Beantwoord

Foutmelding van Moto E5

  • 3 februari 2019
  • 1 reactie
  • 620 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 0 reacties
Ik heb sinds een week een Moto E5. Leuk toestel. Wil ik wisselgesprekken inschakelen krijg ik de melding:
Fout met oproepinstellingen (Netwerk- of simkaartfout). Doe ik een kaartje van de concurrent erin, dan heb ik dit probleem niet.

Nou lees ik dit er mensen zijn die ook problemen hebben en dit hebben opgelost door een oud simkaartje te vervangen door een nieuw simkaartje. T-mobile is al zo netjes geweest de kaart de resetten, maar dit heeft niets geholpen. Ze gaan nu een verder onderzoek doen. Super service.

Mijn SIM-kaart begint met: 893116.......

Het kaartje is actief sinds december 2017. Mijn toestel is een E5 met release datum van september 2018. Hij geeft alleen 3G aan terwijl mijn toestel als voorkeur 4G aangeeft.
icon

Beste antwoord door Hajar 4 februari 2019, 11:33

Hi Yvro,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Ik zie dat een collega inderdaad een case heeft aangemaakt. Onze specialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen contact met je opnemen voor een terugkopping. Ik zie trouwens dat je een PrePaid simkaart hebt. Als je via My T-Mobile registreert bij ''voer je volledige adres'' dan ontvang je €5 gratis tegoed. Door het invullen van je adres kunnen onze specialisten je ook beter helpen!

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Yvro,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Ik zie dat een collega inderdaad een case heeft aangemaakt. Onze specialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen contact met je opnemen voor een terugkopping. Ik zie trouwens dat je een PrePaid simkaart hebt. Als je via My T-Mobile registreert bij ''voer je volledige adres'' dan ontvang je €5 gratis tegoed. Door het invullen van je adres kunnen onze specialisten je ook beter helpen!

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer