Beantwoord

Gebruik iPad met een prepaid kaart

• 15 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1297 Bekeken

Ik heb iPad 2018 celluloid 4g
Ik kan uiteraard dmv WiFi connectie
Masr stel dat ik 4g wil gebruiken dan hoef ik toch geen duur abbonement te nemen dan kan ik toch ook een prepaid kaart gebruiken?
de verkoper komt nu met een abbonement van 28euri
Ik wil zo af en toe 4 g gebruiken dan kan ik toch ?
Ik ben ook op de hoogte dat je een hotspot kan gebruiken dmv mijn iPhone maar dat bedoel ik dus niet
Kan ik prepaid kaart gebruiken om connectie te maken?
icon

Beste antwoord door Rosan 15 augustus 2018, 20:29

Beste @nanlo003 dat kan idd maar internet op een iPad gaat sneller op dan je denkt.
Hier kan je zien wat de bundels kosten en zou je het ook een periode kunnen uitproberen hoe veel je gebruikt en hoe veel het je kost.
En mocht je dan toch minder gebruiken en de kosten met pre paid je meevallen kan je dat zo blijven gebruiken.
Valt het je tegen en ligt je gebruik hoger dan je verwachte kan je proberen meer op WiFi te gaan zitten of je mobiel als hotspot in te stellen of toch een mobiel abonnement met enkel data afsluiten voor je tablet.

Kom je zo een stapje verder of heb je meer vragen?
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +13
Beste @nanlo003 dat kan idd maar internet op een iPad gaat sneller op dan je denkt.
Hier kan je zien wat de bundels kosten en zou je het ook een periode kunnen uitproberen hoe veel je gebruikt en hoe veel het je kost.
En mocht je dan toch minder gebruiken en de kosten met pre paid je meevallen kan je dat zo blijven gebruiken.
Valt het je tegen en ligt je gebruik hoger dan je verwachte kan je proberen meer op WiFi te gaan zitten of je mobiel als hotspot in te stellen of toch een mobiel abonnement met enkel data afsluiten voor je tablet.

Kom je zo een stapje verder of heb je meer vragen?
Beste Rosan bedankt voor de informatie voor mij duidelijk dat het kan
Vriendelijke groet Arnold
Badge +13
Denk er alleen wel aan dat je mobiele data uitzet zodra je je tablet weg legt anders zijn er altijd dingen die data snoepen aan up dates ed en dan gaat het ongemerkt hard.
Zet ook up dates over mobiele data uit en doe dat soort dingen thuis over WiFi.
Op die manier gebruik je enkel mobiele data wanneer jij dat wilt dus voor bv mail ophalen of andere kleine taken.

Reageer