Beantwoord

Gebruik diensten na opwaarderen 20 euro

Ik heb een nieuw nummer bij T-mobile, maar het iriteerd me dat die zegt dat ik 21,- heb.. maar ik niet voor me spel betalen kan, OK 5,- was van gratis ding, begrijp ik 16,- dan, OK 10,- was van actie dat ik 10,- opwaardeerde binnen de eerste 7 dagen, ok hup 6,- van me zelf op z'n minst.. dus hoe zit dat ? ik wou 2,- voor me spel betalen.. zelfs dat kan niet? 'uw provider blokeerd het'  ik kijk, alle blokades staan uit? hoezo.. ik snap dit niet. en nu nog niet werken? kom op T-mobile doe er iets aan..
icon

Beste antwoord door Chantal01 20 januari 2014, 13:02

@JosV.Collenburg Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Je dient zelf € 20 te hebben opgewaardeerd om van dit soort diensten gebruik te kunnen maken. Ik zie in het systeem dat je zelf op dit moment € 10 hebt opgewaardeerd. Zodra je de volgende € 10 zelf hebt opgewaardeerd zal het wel werken. Ik hoop dat het zo duidelijker is. Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
@JosV.Collenburg Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Je dient zelf € 20 te hebben opgewaardeerd om van dit soort diensten gebruik te kunnen maken. Ik zie in het systeem dat je zelf op dit moment € 10 hebt opgewaardeerd. Zodra je de volgende € 10 zelf hebt opgewaardeerd zal het wel werken. Ik hoop dat het zo duidelijker is. Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt. 🙂
dus als ik nu nog 10,- opwaardeer is het dan gewoon goed?
ik heb er 40,- opgezet erbij, dus zou moeten werken tog?
https://"https://forum.t-mobile.nl/members/josv-collenburg-330809/" Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Je dient zelf € 20 te hebben opgewaardeerd om van dit soort diensten gebruik te kunnen maken. Ik zie in het systeem dat je zelf op dit moment € 10 hebt opgewaardeerd. Zodra je de volgende € 10 zelf hebt opgewaardeerd zal het wel werken. Ik hoop dat het zo duidelijker is. Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt. :)

ehm ik heb 2 reacties achtergelaten, aub reageer danku
Reputatie 5
@JosV.Collenburg

Na het opwaarderen van minimaal €20 is het mogelijk om gebruik te maken van betaalde diensten. Niet alle diensten zijn beschikbaar wat betreft het betalen van spellen via het beltegoed. Lukt het op dit moment al om gebruik te maken van de desbetreffende dienst? Zo nee, dan ontvang ik graag de shortcode en de naam van de dienst zodat ik voor je na kan kijken of T-Mobile dit ondersteunt.

Reageer