Beantwoord

Fout bij het spelen van prepaidsurprise

• 22 januari 2018
  • 12 reacties
  • 199 Bekeken

Beste T-mobile,

Bij het spelen van de prepaid surprise spelletje was er, nadat ik het eerste voorwerp heb gevonden, een fout! Er ging iets fout stond er. En ja hoor, toen werd ik eruit gegooid en had ik maar een sleutel. Vind ik erg jammer. Ik had gewoon goed mee willen spelen. Ik vraag mij af wat jullie hieraan kunnen doen! Dank.
icon

Beste antwoord door MariettaR 22 januari 2018, 09:22

Hi NVTnaam:)

Kun jij mij even je mobiele nummer sturen in een persoonlijk bericht, dan gaan wij even kijken wat er is mis gegaan. We sturen dan ook meteen een nieuwe code, probeer je het dan nog even opnieuw?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Marietta
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 3
Hi NVTnaam:)

Kun jij mij even je mobiele nummer sturen in een persoonlijk bericht, dan gaan wij even kijken wat er is mis gegaan. We sturen dan ook meteen een nieuwe code, probeer je het dan nog even opnieuw?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Marietta
Hey Marietta 🙂.

Wauw, cool! Oke, even kijken hoe dat prive moet 😃! En jij bedankt!
Reputatie 3
Hey NVTnaam:)

Het is je gelukt, top! Wat een leuke reactie, daar worden wij helemaal blij van.:D:D:D
Jij bedankt voor het doorgeven.

Groetjes,
Marietta
jaha, het is zeker gelukt! En jij bedankt voor het snel oppakken en het goedmakertje!

Mijn advies voor wie dit leest: gewoon direct Marietta berichten! Ik heb de T-mobile ambassadeur gevonden nu 🙂!

Groetjes,
nvtnaam
Reputatie 3
Haha... 😛 Ja alles wat betreft PrePaid Surprise, idd thats me:) Maar mijn lieftallige collega's doen het ook super:)
Trouwens er komt nog een hele leuke actie aan in februari! Zal hier een linkje plaatsen zodra het live is. Leuk als je ook mee doet:)

Ps. You made my day!!
Haha... 😛 Ja alles wat betreft PrePaid Surprise, idd thats me:) Maar mijn lieftallige collega's doen het ook super:)
Trouwens er komt nog een hele leuke actie aan in februari! Zal hier een linkje plaatsen zodra het live is. Leuk als je ook mee doet:)

Ps. You made my day!!
lieftallige collega's...? Hmmm... ik ben van het eerst zien en dan geloven!!!

Ah oke, ben benieuwd! Bedankt alvast!

P.S. You were worth it! Een hele fijne avond toegewenst
Reputatie 3
Hi NVTnaam,

Zoals beloofd hierbij nog even een linkje naar de leuke actie: https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/actie-deel-je-foto-of-video-win-297409

Ben benieuwd of je mee gaat doen.

Groetjes,
Marietta
Hey Marietta,

Fijn dat je zo punctional bent 😃! Ik heb helaas niks gewonnen (had zelfs een keer 4 sleutels, maar dat is ook vreemd dat ik niets heb gewonnen. Dacht dat het altijd wel een van de vier sleutels zijn, maar blijkbaar niet?)

Ik wil wel meedoen, maar niet als ik een foto van mezelf online zet, dan is het alleen maar makkelijker voor jou om mij te stalken 😃 😃
Reputatie 3
Aah jammer, maar met de actie kun je wel mee doen hoor. Er zijn namelijk soms klanten die hun hoofdprijs niet claimen en deze prijzen verloten we dus weer, ook als je een surprise prijs hebt gewonnen zoals: MB's, sms'jes of belminuten. En dat heb je toch wel gewonnen? Dus mag je mee doen aan deze actie.

Ik ga je dan niet stalken, oke? Beloofd:$
Sorry Marietta voor de late reactie.

Haha, ben daar niet bang voor. Vind het gewoon niet fijn om mijn foto online te zetten. Sorry!
Reputatie 3
Geen probleem NVTnaam.

Ah, oke... :8 Dan ga ik gewoon hard duimen dat je met het spelen van PrePaid Surprise wat gaat winnen!
Geen probleem NVTnaam.

Ah, oke... :8 Dan ga ik gewoon hard duimen dat je met het spelen van PrePaid Surprise wat gaat winnen!
ah lief, dank u 😃 !

Reageer