ook nog eens zelf mag uitkiezen. Maar als eerste maak je kans op fantastische hoofdprijzen zoals een flatscreen tv, een iPod Nano of zelfs een scooter. De hoofdprijzen veranderen iedere maand. En vergeet niet: hoe hoger je opwaardeerbedrag, hoe meer sleutels je krijgt om het cadeautje te openen! Uiteraard mag je ook met zoveel speelcodes als je wilt meespelen.

Hoe ontvang ik mijn T-Mobile surprise en/of hoofdprijs?
De T-Mobile surprise die je kiest (bijv. extra belminuten, sms'jes, MB's en PrePaid tegoed) wordt automatisch aan je PrePaid tegoed toegevoegd. Op dat moment ontvang je van ons een sms ter bevestiging. Meestal gebeurt dit binnen een uur, in uitzonderlijke gevallen kan dit tot een dag duren. Wanneer je één van de hoofdprijzen wint vragen we jou om je gegevens zodat we je prijs binnen 5 werkdagen naar je kunnen versturen. Let op! Voor het spelen van PrePaid Surprise moet je 18 jaar of ouder zijn, óf toestemming van je ouders hebben.

Hoe lang duurt het voordat mijn gewonnen hoofdprijs wordt thuisbezorgd?
Je prijs wordt binnen vijf werkdagen thuisbezorgd mits je adres- en contactgegevens goed zijn ingevuld. Controleer dit dus goed! Mocht je tot twee keer toe niet thuis zijn, dan kun je op vertoon van een geldig legitimatiebewijs en het briefje van de postbode je prijs bij een postkantoor in de buurt ophalen.

Is je hoofdprijs beschadigd of heb je niet de juiste hoofdprijs ontvangen?
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dan gaan wij het voor je oplossen.

Kunnen hoofdprijzen ook buiten Nederland bezorgd worden?
Helaas kunnen de prijzen alleen binnen Nederland bezorgd worden.

Hoe kan ik zien wat ik in het verleden heb gewonnen?
Wanneer je een My Surprise account aanmaakt kun je daar een overzicht van al je gewonnen prijzen zien. Ook kun je zien met welke speelcodes je nog kunt spelen en welke speelcodes nog niet afgerond zijn. Er zijn nog andere voordelen aan My Surprise, ga naar hoe werkt het om meer erover te weten!

Wat kan ik winnen?
Iedere maand geeft T-Mobile nieuwe hoofdprijzen weg met PrePaid Surprise. Dit kunnen reizen zijn, scooters, uitjes, tablets, smartphones, leuke gadgets, tegoedbonnen en veel meer. Heb je geen hoofdprijs gewonnen? Niet getreurd, want bij PrePaid Surprise krijg je altijd de keuze uit verschillende surprises. Dit kunnen bijvoorbeeld extra MB's, sms'jes, belminuten of PrePaid tegoed zijn. Een compleet overzicht van de actuele prijzen vind je op deze pagina! Hier kun je ook zien wat de prijzen in voorgaande maanden zijn geweest.

Ik vind mijn hoofdprijs niet zo leuk. Kan ik een andere hoofdprijs uitkiezen?
Helaas, je hoofdprijs kan niet voor een andere hoofdprijs worden ingeruild.

Ik heb belminuten, sms’jes, Mb’s of PrePaid tegoed gewonnen. Wat houdt dit in?
De belminuten, sms’jes, Mb’s of PrePaid tegoed wat je hebt gewonnen zijn 7 dagen geldig en worden als eerst van je tegoed gebruikt. Deze zijn alleen binnen Nederland geldig en service nummers zijn uitgesloten.

46 reacties

Heb opgewaardeerd maar geen surprise code ontvangen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Francis,

Welkom op het forum! 🙂 Begrijpelijk dat je jouw Surprise code wilt ontvangen! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je op 15/05 voor het laatst hebt opgewaardeerd. Vervolgens heb je op 15/05 rond 17:05 uur jouw prijs van PrePaid Surprise ontvangen. Dat ging om 500 MB. Deze MB's heb je inmiddels verbruikt. Heb je na 15/05 nogmaals opgewaardeerd? Ik zie dit namelijk niet terug in het systeem. Misschien bij een ander 06-nummer?

Ik hoor het graag van je!
Goedemiddag.
Paar uurtjes geleden opgewaardeerd maar geen code ontvangen
Inmiddels gekregen en gespeeld
Reputatie 7
Badge +17
Super om te horen dat het toch is gelukt! Heb je nog iets gewonnen? :8
We hebben net na aanschaf van een 300MB bundel ook een surprise gewonnen van 250MB ... alleen jammer dat de gewonnen bundel zo te zien pas ingaat als je gekochte bundel op is en ook maar geldig is tot 1 september.
Maar in de sticky staat :
De belminuten, sms’jes, Mb’s of PrePaid tegoed wat je hebt gewonnen zijn 7 dagen geldig en worden als eerst van je tegoed gebruikt.
wordt dat later gecorrigeerd ?

Reputatie 4
Hi S5nne,

Dat is een goede vraag van je!

Ik ga je meer informatie geven. Het verbruik gaat juist eerst uit de gewonnen promo-bundel. Daarna gaat het verbruik uit jouw gekochte databundel. Ik zie dat je op 25 augustus de databundel om 8.42 hebt aangeschaft en de promo-bundel is om 9.08 toegevoegd. Daarnaast zie ik in het systeem terug dat je wel MB's hebt verbruikt rond dat tijdstip. Dat zou verklaren waarom er eerst 38 MB is verbruikt uit jouw gekochte databundel en daarna uit de promo-bundel.

Hopelijk schept dit meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, dan sta ik klaar om je verder te helpen!
Hi beste mensen, vandaag na opwaardering geen speelcode voor de pre paid suprise ontvangen. Heb ik ergens iets gemist?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sqaskia,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Je hebt in april een blokkade gezet op de berichten vanuit ons 'Aanbiedingen per sms'. Hier vallen ook de acties van PrePaid Surprise onder en dat is dan ook de reden waarom je de speelcode bij deze opwaardering niet ontvangen hebt. Je kunt, als je wilt, de blokkade weer via My T-Mobile opheffen, dan ontvang je bij de volgende opwaardering gewoon weer een code! 🙂 Je kunt overigens ook een My Surprise account aanmaken, zodat je jouw codes ook in een overzicht hebt.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan gerust weten!
Muberra,
bedankt voor de informatie !!
Alles is duidelijk en het klopt nu. Waarschijnlijk werd het saldo op de website niet gelijk bijgewerkt - of ik was te ongeduldig 🙂
Intussen is de Surprise al bijna opgebruikt dankzij een Intercity zonder wi-fi die een uur stil stond buiten Breda !!
Reputatie 4
Hi S5nne,

Graag gedaan! Ik ben blij dat alles nu duidelijk is. 🙂

Ooh jeej, daar word je niet blij van. Gelukkig had je tenminste wel MB's om de tijd mee te doden!
Ik heb opgewaardeerd maar geen code gekregen, zelfs niet na 3 dagen. Commerciële berichten ontvangen staat aan.
Reputatie 7
Badge +17
Hi G.J Roesink,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik heb toch voor de zekerheid gecontroleerd of je geen blokkade had voor commerciële sms en dat was wel het geval. Ik heb de blokkade verwijderd dus vanaf je volgende opwaardering kun je weer een surprise code ontvangen.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Hallo Hajar, dank voor je bericht en je actie. Wel raar dat de blokkade erop zat want tot de laatste opwaardering heeft het altijd leuk gewerkt, want ik had de blokkade er ooit afgehaald. Maar goed om te weten dat het de volgende keer weer gewoon werkt. Dank je wel!!
Reputatie 7
Badge +17
Hi,

Graag gedaan. Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het mij weten. 😉
Ik heb opgewardeerd maar ik krijg geen code binnen.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Mitch G,

Heb je al een My PrePaid Surprise Account aangemaakt? Je kunt op deze pagina een account aanmaken. Zodra je dat hebt gedaan, zul je na elke opwaardering een speelcode ontvangen én deze kun je ook terugzien in het account!

Laat je weten of dat is gelukt?
Ik had een code, die ik meerdere malen geprobeerd heb te gebruiken. Stomme spel wel 10x gespeeld, maar de 250 mb die ik wilde hebben..werd niet bij geschreven .. oeps hier gaat iets fout!! Nog een keer geprobeerd..krijg ik ineens melding dat ik 30 smsjes krijg ipv 250mb .... jezus!!!
Reputatie 2
Ik heb 20 euro opgewaardeerd en kon kiezen uit 250 mb of 50 belminuten..waarom krijg je niet meer mb’s dan bij 10 euro opwaarderen?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Edzas,

Wat jammer dat het niet helemaal soepel verloopt! Bij iedere opwaardering kun je kiezen uit gratis minuten/sms'jes/ MB's. Bij het spelen van het spel maak je kans op een grotere prijs, dit kan dus ook 30 smsjes zijn in plaats van 250mb.

Hoi Bellae,

Bij PrePaid Surprise werkt het zo dat je per opwaardering een code krijgt. In het vervolg zou je er dus voor kunnen kiezen 10 euro per keer op te waarderen, zodat je twee codes krijgt! 🙂
Beste t-mobile

Mooi is dat, ik heb mijn speelcode ontvangen en gebruikt vervolgens kreeg ik een melding dat ik 500 mb etc kreeg. Ik dacht mooi dan kan ik mijn 4g gebruiken in de bus richting werk, beluister ik mijn prepaid tegoed en ja hoor het is van mijn tegoed eraf gegaan.

Hoe kan dit ? Normaal nooit last van gehad ??
Ik zie het al, blijkbaar moet ik er eentje kiezen... normaal kreeg ik bellen smsen en internet. Achja het is opgelost
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Kukkie,

Fijn dat je er zelf al achter bent gekomen! Mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben, dan kun je die hier stellen. Wij zijn er voor om ze te beantwoorden! 😃
Ook ik heb opgewaardeerd en geen code ontvangen. Ik krijg wel sms-jes over deze actie en tot nu toe heb ik na elke opwaardering een code ontvangen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ria,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Ik heb gelijk jouw aansluiting erbij gepakt, maar zie geen opwaarderingen terug van de laatste tijd. De laatste opwaardering is bij ons op 19 oktober geweest. Heb je onlangs nog opgewaardeerd of ging het om die opwaardering? Aan de opwaarderingen uit oktober kunnen wij nu niets meer doen. Als je onlangs nog een opwaardering hebt gedaan, stuur dit dan even mee als screenshot, dan kunnen we nagaan wat er verkeerd is gegaan.

Sowieso raad ik je aan om een My Surprise account aan te maken, als je dit nog niet hebt gedaan. Je vindt daar alle informatie over jouw PrePaid Surprise, ondere andere ook de codes die nog actief zijn.

We zien jouw reactie graag tegemoet! Laat het weten als we nog ergens bij kunnen helpen!

Reageer