Beantwoord

Geen 250 MB extra na opwaardering

• 19 mei 2016
  • 6 reacties
  • 271 Bekeken

Ik heb regelmatig bij mijn internet bundel na opwaarderen geen gratis 250 MB, hoe kan dat? Gister opgewaardeerd nu nog geen 250 MB extra.

Zouden jullie de SMS als je internet tegoed bijna op is ook eerder kunnen versturen? En niet pas als m'n internet en al m'n beltegoed op is?
icon

Beste antwoord door Sam- 20 mei 2016, 11:30

Hallo,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welkom terug!

Wat vreemd dat je de 250MB niet toegekend krijgt. Hier heb je namelijk wel recht op..

Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken wat hiervan de reden is. Na het overzicht van jouw opwaarderingen bekeken te hebben zie ik dat er eergisteren geen opwaarderingen hebben plaatsgevonden. De laatste opwaardering heeft plaatsgevonden op 13 mei 2016. Bij deze opwaardering heb je wel 250MB's ontvangen. Van deze 250 MB's heb je nog 32 MB tot je beschikking. Als je bij je eerstvolgende opwaardering geen 250 MB ontvangt dan horen we dat graag van je!

Het is helaas niet mogelijk om de sms eerder te versturen. Maak je al gebruik van de My T-Mobile applicatie? In de My T-Mobile app kan je inzien hoeveel MB en beltegoed je nog over hebt. Zo ben je niet afhankelijk van de sms'jes die wij je sturen.

Ps. als je jezelf registreert nadat je ingelogd bent op My T-Mobile, dan krijg je €5,- beltegoed cadeau. Zie ook de afbeelding hier onder:

Heb je verder nog vragen of verzoeken? Laat het ons weten!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Dat klopt. Zoals op onze website wordt aangegeven kan je voor €4,95 een internet bundel activeren van 200MB. Mocht je meer MB's tot je beschikking willen dan kan je een grotere bundel activeren.

Ik zie dat je in de tussentijd hebt opgewaardeerd, een internet bundel het geactiveerd en de 250MB hebt ontvangen. Klopt alles nu wel weer?

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!
En heb idd mijn bundel geactiveerd op 18/5 maar nog steeds geen mbs ontvangen, ook niet de standaard 250 mbs.
O werkt dat zo dus niet bij iedere opwaardering van je internet tegoed krijg je 500 MB? Maar slechts 250 MB voor 5 euro??
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Naadschrobber,

Goed dat je het nog even navraagt! Ik ben ook nog even het systeem in gedoken en ik zie dat je op 18/5 de PrePaid Internet (herhalend) Bundel hebt geactiveerd. Daar heb je ook een sms over gekregen. Bedoel je dat? Het activeren van een internetbundel is niet hetzelfde als het opwaarderen van je PrePaid-tegoed. Je 'voegt' geen geld toe aan je tegoed, maar koopt alleen een bundel van jouw tegoed dat je nog had. Daarom ontvang je ook geen 250MB gratis.

Ging het inderdaad om deze sms of heb je nog iets anders ontvangen? Mocht dat zo zijn, kun je dan een screenshot toevoegen aan jouw reactie hieronder? Dan kijk ik met je mee!
Ik heb wel opgewaardeerd eergisteren de bevestiging SMS heb ik nog in m'n inbox
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welkom terug!

Wat vreemd dat je de 250MB niet toegekend krijgt. Hier heb je namelijk wel recht op..

Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken wat hiervan de reden is. Na het overzicht van jouw opwaarderingen bekeken te hebben zie ik dat er eergisteren geen opwaarderingen hebben plaatsgevonden. De laatste opwaardering heeft plaatsgevonden op 13 mei 2016. Bij deze opwaardering heb je wel 250MB's ontvangen. Van deze 250 MB's heb je nog 32 MB tot je beschikking. Als je bij je eerstvolgende opwaardering geen 250 MB ontvangt dan horen we dat graag van je!

Het is helaas niet mogelijk om de sms eerder te versturen. Maak je al gebruik van de My T-Mobile applicatie? In de My T-Mobile app kan je inzien hoeveel MB en beltegoed je nog over hebt. Zo ben je niet afhankelijk van de sms'jes die wij je sturen.

Ps. als je jezelf registreert nadat je ingelogd bent op My T-Mobile, dan krijg je €5,- beltegoed cadeau. Zie ook de afbeelding hier onder:

Heb je verder nog vragen of verzoeken? Laat het ons weten!

Reageer