Beantwoord

foutmelding: geen service

• 29 juni 2014
  • 5 reacties
  • 393 Bekeken

'Ik gebruik mijn 2e mobiele telefoon met prepaid kaart niet vaak, voornamelijk tijdens vakanties. Nu heb ik hem nodig en krijg ik de melding : geen service . Ik kan ook niet inloggen op my t mobile met mijn ander account dat gekoppeld is aan mijn 2e mobiel. Als ik of iemand anders mijn 2e mobiel nummer belt, krijg je : dit nummer is niet in gebruik. '
icon

Beste antwoord door Minty 29 juni 2014, 22:59

Hoi Leon! Een maand na afsluiting mag de provider al het bijbehorende nummer opnieuw uitgeven dus de kans is zeer klein dat het opnieuw geactiveerd kan worden. Je kunt dus het beste een nieuwe PrePaid simkaart kopen.
Bekijk origineel

5 reacties

Je prepaid-kaart verloopt als je niet 1x in de 6 maanden laat weten dat je 'leeft' door een keer te bellen of te SMS-en. Wellicht is dit de oorzaak?
Je prepaid-kaart verloopt als je niet 1x in de 6 maanden laat weten dat je 'leeft' door een keer te bellen of te SMS-en. Wellicht is dit de oorzaak?
Dat zou best kunnen dat deze zolang niet gebruikt is. Mijn vraag is, kan ik dit nog ongedaan maken?
Reputatie 5
Hoi Leon! Een maand na afsluiting mag de provider al het bijbehorende nummer opnieuw uitgeven dus de kans is zeer klein dat het opnieuw geactiveerd kan worden. Je kunt dus het beste een nieuwe PrePaid simkaart kopen.
bedankt!...ik zal eens met T-Mobile bellen of het nummer nog beschikbaar is

Reageer