Beantwoord

Geen 200 mb, 100 sms en 50 belminuten na opwaarderen.

Vandaag voor het eerst opgewaardeerd nadat ik bericht had gekregen van deze actie. Alleen heb ik nog niks binnen. Enkel de prepaid suprise code, maar niet bovengenoemde actie. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door David T-Mobile 3 juli 2015, 12:53

@niek.roesz

Ik zie inderdaad dat je op 28 juni hebt opgewaardeerd en je hebt hier ook de extra's bij ontvangen. Je kunt dit ook terugzien op je My T-Mobile, bij de specificatie van je tegoed!

Dit tegoed is nog houdbaar tot 28 juli. Laat even weten of je het nu wel terugziet! :)

@dezenden

Goed om te zien dat ze toch bij je terecht zijn gekomen! :)

@cekinhio

Letten we een beetje op ons taalgebruik? Oelewappers is namelijk 1 woord! 🆒

Op 25 juni heb je alles ontvangen; de minuten, SMS'jes én MB's. Via je My T-Mobile kun je dit zelf ook inzien. Dit is geldig tot en met 25 juli.

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. ongeveer 10 uur geleden opgewaardeerd. Wel de suprisecode gekregen. Dit is voor mij de tweede keer dat ik zo opwaardeer en de vorige keer ging het wel goed en toen kreeg ik meteen die sms met de actie.
Oke, las al dat meerdere mensen hier problemen mee hebben. Hoop dat iemand van T-Mobile even reageerd en het oplost.
Bij mij is het opgelost. Ik heb ze vanmiddag gekregen alsnog.
Ik tot nu toe alleen de sms en belminuten. Nog steeds geen internet helaas
gaat t mobile nog reageren ik heb die promotie nog steeds niet binnen. dat was de reden van mijn opwaardering. ik wil ongeacht de promotie zowieso een vergoeding. dit is misleidend. kan de acties die ik zou maken hierdoor niet uitvoeren. klote dit. wie neemt zijn verantwoording. leuk allemaal promotie. r staat niet bij dat het enige tijd kan duren of helemaal mis kan gaan. reageren oele wappers en kom met een oplossing
Reputatie 7
Badge +20
@niek.roesz

Ik zie inderdaad dat je op 28 juni hebt opgewaardeerd en je hebt hier ook de extra's bij ontvangen. Je kunt dit ook terugzien op je My T-Mobile, bij de specificatie van je tegoed!

Dit tegoed is nog houdbaar tot 28 juli. Laat even weten of je het nu wel terugziet! :)

@dezenden

Goed om te zien dat ze toch bij je terecht zijn gekomen! :)

@cekinhio

Letten we een beetje op ons taalgebruik? Oelewappers is namelijk 1 woord! 🆒

Op 25 juni heb je alles ontvangen; de minuten, SMS'jes én MB's. Via je My T-Mobile kun je dit zelf ook inzien. Dit is geldig tot en met 25 juli.

Reageer