Beantwoord

Geen beltegoed van T-Mobile te koop meer bij Albert Heijn

• 21 september 2018
  • 9 reacties
  • 1462 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 84 reacties
Hallo ik had een vraagje waarom kan ik geen beltegoed meer kopen van t-mobile bij Albert Hein ?? Zo iets werd me verteld in een Albert Hein winkel in Zeist op het emmaplein
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 september 2018, 16:51

Hoi hoi,

Het lijkt er inderdaad op dat dit lokaal is, ik heb namelijk nog even geïnformeerd en zover wij weten zijn de kaartjes nog beschikbaar bij de Albert Heijns!

Gelukkig kun je op allerlei andere manieren opwaarden, zoals online, via SMS, of via de app. Hoe dat allemaal werkt kun je op deze pagina vinden. Lukt dat zo? :D

Fijn weekend vast & laat het gerust weten als je nog meer vragen hebt!!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Op AH.nl staat T-Mobile prepaid er nog gewoon bij. Als ik het niet vergeet zal ik morgen eens kijken bij de kassa als ik boodschappen ga doen.
die caissière zei dat het uit het assortiment is gehaald maar ook het beltegoed van andere providers hebben ze ook niet meer ze hebben alleen nog van hun eigen merk AH mobiel
Reputatie 6
Badge +7
Hi Huis,
Dat moet dan een lokaal besluit zijn, want bij diverse andere AH winkels kun je gewoon beltegoed van diverse providers kopen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Het lijkt er inderdaad op dat dit lokaal is, ik heb namelijk nog even geïnformeerd en zover wij weten zijn de kaartjes nog beschikbaar bij de Albert Heijns!

Gelukkig kun je op allerlei andere manieren opwaarden, zoals online, via SMS, of via de app. Hoe dat allemaal werkt kun je op deze pagina vinden. Lukt dat zo? :D

Fijn weekend vast & laat het gerust weten als je nog meer vragen hebt!!
Reputatie 7
Badge +9
Was het een AH XL of een franchisenemer? Alleen de AH XL biedt het landelijke assortiment, de overige winkels zijn franchise en mogen zelf hun assortiment bepalen.

Het er uit halen van de beltegoeden is dan ook een besluit geweest van de eigenaar van die specifieke winkel. Daar zul je de klacht neer moeten leggen. T-Mobile kan hier niet tegen doen.
Reputatie 4
Badge +3
Ik werk bij de Albert Heijn.

Dit soort problemen komen vaak voor. De codes worden vanaf een landelijke server naar de kassa's gepushed. Dit gebeurt echter niet heel frequent. De codes worden dan marginaal lokaal op de kassa's opgeslagen tot het moment dat ze verkocht worden. Er is dus een beperkte vooraad telefoonkaarten per kassa. Dit heeft als reden om fraude te voorkomen.

Vroeger moesten we de codes zelfs hantmatig inladen via een referentiecode. Nu gebeurt het dus automatisch maar de codes worden pas aangevuld in de nacht als de dag ervoor de codes zijn opgebruikt.

Als je het bij een andere kassa probeert zal het wellicht wel lukken. Kassamedewerkers vertellen graag smoesjes om je een lang verhaal te besparen.
Reputatie 4
Badge +3
Was het een AH XL of een franchisenemer? Alleen de AH XL biedt het landelijke assortiment, de overige winkels zijn franchise en mogen zelf hun assortiment bepalen.

Het er uit halen van de beltegoeden is dan ook een besluit geweest van de eigenaar van die specifieke winkel. Daar zul je de klacht neer moeten leggen. T-Mobile kan hier niet tegen doen.

Dit is niet helemaal waar. Er zijn maar 200 franchise AH winkels in Nederland. De rest ongeveer 600 winkels zijn eigendom van Albert Heijn.

Franchisers mogen inderdaad het assortiment gedeeltelijk zelf bepalen. Echter kunnen zij het kassa systeem niet aanpassen en geld in elke winkel het zelfde Telefoonkaart assortiment.
Reputatie 2
Ook niet bij de servicebalie? Anders even naar de overkant lopen. Bij de Kruidvat verkopen ze ook beltegoed.
Reputatie 4
Badge +3
Het klopt dat de knop voor T-MOBILE beltegoed van de kassa verdwenen is. Maar er bestaad nog wel een PLU nummer voor. Dat is een verkorte barcode die een caissière kan invoeren. Zie de bijlagen voor de nummers

Reageer