Beantwoord

Geen €5,00 op mijn nieuwe prepaid simkaart

• 25 januari 2020
  • 9 reacties
  • 269 Bekeken

Ik heb gisteren een nieuwe prepaid simkaart in mijn telefoon gedaan 

deze heb ik via social deal gekocht en er zou dan €5,00 op de simkaart staan en €5,00 na registreren.

ik weet dan ik de €5,00 voor registreren krijg door een sms je te sturen naar 1616.

maar de andere €5 hoort gewoon op de simkaart te staan wat nu dus niet het geval is

graag zou ik deze willen ontvangen.

06 nummer via privé mail aub

icon

Beste antwoord door CrisTien 25 januari 2020, 15:46

Hallo @Mieke123456789 Welkom.

Er zijn wat problemen met betrekking tot het aanschaffen en activeren van bundels, de technische dienst is bezig om het op te sporen.

Wacht even met verdere acties, zodra het is opgelost melden de moderators het in de community.

Sorry voor het ongemak, 

Groetjes 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Mieke123456789 Welkom.

Er zijn wat problemen met betrekking tot het aanschaffen en activeren van bundels, de technische dienst is bezig om het op te sporen.

Wacht even met verdere acties, zodra het is opgelost melden de moderators het in de community.

Sorry voor het ongemak, 

Groetjes 

Reputatie 2
Badge

Hallo @Mieke123456789 Welkom.

Sorry voor het ongemak, 

Groetjes 

Dat heeft hier toch niets mee te maken?

Idd dit heeft hier niets mee te maken.

ik merk de laatste tijd dat er wel veel problemen zijn bij t mobile en dat het verschrikkelijk lang duurt voor dit opgelost is.

voorbeeld: je moet nu sms’en naar 1616 voor je €5, dit zou na enkele weken opgelost zijn, we zijn inmiddels ruim 6 maanden en volgens mij nog langer verder en nog steeds is dit niet opgelost. Hopelijk gaat dit eerder opgelost worden.

want nu ik dit bericht lees kan ik dus(als ik mijn €5 krijg) nog niets er mee opdat ik dus geen bundels kan activeren

en erg slechte zaak t mobile

u graag een oplossing voor mijn gestelde vraag 

Reputatie 2
Badge

Idd dit heeft hier niets mee te maken.

ik merk de laatste tijd dat er wel veel problemen zijn bij t mobile en dat het verschrikkelijk lang duurt voor dit opgelost is.

voorbeeld: je moet nu sms’en naar 1616 voor je €5, dit zou na enkele weken opgelost zijn, we zijn inmiddels ruim 6 maanden en volgens mij nog langer verder en nog steeds is dit niet opgelost. Hopelijk gaat dit eerder opgelost worden.

want nu ik dit bericht lees kan ik dus(als ik mijn €5 krijg) nog niets er mee opdat ik dus geen bundels kan activeren

en erg slechte zaak t mobile

u graag een oplossing voor mijn gestelde vraag 

Zelfs al zou je het beltegoed krijgen en tmobile lost de bundel activatie probleem op, dan nog zou je met dat beltegoed geen bundel kunnen activeren.

Het zal namelijk als promotie beltegoed gestort worden, en voor zover ik weet kan je daarmee geen bundels aansluiten.

Ik ben het trouwens wel met je eens, hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat de registratie problemen rondom de prepaid simkaarten, na een halfjaar nog steeds niet opgelost zijn.

Dat vind ik eerlijk gezegd ook maar vreemd.

Ik heb in het verleden wel eens vaker een. Promotie tegoed gehad op een andere prepaid en toen kon ik wel een bundel activeren .

Dus hopelijk nu ook want dat is wel de bedoeling van alles en dit staat ook in de voorwaarde van Social deal

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mieke123456789 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen 

ter informatie

Het betreft hier trouwens niet om een promotie tegoed maar om beltegoed wat onbeperkt geldig blijft bij gebruik van sms, internet of bellen.

deze €5 hoort gewoon op de simkaart te staan.

Hajar,

Heb je mijn mail ontvangen gisteren?

Heb niets meer gehoord

Graag een oplossing

Kan nu niet bellen, internetten of smsen

Reputatie 7
Badge +20

Hi Mieke,

Ik heb gereageerd op je bericht. 

Reageer