Beantwoord

Foutmelding bij sms vanuit buitenland

Geachte heer/mevrouw, Ik heb een sim-card van T-mobile en woon in het buitenland. Om m'n Nederlandse nummer te behouden, zorg ik ervoor dat ik elk haar jaar mijn nummer gebruik door een sms naar Nederland te sturen. Elke keer als ik in Nederland ben, kan ik dan m'n eigen nummer gebruiken. Nu is het weer tijd om m'n nummer te gebruiken, anders wordt het geblokkeerd. Maar het lukt me niet om een sms naar Nederland te versturen. Op het moment dat ik m'n sms verstuur, dan komt er -foutmelding- op m'n scherm te staan. Dit was eerder niet en heb het al verschillende keren gedaan vanuit hier naar Nederland. Kunt u mij vertellen wat het probleem is? En hoe kan dit opgelost worden? Ik wil heel graag m'n Nederlands nummer behouden en er staat geld op de simcard. Kunnen jullie me vertellen wat het probleem is en hoe dit opgelost kan worden?
icon

Beste antwoord door Bram 17 oktober 2013, 20:48

@Martina K.

Welkom bij de T-Mobile Community! :D

Ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met de klantenservice van prepaid. Ik kan mij alleen bedenken dat er iets mis was met de provider in het buitenland. Ik zie dat mijn collega nu gemeld heeft dat je weer een half jaar vooruit kan. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
@Martina K.

Welkom bij de T-Mobile Community! :D

Ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met de klantenservice van prepaid. Ik kan mij alleen bedenken dat er iets mis was met de provider in het buitenland. Ik zie dat mijn collega nu gemeld heeft dat je weer een half jaar vooruit kan. 🙂

Reageer