Sticky

[FAQ] T-Mobile PrePaid Surprise

  • 29 september 2015
  • 73 reacties
  • 9574 Bekeken


Toon eerste reactie

73 reacties

Beste David, Ik regel dit voor mijn moeder van 89. Zij heeft voor de kerst bij de Primera haar mobiel op laten waarderen met € 20,-. Zij heeft een erg oud toestel, dus een screenshot maken is niet mogelijk. Normaal gesproken ontvangt zij wel altijd een sms met een suprisecode, maar deze keer dus niet. Haar kleinkinderen spelen dan meestal het spel en dan is zij bijzonder blij met de extra sms-jes die ze krijgt. Ik zal in ieder geval een My suprise account aanmaken. Dit lukte mij net niet, omdat mijn moeder de sms krijgt en ik haar niet te pakken krijg.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ria,

Lief dat je dit voor haar regelt! Het is inderdaad goed om het account aan te maken, omdat je daar alle actieve codes op kunt terugvinden. Op die manier ben je niet meer afhankelijk van de SMSjes.

Laat je ons weten of het uiteindelijk is gelukt je moeder te pakken te krijgen en het account aan te maken? Als je hulp nodig hebt of andere vragen hebt, laat het ons dan ook weten! 😳
Echt waardeloos, heb nu al een paar keer opgewaardeerd en elke keer problemen., of ik krijg geen code of het spel loopt vast en dan heb je je code gebruikt en nu was het speel gespeeld en kon ik kiezen voor gratis belminuten loopt het ook vast en ga er nu heen is de code al gebruikt dus loop het weer mis.. echt elke keer wat met dat spel
Heb me nu trouwens aangemeld voor een account en ook daar krijg ik geen code van
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Nokiaasha,

Pff, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het moet wel leuk blijven!

Zou je een aantal voorbeelden kunnen opnoemen van data waarop je hebt opgewaardeerd, maar geen Surprise code hebt ontvangen? Op welk apparaat speel je het T-Mobile Surprise spel? Zou je dit ook via een computer of laptop willen proberen? We gaan er samen voor zorgen dat jij in de toekomst met alle plezier kan meespelen!
Afgelopen zondag opgewaardeerd.. geen code ontvangen
Reputatie 4
Badge +3
Hi Suzanne_poort84,

Zie je de code wel staan in je PrePaid Suprise account? Of zie je zelfs dat niet staan?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Suzanne,

Wat gek dat je geen code hebt ontvangen. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en de SMS is wel verzonden. Ik heb je via een privébericht alsnog de code toegestuurd. Is dit in het verleden vaker voorgekomen? Mocht dit vaker voorkomen dan moeten we hier natuurlijk een onderzoek naar laten starten. Ik ben benieuwd naar je reactie. 🙂
Kan je wel echt winnen buiten de 250mb, SMS, belminuten...ik ben al jaren lid heb al 100derden euros opgewaardeerd ik win echt nooit wat echt jammer...zou het ook wel eens leuk vinden om een leuke prijs te winnen ben al zeker 10 jaar trouwe prepaid klant bij jullie maar echt win nooit wat...droevig haha
Beste T-Mobile,
Ik heb ongeveer anderhalve uur geleden 10 euro opgewaardeerd op mijn PrePaid Simkaart, echter heb ik nog geen spelcode voor PrePaid surprise ontvangen. En als ik een account wil aanmaken van MySurprise dan geeft ie aan dat het een ongeldig nummer is, terwijl dit echter het juiste nummer is. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
M.v.g.,
S.P. Suttorp
Reputatie 7
Badge +19
Hoi S.P. Suttorp,

Ik help je hier graag bij en zou even met je mee willen kijken in ons systeem!

Kun je me in een privéberichtje jouw naam, adres, geboortedatum en het betreffende telefoonnummer willen doorsturen?
Hoi Jaimy,
Ik heb zojuist een privéberichtje met mijn gegevens gestuurd. Bedankt voor het helpen!
M.v.g.,
S.P. Suttorp
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Ik heb nog niets ontvangen. Heb je op mijn naam geklikt en via die weg een privébericht gestuurd?
Hoi Jaimy,
Ik heb zojuist een privéberichtje naar u gestuurd met mijn gegevens. Ik had het eerst verkeerd begrepen en het privéberichtje naar het Forum Team gestuurd, maar nu heb ik het wel naar u persoonlijk gestuurd.
M.v.g.,
S.P. Suttorp
Hoi Jaimy,
Ik kreeg net een sms'je binnen dat ik ben aangemeld voor PrePaid Surprise en ik heb net met de welkomstcode een spel gespeeld. Het is nu wel gelukt om een My Surprise code aan te maken. Ik ga er van uit dat ik voor mijn vorige opwaardering geen spelcode voor PrePaid Surprise krijg, maar bij de volgende opwaardering wel weer. Mocht het niet zo zijn, dan neem ik weer contact op. Hartelijk bedankt voor de hulp!
M.v.g.,
S.P. Suttorp
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sanjay,

Wat fijn dat het is gelukt! Ik verwacht dat het de volgende keer weer goed gaat. Veel plezier met PrePaid Surprise! 🙂
LS, ik ontvang de prepaid surprise codes niet per sms, en mij ook appart aanmelden bij de surprise account lukt niet. Ik krijg de melding steeds: 'oops, er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens'. Dit lukt dus al een aantal dagen niet. Gisteren gebeld met de servicedesk, na wat zoeken moest er een sms notificatie aan of uitgezet worden. Vandaag weer geprobeerd om een surprise account aan te vragen, met dus weer dezelfde foutmelding. Wat is er mis?

met vriendelijke groet, Andre
Reputatie 7
Badge +20
Hi Andre,

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van PrePaid Suprise. Ik zie dat je een blokkade had voor commerciele sms en daardoor kon je geen PrePaid Surprise code ontvangen. Bij je volgende opwaardering kun je wel weer codes ontvangen. Wat betreft het aanmaken van een account zorg dat je alle cookies van de internet browser verwijdert voordat je een account aanmaakt. En als het via Google Chrome niet lukt, kan je het ook nog in Internet Explorer testen. Als het niet lukt geef het dan even aan en dan ga ik het voor je oplossen. Ik kan het doorzetten naar onze PrePaid collega's om te onderzoeken wat er aan de hand is.
Hoi Hajar,

Ik gebruik firefox op een macbook, maar ook met safari krijg ik nog steeds dezelfde melding als ik een prepaid surprise account probeer aan te maken: 'Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens.' Dus ook na verwijdering van alle cookies.

De helpdesk had net ook gebeld, er zou een case aangemaakt worden. Wel zou bij een volgende opwaardering een SMS ontvangen kunnen worden met de code. Ik heb nu nog geen opwaardering gedaan dus weet niet of dat al werkt.

vast bedankt, Andre
Hoi Hajar, net ook opgewaardeerd, maar nu is het meer dan 2uur later, en nog steeds geen sms ontvangen met de code.

PS vanmiddag hadden ze ook een my t-mobile account reset gedaan (account gedelete en weer opnieuw aan mijn nummer gekoppeld). Maar dat had ook niet geholpen. wel zou de sms ontvangen kunnen worden bij opwaardering, maar dus net geprobeerd en dat werkt ook nog niet.

met vriendelijke groet, Andre
Reputatie 7
Badge +20
Hi Andre,

Dankjewel voor je reactie en deze informatie. Ik zie dat er een case is aangemaakt voor onze technische specalisten en zij gaan dit verder onderzoeken en oplossen! Ik heb ook in de case vermeld dat je geen codes kan ontvangen. Je kan binnen 5 dagen een terugkoppeling verwachten van de specialisten.

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Ik heb op 1 mei opgewaardeerd, echter heb ik nog geen prepaid surprise code ontvangen.
Ik heb ook geprobeerd een my surprise account aan te maken, maar hij gaf steeds de melding: vul geldig mobiel nummer in. terwijl ik het goede nummer ingevuld heb.
graag word ik geholpen, en ontvang ik de code alsnog.
alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mirland,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien.
Ik heb vandaag een bundel gekocht met 100 units op tmobile
maar ik heb geen surprise code ontvangen per sms.
Als ik probeer in te loggen lukt dit niet. Foutief nummer
Vraag ik een nieuw wachtwoord aan doet hij niet.
Probeer ik met hetzelfde nummer een nieuw account aan te maken dan doet hij dat ook niet.

Ook vaak : 'Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens.' gezien vandaag. Meerdere malen geprobeerd. Het is al mee dan twee uur geleden gekocht nog niks per sms ontvangen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi LindaA79,

Ik ga je hiermee helpen!

Wat betreft de Surprise code, die krijg je alleen als je tegoed opwaardeert. Dus als je nieuw tegoed op jouw PrePaid-kaart zet, dan krijg je een spelcode Dat betekent dat je dit niet krijgt wanneer je een unit bundel aanschaft.

Wat betreft het account, dat moet het natuurlijk wel gewoon doen. Wat lukt er precies niet met een nieuw wachtwoord aanvragen? Krijg je dan een bepaalde melding of krijg je de mail niet binnen?

Laat het ons weten en dan kunnen wij dit verder voor je doorzetten!

Reageer