Beantwoord

Foutmelding tijdens Prepaid Surprise spel

• 1 maart 2016
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Ik kom wel in het spel met mijn code, maar als ik ook het bonusvoorwerp goed heb aangeklikt binnen de tijd, krijg ik de melding Oeps, er ging iets fout. Probeer het later nog eens. Dit is nu al meerdere dagen zo.
icon

Beste antwoord door zbaas 2 maart 2016, 20:53

Ik heb vandaag uitgeprobeerd om mijn actieve speelcode's op te vragen, maar nu blijkt dat mijn code verlopen is. Wel vreemd als je toch het spel gewoon kunt starten en (gedeeltelijk) spelen....
Dus waarschijnlijk was hij al verlopen....
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Zbaas,

Welkom op ons Forum! :)

Vervelend als het spel niet gewoon werkt zoals zou moeten! Is er iets veranderd sinds de laatste keer dat het wel lukte? Probeer je het via je telefoon, tablet of computer te spelen? Zou je ook kunnen aangeven van welke browser je gebruik maakt? We raden altijd aan om eerst via een ander apparaat en/of browser te gebruiken om te kijken of het daar niet aan ligt, zou je dit ook even kunnen proberen?

We horen graag de uitkomst van je, als het dan nog steeds niet werkt, gaan we verder kijken naar een oplossing!
Ik heb vandaag uitgeprobeerd om mijn actieve speelcode's op te vragen, maar nu blijkt dat mijn code verlopen is. Wel vreemd als je toch het spel gewoon kunt starten en (gedeeltelijk) spelen....
Dus waarschijnlijk was hij al verlopen....
Reputatie 7
Badge +20
Hey Zbaas,

In ieder geval goed dat we het probleem hebben achterhaald, maar het is inderdaad wel apart dat je dan zo ver nog kunt spelen..

Ik heb in dit geval even een kleine bonus toegevoegd aan je beltegoed als bedankje voor je terugkoppeling en dat je ook de oplossing hebt achterhaald. Wel goed om inderdaad in de gaten te houden dat een code 7 dagen geldig is.

Mocht het volgende keer toch nog mis lopen, laat het dan gelijk even weten!
Oke, bedankt!!

Reageer