Beantwoord

Gebruiksoverzicht prepaid in app

• 7 april 2019
  • 1 reactie
  • 1222 Bekeken

Waarom staat alleen het resterende prepaid tegoed in de app en niet het verbruik?

Zo kan je als ouder totaal geen toezicht houden en is het veel moeilijker je kind leren om te gaan met een mobiel tegoed.

Al staat tenminste de laatste dag er maar in. Dit zou ook zeer helpend zijn mbt het verplichte gebruik binnen 6 maanden.

De laatste datum gebruik is onmisbaar en kan ik nergens vinden???
icon

Beste antwoord door David 8 april 2019, 10:00

Hi Sara,

Het klopt inderdaad dat je met een PrePaid-aansluiting geen informatie hebt over het verbruik, zoals dat bij een abonnement wel het geval is. Dit is een van de kenmerken van PrePaid en voor sommigen is het juist die anonimiteit wat een voordeel is. Je zult het hier dus toch met de informatie van de telefoon zelf moeten doen, voor wat betreft belgegevens en dataverbruik. Voor de voorwaarde van eens in de zes maanden actief gebruikmaken zou ik een reminder in je agenda plaatsen, zodat je van tijd tot tijd even een herinnering krijgt om je aansluiting actief te gebruiken.

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sara,

Het klopt inderdaad dat je met een PrePaid-aansluiting geen informatie hebt over het verbruik, zoals dat bij een abonnement wel het geval is. Dit is een van de kenmerken van PrePaid en voor sommigen is het juist die anonimiteit wat een voordeel is. Je zult het hier dus toch met de informatie van de telefoon zelf moeten doen, voor wat betreft belgegevens en dataverbruik. Voor de voorwaarde van eens in de zes maanden actief gebruikmaken zou ik een reminder in je agenda plaatsen, zodat je van tijd tot tijd even een herinnering krijgt om je aansluiting actief te gebruiken.

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer