[FAQ / Veelgestelde vragen] T-Mobile PrePaid Surprise

Reputatie 6
Dit is de oude FAQ over PrePaid surprise. De nieuwe FAQ's vind je bovenaan in dit forum.

Wat is PrePaid surprise?
PrePaid Surprise is het online spel voor T-Mobile PrePaid klanten.
Elke keer dat je opwaardeert ontvang je binnen een half uur een sms met daarin je unieke PrePaid Surprise-speelcode waarmee je het spel kunt spelen en fantastische prijzen kunt winnen. Niet gewonnen? Niet getreurd, je krijgt namelijk altijd nog een surprise naar keuze! Kies uit bijvoorbeeld gratis MB's, sms'jes, belminuten of PrePaid tegoed! Hoe het spel precies werkt lees je hier.

Hoe speel ik mee met PrePaid Surprise?
Elke keer dat je opwaardeert ontvang je binnen een half uur een sms met daarin jouw unieke PrePaid Surprise-speelcode. Heb je een smartphone? Klik op de link in het sms'je om om direct naar PrePaid Surprise te gaan en te spelen. Je mobiele nummer en speelcode worden automatisch ingevuld, zo kun je direct het spel spelen. Daarnaast is de PrePaid Surprise pagina gratis te bezoeken via je smartphone. Dit gaat dus niet af van je PrePaid tegoed.

Heb je geen smartphone? Ga dan op je computer naar www.t-mobile.nl/surprise, vul je mobiele nummer in en je speelcode en volg de aanwijzingen op de website. Na het spelen zie je direct of je iets gewonnen hebt!

Hoeveel sleutels kan ik krijgen?
Afhankelijk van de hoogte van je opwaardering krijg je bij het spelen van PrePaid Surprise een aantal sleutels bij het vinden van het verborgen voorwerp. Met deze sleutels kun je vervolgens kijken of ze het pakket open kunnen maken. Gaat het pakket open dan heb je één van de hoofprijzen gewonnen! Kortom, hoe hoger je opwaardeerbedrag, hoe meer sleutels je krijgt, en hoe meer kans je maakt om een hoofdprijs te winnen.

• Waardeer je tussen de € 10,- en € 15,- op, dan krijg je je 1 sleutel
• Waardeer je tussen de € 15,- en € 20,- op, dan krijg je 2 sleutels
• Wanneer je € 20,- of meer opwaardeert krijg je 3 sleutels

Wanneer je binnen de tijd het voorwerp hebt gevonden, krijg je vervolgens een bonus voorwerp te zien. Wanneer je deze ook binnen de tijd vindt, krijg je een extra sleutel!

Hoeveel moet ik opwaarderen om mee te doen met PrePaid Surprise?
Het maakt niet uit hoeveel je opwaardeert. Voor iedere opwaardering vanaf € 10,- ontvang je een speelcode om mee te spelen. Maar let op: hoe hoger je opwaardeerbedrag hoe meer kans je maakt op het winnen van één van de fantastische prijzen.

Hoe groot is de kans dat ik win?
Elke keer dat je opwaardeert en het spel speelt win je gegarandeerd een prijs! Heb je namelijk geen hoofdprijs gewonnen, dan kun je altijd een surprise uitkiezen. Dit kunnen bijvoorbeeld extra sms'jes, MB's, belminuten of PrePaid tegoed zijn.

Hoe kan ik mij afmelden voor PrePaid Surprise?
Om je af te melden log je eerst in in My Surprise. Ga dan naar het tabblad Mijn Gegevens. Onderaan de pagina zie je de link Afmelden voor PrePaid Surprise. Wanneer je daarop klikt word je afgemeld en zul je na je opwaarderingen geen PrePaid Surprise speelcodes meer ontvangen.

Ik heb me per ongeluk afgemeld bij PrePaid surprise. Hoe meld ik me opnieuw aan?
Om je opnieuw aan te melden hoef je alleen een My Surprise account aan te maken. Klik hier om je account aan te maken.

Ik wil PrePaid Surprise spelen via mijn smartphone/tablet maar ben bang voor internetkosten
Geen zorgen, de PrePaid Surprise pagina is voor T-Mobile prepaid klanten gratis te bezoeken. Er gaat dus niets af van je PrePaid tegoed!

Staat je vraag er niet bij? Kijk dan bij de overige Surprise FAQ's op dit Forum, lees de veelgestelde vragen op de site van PrePaid Surprise of neem contact op met de klantenservice.

This topic has been closed for comments