Beantwoord

geen 250 mb’s ontvangen bij combi bundel

• 29 december 2019
  • 7 reacties
  • 221 Bekeken

Geen gratis 250 mb’s ontvangen bij combi bundel op 21 dec bij december actie

icon

Beste antwoord door David 30 december 2019, 10:32

Hi @markhies74,

Ik wil graag kijken hoe het kan dat de MB's niet waren toegevoegd aan jouw aansluiting. Zou je mij het telefoonnummer kunnen sturen via een privébericht? Dan ga ik dit voor je controleren! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @markhies74,

Ik wil graag kijken hoe het kan dat de MB's niet waren toegevoegd aan jouw aansluiting. Zou je mij het telefoonnummer kunnen sturen via een privébericht? Dan ga ik dit voor je controleren! 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @markhies74,

Bedankt voor het privébericht! Ik heb het gelijk gecontroleerd, maar zie alleen terug dat er op 23 november een actie is verstuurd met 250 MB, maar van 21 december zie ik niets terug. Heb je hier misschien een screenshot van, waarop ook de datum en het tijdstip te zien is? Dan kan ik dit verder uitzoeken!

Bedoel je dit

Reputatie 7
Badge +20

Hi @markhies74,

Je hebt  geen screenshot toegevoegd aan je laatste reactie. Dit kun je doe door boven het tekstvak te kiezen voor het icoon ‘Afbeelding invoegen’ en dan het screenshot toe te voegen.

Bij deze 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @markhies74,

Ik zie nu inderdaad om welke actie het gaat en ik heb de 250 MB alsnog toegekend. Goed is om te weten dat deze actie tot en met 31 december liep, dus bij een volgende bundel zul je deze promotie niet ontvangen (tenzij er een nieuwe actie ter zijner tijd wordt opgezet).

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

Ja dat snap ik,,alsnog bedankt

Reageer