Sticky

[FAQ] T-Mobile PrePaid Surprise

• 29 september 2015
  • 77 reacties
  • 9709 Bekeken

Toon eerste reactie

77 reacties

Ik ben overgestapt van Tele2 naar t-mobile met nummerbehoud. De brief erbij was erg onduidelijk.

Ik heb de app van T- mobile gedownload en €5,00 erbij gekregen. Echter in de brief stond niet dat deze maar 30 dagen geldig was. Ook heb ik na het spel spelen bij Surprise 10 minuten beltegoed gekregen. Echter de 10 minuten die ik 20 december heb ontvangen hebben jullie niet aangebroken ik heb 24 december ongeveer 5 minuten gebeld maar deze zijn niet van de 10minuten afgetrokken maar van mijn tegoed. Ook wordt er steeds van beltegoed wat afgetrokken terwijl ik niet gebeld heb! En dan oog nog van het vaste tegoed, niet van het tijdelijke tegoed. Ik wil graag het ten onrechte afgeschreven tegoed terug ontvangen en meer uitleg. Bijvoorbeeld wanneer ik via mijn T-mobile instellingen aanpas, gaat dit van het tegoed af?Dit staat er niet bij. Daarom wil ik teruggebeld worden begin januari, nu ben ik te druk.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @vraag06je,

Welkom bij T-Mobile! Ik geef je graag meer uitleg over jouw vragen en opmerkingen uit jouw bericht.

Het klopt inderdaad dat promotionele tegoeden een bepaalde houdbaarheidsdatum hebben, dat varieert van het gegeven tegoed. Sorry dat dit niet duidelijk voor je was! Ik heb daarnaast gekeken naar het verbruik, maar dit is op 24 december zo te zien netjes van de promobundel afgehaald. Verder zie ik terug dat er een keer een servicenummer gebeld is en gisteren is er beltegoed afgeschreven voor een telefoontje. Verder zie ik geen andere afschrijvingen van beltegoed terug en wat er dus in rekening is gebracht is in dit geval terecht geweest.

Wanneer je de My T-Mobile app gebruikt gaat dit niet af van je beltegoed. Mocht je gebruik willen maken van internet op je telefoon, dan kan dat via een bundel of je kunt per MB betalen. Op deze website vind je hier meer informatie over.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het gerust weten!

Reageer