Sticky

[FAQ] T-Mobile PrePaid Surprise

  • 29 september 2015
  • 70 reacties
  • 9541 Bekeken


Toon eerste reactie

70 reacties

  1. Ik vul mijn 06nummer in bij "VUL HIER JE MOBIELE NUMMER IN OM JE WACHTWOORD OPNIEUW IN TE STELLEN"" en ontvang vervolgens niet per mail een nieuw wachtwoord.
Ik heb al een account gemaakt de vorige keer en een nieuw account maken met hetzelfde nummer werkt ook niet.

Als ik probeer in te loggen met wachtwoord dat al ingevuld staat en dat ik niet kan zien door de sterretjes dan staat er

Vul een geldig mobiele nummer in
Reputatie 7
Badge +20
Hi Linda,

Als ik het goed begrijp probeer je je aan te melden voor PrePaid Surprise. Zou je eens een andere browser kunnen proberen en kijken of het dan wel lukt om in te loggen? Zou je ook je cookies kunnen verwijderen? Mocht het niet werken, laat het ons weten dan maak ik een case voor je aan!
Ik heb 2 verschillende pc's gebruikt. Chrome en Internet Explorer op beide browsers en ik heb de cookies verwijderd op beide browsers en het werkt nog steeds niet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Linda,

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb een case voor je aangemaakt en dit wordt nu verder onderzocht. Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten. Excuses voor het ongemak!
Hallo,

Ik kan geen PrePaid Surprise account aanmaken / of een nieuw wachtwoord aanvragen. Bij het aanmaken krijg ik de volgende melding:

"Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens."

En bij wachtwoord vergeten springt het scherm terug naar nul.

Daarnaast kan ik in Mijn T-mobile niet mijn instellingen veranderen onder mijn gegevens en "Aanbiedingen ontvangen van T-Mobile" Ik wilde sms aanzetten, omdat ik de vorige keren al mijn surpise-codes heb gemist, maar ik krijg de volgende melding:

"Helaas, door een technische storing is deze pagina niet beschikbaar. Alsnog je privacy-instellingen aanpassen? Log in op My T-Mobile." (Maar ik ben al ingelogd..?!)

In ieder geval, ik heb net opgewardeerd, maar ik vrees dat ik alsnog geen surprise-code ga ontvangen. Dus ik zou graag zien dat ik (in ieder geval de volgende keer) een surprise-code ontvang en dat jullie de website iets stabieler maken, want het gaat wel te vaak mis.

Groeten,
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Andre41,

De problemen blijven hardnekkig, maar onze technische specialisten ook, dus hopelijk kunnen we het snel oplossen!

Zou je kunnen aangeven of je de 300MB, 10 belminuten of 30 sms’jes wilt? Dan voegen we deze voor je toe!
Oke, fijn, Dan liefst de MB's.

Ik heb op bovenstaande vraag wel antwoord gehad in een los topic (https://community.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/surprise-account-en-niet-te-wijzigen-indtellingen-313606), maar ik zie nog geen vinkje onder 'sms' staan. Iets soortgelijks geldt ook voor mijn adres dat ik een ongeveer een week geleden heb laten wijzigen. Hier staat nog steeds: "Registreer jouw adres. Je ontvangt dan van ons direct € 5 Prepaid tegoed."

Ik ga er vanuit dat al deze aanpassen ergens anders gewoon wel staan en het dus goed gaat, maar voorzover ik iets kan zien, lijkt het dus nog steeds niet te kloppen. Vooral een heads up, ik heb zelf nog niets uitgeprobeerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Andre,

Ik heb via ons systeem stop sms uitgezet dus het zou wel moeten werken bij je volgende opwaardering. Mocht het niet zo zijn, laat het dan direct weten! Wat betreft de issue met adres wijziging, dit is bekend en onze specialisten zijn hard bezig om het op te lossen!

Ik heb voor nu in ieder geval 300MB toegevoegd en als ik nog iets anders kan betekenen, laat het mij weten!
Hoi , ik heb vanochtend beltegoed opgewaardeerd en geen prepaid surprise code ontvangen. De vorige keer ook al niet.
Krijg ook geen berichten meer als btg op is o.i.d. terwijl ik de berichten van jullie volgens mijn acount heb aanstaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @J.S

ik denk graag met je mee. Heb je al een PrePaid Surprise account? Zo ja, kun je controleren of je codes daar tussen staan? Deze blijven 7 dagen erin staan. Je geeft ook aan dat je geen berichten meer ontvangt wanneer je beltegoed op is en dus heb ik dat opnieuw ingesteld. Kun je aangeven of je de volgende keer wel een sms ontvangt?

Ik hoor graag van je!
Als ik een prepaid surprise acount wil aanmaken geeft hij aan dat mijn telefoonnummer niet bestaat.
Beetje vreemd allemaal.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi J.S,

Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega's van PrePaid Surprise. Zij gaan dit zo snel mogelijk oppakken!
Hoi J.S,

Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega's van PrePaid Surprise. Zij gaan dit zo snel mogelijk oppakken!


Krijg ik dan nog een prepaid surprise code ? Of word er te-goed toegevoegt ( zoals de laatste keer ook gedaan is )
Reputatie 7
Badge +20
Hi @J.S,

Meestal wordt het tegoed toegevoegd. Hopelijk is het snel opgelost!
Dan wacht ik nog even af..

Goedemiddag ! Heb een code gekregen bij opwaarderen maar kan ineens het spel niet meer spelen! Als ik mn telefoon kantel is het plaatje erg uitvergroot en kan niet schuiven, daarnaast is het rechtse gedeelte helemaal niet zichtbaar maar 1 groot wit vlak. Spel overslaan werkt ook niet want dan kan je vanwege dat witte vlak geen prijs kiezen! Nooit last van gehad.... heb een Samsung a7 (2018)

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jentine,

Zou je kunnen aangeven op welke browser je het spel wilde spelen? Soms wil het namelijk ook wel eens helpen om het op een andere browser te testen. Je kon het spel ook niet spelen toen het nog niet gekanteld was? Misschien dat de verhoudingen daardoor dusdanig scheef werden getrokken op jouw toestel dat PrePaid Surprise het niet aankon.

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen, Jentine!

@David 

Ik speel in de Samsung internet browser. En heb het nu ook in de Google browser geprobeerd maar dit werkte ook niet. Zolang ik de telefoon rechtop hou is er niks aan de hand maar om het spel te spelen moet je je telefoon kantelen en dan doet ie dus raar..

@David inmiddels Firefox ook geprobeerd maar helaas hetzelfde resultaat!

 

Iemand bij tmobile al enig idee wat ik kan doen om mn gratis prijs te krijgen? Wil heel graag de gratis mb's! 

 

Reageer