Sticky

[FAQ] T-Mobile PrePaid Surprise

  • 29 september 2015
  • 73 reacties
  • 9581 Bekeken

Heb je een vraag over PrePaid Surprise? Check dan hieronder de veelgestelde vragen! Staat jouw vraag er niet bij? Stel 'm dan gerust in dit topic.


PrePaid My Surprise Account


Hoe log ik in op My Surprise?
Wanneer je een My Surprise account hebt aangemaakt, kun je bovenaan rechts op de pagina inloggen door op My Surprise te klikken. Voer vervolgens je mobiele nummer in en je wachtwoord en je kunt van start! Je kunt ook via je Facebook account inloggen. Dan hoef je geen apart wachtwoord voor My Surprise te onthouden en kun je dezelfde inloggegevens gebruiken als je social media account. T-Mobile zal alleen jouw naam en foto overnemen voor My Surprise. Je gegevens worden niet aan derden verstrekt. Heb je nog geen My Surprise account? Klik dan hier om deze nu aan te maken.
Wat is My Surprise?
Met je My Surprise account heb je toegang tot je eigen PrePaid Surprise omgeving. In My Surprise zie je een overzicht van alle speelcodes die je nog kunt gebruiken, je gebruikte speelcodes en de prijzen die je in het verleden hebt gewonnen. Let op, de My T-Mobile account staat hier los van. Voor meer informatie over My T-Mobile, klik hier.
Wat zijn de voordelen van My Surprise?
Met een My Surprise account heb je toegang tot je eigen PrePaid Surprise omgeving. Hiermee:
• Heb je een overzicht van alle speelcodes die je nog kunt gebruiken, je gebruikte speelcodes en de prijzen die je hebt gewonnen.
• Hoef je maar één keer akkoord te gaan met de algemene voorwaarden (anders moet je iedere keer dat je speelt je akkoord geven).

PrePaid Surprise speelcodes


Hoe lang is mijn code geldig?
Vanaf het moment dat je de speelcode hebt ontvangen is deze 7 dagen geldig. Je ontvangt tussentijds ook nog een herinnerings-sms als je de code binnen de 7 dagen nog niet hebt gebruikt.
Wanneer ontvang ik mijn speelcode?
Binnen een half uur nadat je opgewaardeerd hebt ontvang je per sms je speelcode. Het kan soms wat langer duren, maar meestal niet langer dan twee uur.
Wat moet ik doen als mijn speelcode niet werkt?
Het kan zijn dat je een speelcode invoert en het spel niet start. Check in zo'n geval of je wel de juiste speelcode en mobiele nummer hebt ingevoerd of dat je speelcode niet verlopen is. Je speelcode is 7 dagen geldig nadat je deze hebt ontvangen. Ook kun je in je My Surprise account precies zien wat de status is van je ontvangen speelcodes. Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn speelcode vaker dan één keer gebruiken?
Je kunt je speelcode slechts één keer gebruiken om het spel te spelen.
Kan ik mijn speelcode ook gebruiken in combinatie met een ander telefoonnummer?
De speelcode werkt alleen in combinatie met het telefoonnummer waarmee je hebt opgewaardeerd.

PrePaid Surprise prijzen


Win ik altijd een prijs nadat ik heb opgewaardeerd?
Ja, je wint gegarandeerd een leuke T-Mobile surprise die je ook nog eens zelf mag uitkiezen. Maar als eerste maak je kans op fantastische hoofdprijzen zoals een flatscreen tv, een iPod Nano of zelfs een scooter. De hoofdprijzen veranderen iedere maand. En vergeet niet: hoe hoger je opwaardeerbedrag, hoe meer sleutels je krijgt om het cadeautje te openen! Uiteraard mag je ook met zoveel speelcodes als je wilt meespelen.
Hoe ontvang ik mijn T-Mobile surprise en/of hoofdprijs?
De T-Mobile surprise die je kiest (bijv. extra belminuten, sms'jes, MB's en PrePaid tegoed) wordt automatisch aan je PrePaid tegoed toegevoegd. Op dat moment ontvang je van ons een sms ter bevestiging. Meestal gebeurt dit binnen een uur, in uitzonderlijke gevallen kan dit tot een dag duren. Wanneer je één van de hoofdprijzen wint vragen we jou om je gegevens zodat we je prijs binnen 5 werkdagen naar je kunnen versturen. Let op! Voor het spelen van PrePaid Surprise moet je 18 jaar of ouder zijn, óf toestemming van je ouders hebben.
Hoe lang duurt het voordat mijn gewonnen hoofdprijs wordt thuisbezorgd?
Je prijs wordt binnen vijf werkdagen thuisbezorgd mits je adres- en contactgegevens goed zijn ingevuld. Controleer dit dus goed! Mocht je tot twee keer toe niet thuis zijn, dan kun je op vertoon van een geldig legitimatiebewijs en het briefje van de postbode je prijs bij een postkantoor in de buurt ophalen.
Is je hoofdprijs beschadigd of heb je niet de juiste hoofdprijs ontvangen?
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dan gaan wij het voor je oplossen.
Kunnen hoofdprijzen ook buiten Nederland bezorgd worden?
Helaas kunnen de prijzen alleen binnen Nederland bezorgd worden.
Hoe kan ik zien wat ik in het verleden heb gewonnen?
Wanneer je een My Surprise account aanmaakt kun je daar een overzicht van al je gewonnen prijzen zien. Ook kun je zien met welke speelcodes je nog kunt spelen en welke speelcodes nog niet afgerond zijn. Er zijn nog andere voordelen aan My Surprise, ga naar hoe werkt het om meer erover te weten!
Wat kan ik winnen?
Iedere maand geeft T-Mobile nieuwe hoofdprijzen weg met PrePaid Surprise. Dit kunnen reizen zijn, scooters, uitjes, tablets, smartphones, leuke gadgets, tegoedbonnen en veel meer. Heb je geen hoofdprijs gewonnen? Niet getreurd, want bij PrePaid Surprise krijg je altijd de keuze uit verschillende surprises. Dit kunnen bijvoorbeeld extra MB's, sms'jes, belminuten of PrePaid tegoed zijn. Een compleet overzicht van de actuele prijzen vind je op deze pagina! Hier kun je ook zien wat de prijzen in voorgaande maanden zijn geweest.
Ik vind mijn hoofdprijs niet zo leuk. Kan ik een andere hoofdprijs uitkiezen?
Helaas, je hoofdprijs kan niet voor een andere hoofdprijs worden ingeruild.
Ik heb belminuten, sms’jes, Mb’s of PrePaid tegoed gewonnen. Wat houdt dit in?
De belminuten, sms’jes, Mb’s of PrePaid tegoed wat je hebt gewonnen zijn 7 dagen geldig en worden als eerst van je tegoed gebruikt. Deze zijn alleen binnen Nederland geldig en service nummers zijn uitgesloten.

73 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jentine,

Mooi dat de SMS ook binnen is!

Je kunt op je computer naar www.t-mobile.nl/surprise gaan, daar vul je jouw mobiele nummer en de speelcode in en dan kun je de aanwijzingen op de website volgen. Zo zou het moeten lukken! :ok_hand:

@David heb inderdaad de sms ontvangen! Dank daarvoor! Heb het geprobeerd om dit op een laptop te spelen maar kwam er niet uit hoe dit werkte!? Is dat gewoon dezelfde site als op je mobiel? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Jentine,

Dat is wel erg spijtig, dat het ook met de andere browsers niet werkt. Ik heb het nogmaals gecheckt, maar er zijn aan onze kant geen problemen bekend met PrePaid Surprise. Ik heb in ieder geval de MB's toegekend, want de code is ook niet onbeperkt houdbaar. Als het goed is heb je hier ook een SMS over ontvangen? 

Je kunt het volgende keer ook via de computer spelen (als je deze hebt), als het volgende keer op de smartphone wederom niet lukt.

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Iemand bij tmobile al enig idee wat ik kan doen om mn gratis prijs te krijgen? Wil heel graag de gratis mb's! 

 

@David inmiddels Firefox ook geprobeerd maar helaas hetzelfde resultaat!

 

@David 

Ik speel in de Samsung internet browser. En heb het nu ook in de Google browser geprobeerd maar dit werkte ook niet. Zolang ik de telefoon rechtop hou is er niks aan de hand maar om het spel te spelen moet je je telefoon kantelen en dan doet ie dus raar..

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jentine,

Zou je kunnen aangeven op welke browser je het spel wilde spelen? Soms wil het namelijk ook wel eens helpen om het op een andere browser te testen. Je kon het spel ook niet spelen toen het nog niet gekanteld was? Misschien dat de verhoudingen daardoor dusdanig scheef werden getrokken op jouw toestel dat PrePaid Surprise het niet aankon.

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen, Jentine!

Goedemiddag ! Heb een code gekregen bij opwaarderen maar kan ineens het spel niet meer spelen! Als ik mn telefoon kantel is het plaatje erg uitvergroot en kan niet schuiven, daarnaast is het rechtse gedeelte helemaal niet zichtbaar maar 1 groot wit vlak. Spel overslaan werkt ook niet want dan kan je vanwege dat witte vlak geen prijs kiezen! Nooit last van gehad.... heb een Samsung a7 (2018)

Dan wacht ik nog even af..
Reputatie 7
Badge +20
Hi @J.S,

Meestal wordt het tegoed toegevoegd. Hopelijk is het snel opgelost!
Hoi J.S,

Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega's van PrePaid Surprise. Zij gaan dit zo snel mogelijk oppakken!


Krijg ik dan nog een prepaid surprise code ? Of word er te-goed toegevoegt ( zoals de laatste keer ook gedaan is )
Reputatie 7
Badge +19
Hoi J.S,

Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega's van PrePaid Surprise. Zij gaan dit zo snel mogelijk oppakken!
Als ik een prepaid surprise acount wil aanmaken geeft hij aan dat mijn telefoonnummer niet bestaat.
Beetje vreemd allemaal.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @J.S

ik denk graag met je mee. Heb je al een PrePaid Surprise account? Zo ja, kun je controleren of je codes daar tussen staan? Deze blijven 7 dagen erin staan. Je geeft ook aan dat je geen berichten meer ontvangt wanneer je beltegoed op is en dus heb ik dat opnieuw ingesteld. Kun je aangeven of je de volgende keer wel een sms ontvangt?

Ik hoor graag van je!
Hoi , ik heb vanochtend beltegoed opgewaardeerd en geen prepaid surprise code ontvangen. De vorige keer ook al niet.
Krijg ook geen berichten meer als btg op is o.i.d. terwijl ik de berichten van jullie volgens mijn acount heb aanstaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Andre,

Ik heb via ons systeem stop sms uitgezet dus het zou wel moeten werken bij je volgende opwaardering. Mocht het niet zo zijn, laat het dan direct weten! Wat betreft de issue met adres wijziging, dit is bekend en onze specialisten zijn hard bezig om het op te lossen!

Ik heb voor nu in ieder geval 300MB toegevoegd en als ik nog iets anders kan betekenen, laat het mij weten!
Oke, fijn, Dan liefst de MB's.

Ik heb op bovenstaande vraag wel antwoord gehad in een los topic (https://community.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/surprise-account-en-niet-te-wijzigen-indtellingen-313606), maar ik zie nog geen vinkje onder 'sms' staan. Iets soortgelijks geldt ook voor mijn adres dat ik een ongeveer een week geleden heb laten wijzigen. Hier staat nog steeds: "Registreer jouw adres. Je ontvangt dan van ons direct € 5 Prepaid tegoed."

Ik ga er vanuit dat al deze aanpassen ergens anders gewoon wel staan en het dus goed gaat, maar voorzover ik iets kan zien, lijkt het dus nog steeds niet te kloppen. Vooral een heads up, ik heb zelf nog niets uitgeprobeerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Andre41,

De problemen blijven hardnekkig, maar onze technische specialisten ook, dus hopelijk kunnen we het snel oplossen!

Zou je kunnen aangeven of je de 300MB, 10 belminuten of 30 sms’jes wilt? Dan voegen we deze voor je toe!
Hallo,

Ik kan geen PrePaid Surprise account aanmaken / of een nieuw wachtwoord aanvragen. Bij het aanmaken krijg ik de volgende melding:

"Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens."

En bij wachtwoord vergeten springt het scherm terug naar nul.

Daarnaast kan ik in Mijn T-mobile niet mijn instellingen veranderen onder mijn gegevens en "Aanbiedingen ontvangen van T-Mobile" Ik wilde sms aanzetten, omdat ik de vorige keren al mijn surpise-codes heb gemist, maar ik krijg de volgende melding:

"Helaas, door een technische storing is deze pagina niet beschikbaar. Alsnog je privacy-instellingen aanpassen? Log in op My T-Mobile." (Maar ik ben al ingelogd..?!)

In ieder geval, ik heb net opgewardeerd, maar ik vrees dat ik alsnog geen surprise-code ga ontvangen. Dus ik zou graag zien dat ik (in ieder geval de volgende keer) een surprise-code ontvang en dat jullie de website iets stabieler maken, want het gaat wel te vaak mis.

Groeten,
Reputatie 7
Badge +20
Hi Linda,

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb een case voor je aangemaakt en dit wordt nu verder onderzocht. Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten. Excuses voor het ongemak!
Ik heb 2 verschillende pc's gebruikt. Chrome en Internet Explorer op beide browsers en ik heb de cookies verwijderd op beide browsers en het werkt nog steeds niet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Linda,

Als ik het goed begrijp probeer je je aan te melden voor PrePaid Surprise. Zou je eens een andere browser kunnen proberen en kijken of het dan wel lukt om in te loggen? Zou je ook je cookies kunnen verwijderen? Mocht het niet werken, laat het ons weten dan maak ik een case voor je aan!
  1. Ik vul mijn 06nummer in bij "VUL HIER JE MOBIELE NUMMER IN OM JE WACHTWOORD OPNIEUW IN TE STELLEN"" en ontvang vervolgens niet per mail een nieuw wachtwoord.
Ik heb al een account gemaakt de vorige keer en een nieuw account maken met hetzelfde nummer werkt ook niet.

Als ik probeer in te loggen met wachtwoord dat al ingevuld staat en dat ik niet kan zien door de sterretjes dan staat er

Vul een geldig mobiele nummer in
Reputatie 7
Badge +19
Hoi LindaA79,

Ik ga je hiermee helpen!

Wat betreft de Surprise code, die krijg je alleen als je tegoed opwaardeert. Dus als je nieuw tegoed op jouw PrePaid-kaart zet, dan krijg je een spelcode Dat betekent dat je dit niet krijgt wanneer je een unit bundel aanschaft.

Wat betreft het account, dat moet het natuurlijk wel gewoon doen. Wat lukt er precies niet met een nieuw wachtwoord aanvragen? Krijg je dan een bepaalde melding of krijg je de mail niet binnen?

Laat het ons weten en dan kunnen wij dit verder voor je doorzetten!
Ik heb vandaag een bundel gekocht met 100 units op tmobile
maar ik heb geen surprise code ontvangen per sms.
Als ik probeer in te loggen lukt dit niet. Foutief nummer
Vraag ik een nieuw wachtwoord aan doet hij niet.
Probeer ik met hetzelfde nummer een nieuw account aan te maken dan doet hij dat ook niet.

Ook vaak : 'Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens.' gezien vandaag. Meerdere malen geprobeerd. Het is al mee dan twee uur geleden gekocht nog niks per sms ontvangen

Reageer