Vraag

Foutieve sms beltegoed

• 8 maart 2020
  • 8 reacties
  • 460 Bekeken

Reputatie 2

Het beltegoed zou bijna op zijn. Maar heb een paar weken nog opgewaardeerd en op mijn persoonlijke pagina staat het beltegoed ook nog steeds geregistreerd. Het zou toch fijn zijn als die sms-jes van T-Mobile op het juiste moment worden verzonden.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @180punten? 

Ik ben erg benieuwd wat er precies in je SMS bericht staat? Zou je het hier eens kunnen plaatsen?
Dan kan vervolgens een T-Mobile moderator kijken waar het misgaat in de communicatie.

We horen het graag van je!  :slight_smile:

Reputatie 2

Hallo Seccie,

Dit stond in de sms:

Beste Prepaid-klant, je tegoed is bijna op. Wacht niet tot het te laat is. Waardeer direct op (...).

Hartelijke groet.

Reputatie 2

Kreeg vandaag dezelfde sms. Zou deze een keer per maand automatisch -los van de hoogte van het beltegoed- verstuurd worden?

Reputatie 6
Badge +4

Hi @180punten? 

Dat is apart! Ik heb gelijk je PrePaid-tegoed nagekeken en daar staat inderdaad nog voldoende tegoed op. Het is mogelijk om deze soort sms berichten uit te zetten, is dat iets wat je verder helpt? :smile: Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 2

Hallo Evy, Bedankt voor je reactie. Blijk niet de enige te zijn die deze spook sms-jes ontvangt. Zie deze vraag van een andere klant.

Reputatie 2

Kreeg er net weer een.:thumbsdown_tone2:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @180punten? 

Er gaat momenteel inderdaad wat mis met deze sms. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en is bezig met een onderzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 2

Dank je wel Hajar. Het is elke keer toch weer schrikken.

Reageer