Sticky

[FAQ] T-Mobile PrePaid Surprise

  • 29 september 2015
  • 86 reacties
  • 10773 Bekeken

Heb je een vraag over PrePaid Surprise? Check dan hieronder de veelgestelde vragen! Staat jouw vraag er niet bij? Stel 'm dan gerust in dit topic.


PrePaid My Surprise Account


Hoe log ik in op My Surprise?
Wanneer je een My Surprise account hebt aangemaakt, kun je bovenaan rechts op de pagina inloggen door op My Surprise te klikken. Voer vervolgens je mobiele nummer in en je wachtwoord en je kunt van start! Je kunt ook via je Facebook account inloggen. Dan hoef je geen apart wachtwoord voor My Surprise te onthouden en kun je dezelfde inloggegevens gebruiken als je social media account. T-Mobile zal alleen jouw naam en foto overnemen voor My Surprise. Je gegevens worden niet aan derden verstrekt. Heb je nog geen My Surprise account? Klik dan hier om deze nu aan te maken.
Wat is My Surprise?
Met je My Surprise account heb je toegang tot je eigen PrePaid Surprise omgeving. In My Surprise zie je een overzicht van alle speelcodes die je nog kunt gebruiken, je gebruikte speelcodes en de prijzen die je in het verleden hebt gewonnen. Let op, de My T-Mobile account staat hier los van. Voor meer informatie over My T-Mobile, klik hier.
Wat zijn de voordelen van My Surprise?
Met een My Surprise account heb je toegang tot je eigen PrePaid Surprise omgeving. Hiermee:
• Heb je een overzicht van alle speelcodes die je nog kunt gebruiken, je gebruikte speelcodes en de prijzen die je hebt gewonnen.
• Hoef je maar één keer akkoord te gaan met de algemene voorwaarden (anders moet je iedere keer dat je speelt je akkoord geven).

PrePaid Surprise speelcodes


Hoe lang is mijn code geldig?
Vanaf het moment dat je de speelcode hebt ontvangen is deze 7 dagen geldig. Je ontvangt tussentijds ook nog een herinnerings-sms als je de code binnen de 7 dagen nog niet hebt gebruikt.
Wanneer ontvang ik mijn speelcode?
Binnen een half uur nadat je opgewaardeerd hebt ontvang je per sms je speelcode. Het kan soms wat langer duren, maar meestal niet langer dan twee uur.
Wat moet ik doen als mijn speelcode niet werkt?
Het kan zijn dat je een speelcode invoert en het spel niet start. Check in zo'n geval of je wel de juiste speelcode en mobiele nummer hebt ingevoerd of dat je speelcode niet verlopen is. Je speelcode is 7 dagen geldig nadat je deze hebt ontvangen. Ook kun je in je My Surprise account precies zien wat de status is van je ontvangen speelcodes. Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn speelcode vaker dan één keer gebruiken?
Je kunt je speelcode slechts één keer gebruiken om het spel te spelen.
Kan ik mijn speelcode ook gebruiken in combinatie met een ander telefoonnummer?
De speelcode werkt alleen in combinatie met het telefoonnummer waarmee je hebt opgewaardeerd.

PrePaid Surprise prijzen


Win ik altijd een prijs nadat ik heb opgewaardeerd?
Ja, je wint gegarandeerd een leuke T-Mobile surprise die je ook nog eens zelf mag uitkiezen. Maar als eerste maak je kans op fantastische hoofdprijzen zoals een flatscreen tv, een iPod Nano of zelfs een scooter. De hoofdprijzen veranderen iedere maand. En vergeet niet: hoe hoger je opwaardeerbedrag, hoe meer sleutels je krijgt om het cadeautje te openen! Uiteraard mag je ook met zoveel speelcodes als je wilt meespelen.
Hoe ontvang ik mijn T-Mobile surprise en/of hoofdprijs?
De T-Mobile surprise die je kiest (bijv. extra belminuten, sms'jes, MB's en PrePaid tegoed) wordt automatisch aan je PrePaid tegoed toegevoegd. Op dat moment ontvang je van ons een sms ter bevestiging. Meestal gebeurt dit binnen een uur, in uitzonderlijke gevallen kan dit tot een dag duren. Wanneer je één van de hoofdprijzen wint vragen we jou om je gegevens zodat we je prijs binnen 5 werkdagen naar je kunnen versturen. Let op! Voor het spelen van PrePaid Surprise moet je 18 jaar of ouder zijn, óf toestemming van je ouders hebben.
Hoe lang duurt het voordat mijn gewonnen hoofdprijs wordt thuisbezorgd?
Je prijs wordt binnen vijf werkdagen thuisbezorgd mits je adres- en contactgegevens goed zijn ingevuld. Controleer dit dus goed! Mocht je tot twee keer toe niet thuis zijn, dan kun je op vertoon van een geldig legitimatiebewijs en het briefje van de postbode je prijs bij een postkantoor in de buurt ophalen.
Is je hoofdprijs beschadigd of heb je niet de juiste hoofdprijs ontvangen?
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dan gaan wij het voor je oplossen.
Kunnen hoofdprijzen ook buiten Nederland bezorgd worden?
Helaas kunnen de prijzen alleen binnen Nederland bezorgd worden.
Hoe kan ik zien wat ik in het verleden heb gewonnen?
Wanneer je een My Surprise account aanmaakt kun je daar een overzicht van al je gewonnen prijzen zien. Ook kun je zien met welke speelcodes je nog kunt spelen en welke speelcodes nog niet afgerond zijn. Er zijn nog andere voordelen aan My Surprise, ga naar hoe werkt het om meer erover te weten!
Wat kan ik winnen?
Iedere maand geeft T-Mobile nieuwe hoofdprijzen weg met PrePaid Surprise. Dit kunnen reizen zijn, scooters, uitjes, tablets, smartphones, leuke gadgets, tegoedbonnen en veel meer. Heb je geen hoofdprijs gewonnen? Niet getreurd, want bij PrePaid Surprise krijg je altijd de keuze uit verschillende surprises. Dit kunnen bijvoorbeeld extra MB's, sms'jes, belminuten of PrePaid tegoed zijn. Een compleet overzicht van de actuele prijzen vind je op deze pagina! Hier kun je ook zien wat de prijzen in voorgaande maanden zijn geweest.
Ik vind mijn hoofdprijs niet zo leuk. Kan ik een andere hoofdprijs uitkiezen?
Helaas, je hoofdprijs kan niet voor een andere hoofdprijs worden ingeruild.
Ik heb belminuten, sms’jes, Mb’s of PrePaid tegoed gewonnen. Wat houdt dit in?
De belminuten, sms’jes, Mb’s of PrePaid tegoed wat je hebt gewonnen zijn 7 dagen geldig en worden als eerst van je tegoed gebruikt. Deze zijn alleen binnen Nederland geldig en service nummers zijn uitgesloten.

86 reacties

Ik blijf gewoon in NL, wel zo handig tegenwoordig.

Het is al gelukt, ik denk dat ik sneller was dan het T-Mobile systeem. :wink:

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Bijna 

Wat heerlijk dat je op vakantie gaat, waar ga je naar toe? :smile:  Goed dat je het aangeeft, wel zo belangrijk dat ook jij gebruik kan maken van PrePaid Surprise. Zou je eens een andere browser kunnen proberen en kijken of het dan wel lukt om in te loggen? Zou je ook je cookies kunnen verwijderen? Mocht het niet werken, laat je het dan weten? 

Hallo, ik was bezig mijn prepaid telefoon klaar te maken voor een vakantie.

Dus sim in de telefoon, en account aangemaakt.

Geprobeerd me aan te melden bij prepaid surprise.

Die zegt dat mijn nummer ongeldig is.

Wel opgewaardeerd inmiddels.

Maar geen surprise dus.

Jammer...

Reputatie 6
Badge +5

Hi @wayizh 

Happy to help!I have been in contact with my colleague for your Prepaid Surprise prize. It is true that its only the puzzle pieces without the original image, sorry for this! it's going to be a difficult puzzle without a image! :sweat_smile:  No worries, this week he will contact all winners to complete the puzzle. Is this oke for you? 

If you have any other questions, don't hesitate. I’m here to help! 

Hello,

I won a prepaid surprise prize - puzzle in August, and I have received it last week. However inside the box there were only the puzzle pieces but without the original image which I need to refer to when solving the puzzle. I was wondering if you have the original image of this puzzle? Otherwise it will be very difficult to solve it without any any clues or reference.

Thanks,

YZ

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Asmorith 

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb dit direct doorgezet naar de onze specialisten en die zullen je binnen 5 werkdagen de voucher sturen. Controleer ook je spambox voor het geval die daar terecht komt.

Dank je:)

Helaas nu 10 dagen verder en nog steeds niks ontvangen…...ook niet in de spambox.
Wanneer kan ik de prijs nu verwachten?

Groetjes

Ash

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Asmorith 

Gefeliciteerd! Je ontvangt de voucher per e-mail dus check ook je spambox voor het geval die daar terecht is gekomen. Ik wens je veel Netflix plezier!

Hoi,

Ik heb vandaag opgewaardeerd en meegespeeld met t-mobile surpise en heb 300mb en een netflixvoucher t.w.v 50€ gewonnen. Wordt deze nu per post verstuurd of als pakketje die je aan moet nemen. Is even onduidelijk of ik hiervoor thuis moet zijn vandaar dat ik het maar even na vraag…

Groetjes,

Ash

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @vraag06je,

Welkom bij T-Mobile! Ik geef je graag meer uitleg over jouw vragen en opmerkingen uit jouw bericht.

Het klopt inderdaad dat promotionele tegoeden een bepaalde houdbaarheidsdatum hebben, dat varieert van het gegeven tegoed. Sorry dat dit niet duidelijk voor je was! Ik heb daarnaast gekeken naar het verbruik, maar dit is op 24 december zo te zien netjes van de promobundel afgehaald. Verder zie ik terug dat er een keer een servicenummer gebeld is en gisteren is er beltegoed afgeschreven voor een telefoontje. Verder zie ik geen andere afschrijvingen van beltegoed terug en wat er dus in rekening is gebracht is in dit geval terecht geweest.

Wanneer je de My T-Mobile app gebruikt gaat dit niet af van je beltegoed. Mocht je gebruik willen maken van internet op je telefoon, dan kan dat via een bundel of je kunt per MB betalen. Op deze website vind je hier meer informatie over.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het gerust weten!

Ik ben overgestapt van Tele2 naar t-mobile met nummerbehoud. De brief erbij was erg onduidelijk.

Ik heb de app van T- mobile gedownload en €5,00 erbij gekregen. Echter in de brief stond niet dat deze maar 30 dagen geldig was. Ook heb ik na het spel spelen bij Surprise 10 minuten beltegoed gekregen. Echter de 10 minuten die ik 20 december heb ontvangen hebben jullie niet aangebroken ik heb 24 december ongeveer 5 minuten gebeld maar deze zijn niet van de 10minuten afgetrokken maar van mijn tegoed. Ook wordt er steeds van beltegoed wat afgetrokken terwijl ik niet gebeld heb! En dan oog nog van het vaste tegoed, niet van het tijdelijke tegoed. Ik wil graag het ten onrechte afgeschreven tegoed terug ontvangen en meer uitleg. Bijvoorbeeld wanneer ik via mijn T-mobile instellingen aanpas, gaat dit van het tegoed af?Dit staat er niet bij. Daarom wil ik teruggebeld worden begin januari, nu ben ik te druk.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jentine 

Heb je ook verschilende browsers geprobeerd als je naar die website gaan? Dus bijvoorbeeld Chrome, Firefox etc? Het zou namelijk wel moeten werken. Ik heb voor nu omdat de feestdagen eraan komen toch nog 300MB toegevoegd. Probeer de volgende dat je het spel speelt ook andere browsers uit. Mocht het dan nog niet lukken dan maak ik een case voor je aan voor onze specialisten. 

Houd je ons op de hoogte?

Zucht....vorige keer kon ik het spel niet spelen en ook dit keer lukt hey niet. Toch zou ik graag de 300 mb willen hebben! Zo is het echt niet fijn!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jentine,

Mooi dat de SMS ook binnen is!

Je kunt op je computer naar www.t-mobile.nl/surprise gaan, daar vul je jouw mobiele nummer en de speelcode in en dan kun je de aanwijzingen op de website volgen. Zo zou het moeten lukken! :ok_hand:

@David heb inderdaad de sms ontvangen! Dank daarvoor! Heb het geprobeerd om dit op een laptop te spelen maar kwam er niet uit hoe dit werkte!? Is dat gewoon dezelfde site als op je mobiel? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Jentine,

Dat is wel erg spijtig, dat het ook met de andere browsers niet werkt. Ik heb het nogmaals gecheckt, maar er zijn aan onze kant geen problemen bekend met PrePaid Surprise. Ik heb in ieder geval de MB's toegekend, want de code is ook niet onbeperkt houdbaar. Als het goed is heb je hier ook een SMS over ontvangen? 

Je kunt het volgende keer ook via de computer spelen (als je deze hebt), als het volgende keer op de smartphone wederom niet lukt.

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Iemand bij tmobile al enig idee wat ik kan doen om mn gratis prijs te krijgen? Wil heel graag de gratis mb's! 

 

@David inmiddels Firefox ook geprobeerd maar helaas hetzelfde resultaat!

 

@David 

Ik speel in de Samsung internet browser. En heb het nu ook in de Google browser geprobeerd maar dit werkte ook niet. Zolang ik de telefoon rechtop hou is er niks aan de hand maar om het spel te spelen moet je je telefoon kantelen en dan doet ie dus raar..

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jentine,

Zou je kunnen aangeven op welke browser je het spel wilde spelen? Soms wil het namelijk ook wel eens helpen om het op een andere browser te testen. Je kon het spel ook niet spelen toen het nog niet gekanteld was? Misschien dat de verhoudingen daardoor dusdanig scheef werden getrokken op jouw toestel dat PrePaid Surprise het niet aankon.

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen, Jentine!

Goedemiddag ! Heb een code gekregen bij opwaarderen maar kan ineens het spel niet meer spelen! Als ik mn telefoon kantel is het plaatje erg uitvergroot en kan niet schuiven, daarnaast is het rechtse gedeelte helemaal niet zichtbaar maar 1 groot wit vlak. Spel overslaan werkt ook niet want dan kan je vanwege dat witte vlak geen prijs kiezen! Nooit last van gehad.... heb een Samsung a7 (2018)

Dan wacht ik nog even af..
Reputatie 7
Badge +20
Hi @J.S,

Meestal wordt het tegoed toegevoegd. Hopelijk is het snel opgelost!
Hoi J.S,

Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega's van PrePaid Surprise. Zij gaan dit zo snel mogelijk oppakken!


Krijg ik dan nog een prepaid surprise code ? Of word er te-goed toegevoegt ( zoals de laatste keer ook gedaan is )
Reputatie 7
Badge +19
Hoi J.S,

Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega's van PrePaid Surprise. Zij gaan dit zo snel mogelijk oppakken!

Reageer