Sticky

[FAQ] T-Mobile PrePaid Surprise

  • 29 september 2015
  • 73 reacties
  • 9584 Bekeken

Heb je een vraag over PrePaid Surprise? Check dan hieronder de veelgestelde vragen! Staat jouw vraag er niet bij? Stel 'm dan gerust in dit topic.


PrePaid My Surprise Account


Hoe log ik in op My Surprise?
Wanneer je een My Surprise account hebt aangemaakt, kun je bovenaan rechts op de pagina inloggen door op My Surprise te klikken. Voer vervolgens je mobiele nummer in en je wachtwoord en je kunt van start! Je kunt ook via je Facebook account inloggen. Dan hoef je geen apart wachtwoord voor My Surprise te onthouden en kun je dezelfde inloggegevens gebruiken als je social media account. T-Mobile zal alleen jouw naam en foto overnemen voor My Surprise. Je gegevens worden niet aan derden verstrekt. Heb je nog geen My Surprise account? Klik dan hier om deze nu aan te maken.
Wat is My Surprise?
Met je My Surprise account heb je toegang tot je eigen PrePaid Surprise omgeving. In My Surprise zie je een overzicht van alle speelcodes die je nog kunt gebruiken, je gebruikte speelcodes en de prijzen die je in het verleden hebt gewonnen. Let op, de My T-Mobile account staat hier los van. Voor meer informatie over My T-Mobile, klik hier.
Wat zijn de voordelen van My Surprise?
Met een My Surprise account heb je toegang tot je eigen PrePaid Surprise omgeving. Hiermee:
• Heb je een overzicht van alle speelcodes die je nog kunt gebruiken, je gebruikte speelcodes en de prijzen die je hebt gewonnen.
• Hoef je maar één keer akkoord te gaan met de algemene voorwaarden (anders moet je iedere keer dat je speelt je akkoord geven).

PrePaid Surprise speelcodes


Hoe lang is mijn code geldig?
Vanaf het moment dat je de speelcode hebt ontvangen is deze 7 dagen geldig. Je ontvangt tussentijds ook nog een herinnerings-sms als je de code binnen de 7 dagen nog niet hebt gebruikt.
Wanneer ontvang ik mijn speelcode?
Binnen een half uur nadat je opgewaardeerd hebt ontvang je per sms je speelcode. Het kan soms wat langer duren, maar meestal niet langer dan twee uur.
Wat moet ik doen als mijn speelcode niet werkt?
Het kan zijn dat je een speelcode invoert en het spel niet start. Check in zo'n geval of je wel de juiste speelcode en mobiele nummer hebt ingevoerd of dat je speelcode niet verlopen is. Je speelcode is 7 dagen geldig nadat je deze hebt ontvangen. Ook kun je in je My Surprise account precies zien wat de status is van je ontvangen speelcodes. Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn speelcode vaker dan één keer gebruiken?
Je kunt je speelcode slechts één keer gebruiken om het spel te spelen.
Kan ik mijn speelcode ook gebruiken in combinatie met een ander telefoonnummer?
De speelcode werkt alleen in combinatie met het telefoonnummer waarmee je hebt opgewaardeerd.

PrePaid Surprise prijzen


Win ik altijd een prijs nadat ik heb opgewaardeerd?
Ja, je wint gegarandeerd een leuke T-Mobile surprise die je ook nog eens zelf mag uitkiezen. Maar als eerste maak je kans op fantastische hoofdprijzen zoals een flatscreen tv, een iPod Nano of zelfs een scooter. De hoofdprijzen veranderen iedere maand. En vergeet niet: hoe hoger je opwaardeerbedrag, hoe meer sleutels je krijgt om het cadeautje te openen! Uiteraard mag je ook met zoveel speelcodes als je wilt meespelen.
Hoe ontvang ik mijn T-Mobile surprise en/of hoofdprijs?
De T-Mobile surprise die je kiest (bijv. extra belminuten, sms'jes, MB's en PrePaid tegoed) wordt automatisch aan je PrePaid tegoed toegevoegd. Op dat moment ontvang je van ons een sms ter bevestiging. Meestal gebeurt dit binnen een uur, in uitzonderlijke gevallen kan dit tot een dag duren. Wanneer je één van de hoofdprijzen wint vragen we jou om je gegevens zodat we je prijs binnen 5 werkdagen naar je kunnen versturen. Let op! Voor het spelen van PrePaid Surprise moet je 18 jaar of ouder zijn, óf toestemming van je ouders hebben.
Hoe lang duurt het voordat mijn gewonnen hoofdprijs wordt thuisbezorgd?
Je prijs wordt binnen vijf werkdagen thuisbezorgd mits je adres- en contactgegevens goed zijn ingevuld. Controleer dit dus goed! Mocht je tot twee keer toe niet thuis zijn, dan kun je op vertoon van een geldig legitimatiebewijs en het briefje van de postbode je prijs bij een postkantoor in de buurt ophalen.
Is je hoofdprijs beschadigd of heb je niet de juiste hoofdprijs ontvangen?
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dan gaan wij het voor je oplossen.
Kunnen hoofdprijzen ook buiten Nederland bezorgd worden?
Helaas kunnen de prijzen alleen binnen Nederland bezorgd worden.
Hoe kan ik zien wat ik in het verleden heb gewonnen?
Wanneer je een My Surprise account aanmaakt kun je daar een overzicht van al je gewonnen prijzen zien. Ook kun je zien met welke speelcodes je nog kunt spelen en welke speelcodes nog niet afgerond zijn. Er zijn nog andere voordelen aan My Surprise, ga naar hoe werkt het om meer erover te weten!
Wat kan ik winnen?
Iedere maand geeft T-Mobile nieuwe hoofdprijzen weg met PrePaid Surprise. Dit kunnen reizen zijn, scooters, uitjes, tablets, smartphones, leuke gadgets, tegoedbonnen en veel meer. Heb je geen hoofdprijs gewonnen? Niet getreurd, want bij PrePaid Surprise krijg je altijd de keuze uit verschillende surprises. Dit kunnen bijvoorbeeld extra MB's, sms'jes, belminuten of PrePaid tegoed zijn. Een compleet overzicht van de actuele prijzen vind je op deze pagina! Hier kun je ook zien wat de prijzen in voorgaande maanden zijn geweest.
Ik vind mijn hoofdprijs niet zo leuk. Kan ik een andere hoofdprijs uitkiezen?
Helaas, je hoofdprijs kan niet voor een andere hoofdprijs worden ingeruild.
Ik heb belminuten, sms’jes, Mb’s of PrePaid tegoed gewonnen. Wat houdt dit in?
De belminuten, sms’jes, Mb’s of PrePaid tegoed wat je hebt gewonnen zijn 7 dagen geldig en worden als eerst van je tegoed gebruikt. Deze zijn alleen binnen Nederland geldig en service nummers zijn uitgesloten.

73 reacties

Hoi Jaimy,
Ik kreeg net een sms'je binnen dat ik ben aangemeld voor PrePaid Surprise en ik heb net met de welkomstcode een spel gespeeld. Het is nu wel gelukt om een My Surprise code aan te maken. Ik ga er van uit dat ik voor mijn vorige opwaardering geen spelcode voor PrePaid Surprise krijg, maar bij de volgende opwaardering wel weer. Mocht het niet zo zijn, dan neem ik weer contact op. Hartelijk bedankt voor de hulp!
M.v.g.,
S.P. Suttorp
Inmiddels gekregen en gespeeld
Muberra,
bedankt voor de informatie !!
Alles is duidelijk en het klopt nu. Waarschijnlijk werd het saldo op de website niet gelijk bijgewerkt - of ik was te ongeduldig :)
Intussen is de Surprise al bijna opgebruikt dankzij een Intercity zonder wi-fi die een uur stil stond buiten Breda !!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @J.S

ik denk graag met je mee. Heb je al een PrePaid Surprise account? Zo ja, kun je controleren of je codes daar tussen staan? Deze blijven 7 dagen erin staan. Je geeft ook aan dat je geen berichten meer ontvangt wanneer je beltegoed op is en dus heb ik dat opnieuw ingesteld. Kun je aangeven of je de volgende keer wel een sms ontvangt?

Ik hoor graag van je!

@David heb inderdaad de sms ontvangen! Dank daarvoor! Heb het geprobeerd om dit op een laptop te spelen maar kwam er niet uit hoe dit werkte!? Is dat gewoon dezelfde site als op je mobiel? 

Hoi J.S,

Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega's van PrePaid Surprise. Zij gaan dit zo snel mogelijk oppakken!


Krijg ik dan nog een prepaid surprise code ? Of word er te-goed toegevoegt ( zoals de laatste keer ook gedaan is )
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Andre41,

De problemen blijven hardnekkig, maar onze technische specialisten ook, dus hopelijk kunnen we het snel oplossen!

Zou je kunnen aangeven of je de 300MB, 10 belminuten of 30 sms’jes wilt? Dan voegen we deze voor je toe!
Oke, fijn, Dan liefst de MB's.

Ik heb op bovenstaande vraag wel antwoord gehad in een los topic (https://community.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/surprise-account-en-niet-te-wijzigen-indtellingen-313606), maar ik zie nog geen vinkje onder 'sms' staan. Iets soortgelijks geldt ook voor mijn adres dat ik een ongeveer een week geleden heb laten wijzigen. Hier staat nog steeds: "Registreer jouw adres. Je ontvangt dan van ons direct € 5 Prepaid tegoed."

Ik ga er vanuit dat al deze aanpassen ergens anders gewoon wel staan en het dus goed gaat, maar voorzover ik iets kan zien, lijkt het dus nog steeds niet te kloppen. Vooral een heads up, ik heb zelf nog niets uitgeprobeerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Andre,

Ik heb via ons systeem stop sms uitgezet dus het zou wel moeten werken bij je volgende opwaardering. Mocht het niet zo zijn, laat het dan direct weten! Wat betreft de issue met adres wijziging, dit is bekend en onze specialisten zijn hard bezig om het op te lossen!

Ik heb voor nu in ieder geval 300MB toegevoegd en als ik nog iets anders kan betekenen, laat het mij weten!
Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jentine,

Mooi dat de SMS ook binnen is!

Je kunt op je computer naar www.t-mobile.nl/surprise gaan, daar vul je jouw mobiele nummer en de speelcode in en dan kun je de aanwijzingen op de website volgen. Zo zou het moeten lukken! :ok_hand:

Reputatie 7
Badge +20
Hi @J.S,

Meestal wordt het tegoed toegevoegd. Hopelijk is het snel opgelost!
Dan wacht ik nog even af..
Heb opgewaardeerd maar geen surprise code ontvangen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Francis,

Welkom op het forum! 🙂 Begrijpelijk dat je jouw Surprise code wilt ontvangen! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je op 15/05 voor het laatst hebt opgewaardeerd. Vervolgens heb je op 15/05 rond 17:05 uur jouw prijs van PrePaid Surprise ontvangen. Dat ging om 500 MB. Deze MB's heb je inmiddels verbruikt. Heb je na 15/05 nogmaals opgewaardeerd? Ik zie dit namelijk niet terug in het systeem. Misschien bij een ander 06-nummer?

Ik hoor het graag van je!
Goedemiddag.
Paar uurtjes geleden opgewaardeerd maar geen code ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Super om te horen dat het toch is gelukt! Heb je nog iets gewonnen? :8
We hebben net na aanschaf van een 300MB bundel ook een surprise gewonnen van 250MB ... alleen jammer dat de gewonnen bundel zo te zien pas ingaat als je gekochte bundel op is en ook maar geldig is tot 1 september.
Maar in de sticky staat :
De belminuten, sms’jes, Mb’s of PrePaid tegoed wat je hebt gewonnen zijn 7 dagen geldig en worden als eerst van je tegoed gebruikt.
wordt dat later gecorrigeerd ?

Reputatie 4
Hi S5nne,

Dat is een goede vraag van je!

Ik ga je meer informatie geven. Het verbruik gaat juist eerst uit de gewonnen promo-bundel. Daarna gaat het verbruik uit jouw gekochte databundel. Ik zie dat je op 25 augustus de databundel om 8.42 hebt aangeschaft en de promo-bundel is om 9.08 toegevoegd. Daarnaast zie ik in het systeem terug dat je wel MB's hebt verbruikt rond dat tijdstip. Dat zou verklaren waarom er eerst 38 MB is verbruikt uit jouw gekochte databundel en daarna uit de promo-bundel.

Hopelijk schept dit meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, dan sta ik klaar om je verder te helpen!
Hi beste mensen, vandaag na opwaardering geen speelcode voor de pre paid suprise ontvangen. Heb ik ergens iets gemist?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sqaskia,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Je hebt in april een blokkade gezet op de berichten vanuit ons 'Aanbiedingen per sms'. Hier vallen ook de acties van PrePaid Surprise onder en dat is dan ook de reden waarom je de speelcode bij deze opwaardering niet ontvangen hebt. Je kunt, als je wilt, de blokkade weer via My T-Mobile opheffen, dan ontvang je bij de volgende opwaardering gewoon weer een code! 🙂 Je kunt overigens ook een My Surprise account aanmaken, zodat je jouw codes ook in een overzicht hebt.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan gerust weten!
Reputatie 4
Hi S5nne,

Graag gedaan! Ik ben blij dat alles nu duidelijk is. :)

Ooh jeej, daar word je niet blij van. Gelukkig had je tenminste wel MB's om de tijd mee te doden!
Ik heb opgewaardeerd maar geen code gekregen, zelfs niet na 3 dagen. Commerciële berichten ontvangen staat aan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi G.J Roesink,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik heb toch voor de zekerheid gecontroleerd of je geen blokkade had voor commerciële sms en dat was wel het geval. Ik heb de blokkade verwijderd dus vanaf je volgende opwaardering kun je weer een surprise code ontvangen.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Hallo Hajar, dank voor je bericht en je actie. Wel raar dat de blokkade erop zat want tot de laatste opwaardering heeft het altijd leuk gewerkt, want ik had de blokkade er ooit afgehaald. Maar goed om te weten dat het de volgende keer weer gewoon werkt. Dank je wel!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Graag gedaan. Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het mij weten. 😉

Reageer