Beantwoord

Geen bundel kunnen aanvragen via de T-Mobile app

• 3 februari 2018
  • 18 reacties
  • 364 Bekeken

Reputatie 2
Vraagje, waarom kan je als Prepaid klant je geen bundel aanzetten via de T-Mobile app?
Vind het persoonlijk wel omslachtig dat je via de browser op je telefoon een bundel moet kiezen, kom hier verandering in? Of de mogelijkheid om te smsen voor een bundel?
icon

Beste antwoord door Jaimy 5 februari 2018, 10:26

Hoi Simnlru,

Uiteraard is het ook mogelijk de bundel te activeren via My T-Mobile! Zie ook deze pagina. Je kunt dit doen door naar het tabblad "Mijn abonnement" te gaan. Gaat dat zo lukken? Laat het me maar weten als je er niet uitkomt! 🙂
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Simnlru,

Uiteraard is het ook mogelijk de bundel te activeren via My T-Mobile! Zie ook deze pagina. Je kunt dit doen door naar het tabblad "Mijn abonnement" te gaan. Gaat dat zo lukken? Laat het me maar weten als je er niet uitkomt! 🙂
Reputatie 2
Hoi Simnlru,

Uiteraard is het ook mogelijk de bundel te activeren via My T-Mobile! Zie ook deze pagina. Je kunt dit doen door naar het tabblad "Mijn abonnement" te gaan. Gaat dat zo lukken? Laat het me maar weten als je er niet uitkomt! :)

Hoi Jaimy,

Heb je mijn vraag begrepen? ik vroeg waarom het niet mogelijk wast om in de T-Mobile APP een bundel toe te voegen, de My T-Mobile waar jij naar toe verwijst is de internet pagina.

Mijn vraag is wanneer of komt er mogelijkheid hier in? en kan je via een sms een bundel aanvragen? want via de browser vind ik persoonlijk omslachtig omdat je weer moet inloggen en via de app ben ik zo ingelogd..

Graag hoor ik van je
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Simnlru,

Dit moet ook in de app kunnen! Ik zie dat je hier nog een topic hebt geopend met wat andere problemen die je ervaart met de bundels. Ik zou graag voor je willen uitzoeken of dit wel allemaal goed gaat. Zou je mij jouw telefoonnummer en adresgegevens in een privéberichtje kunnen sturen? Dan ga ik ermee aan de slag!
Reputatie 2
Hoi Simnlru,

Dit moet ook in de app kunnen! Ik zie dat je hier nog een topic hebt geopend met wat andere problemen die je ervaart met de bundels. Ik zou graag voor je willen uitzoeken of dit wel allemaal goed gaat. Zou je mij jouw telefoonnummer en adresgegevens in een privéberichtje kunnen sturen? Dan ga ik ermee aan de slag!

Gestuurd!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Simnlru,

Dankjewel voor jouw berichtje! Ik heb meteen even voor jou gekeken en ik zie dat je op dit moment 10 euro beltegoed op jouw simkaart hebt staan. Dat verklaart waarom je maar enkele bundels te zien krijgt; je ziet namelijk alleen de bundels die je op dat moment kunt toevoegen!

Wat betreft de app: zou je deze eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Krijg je de optie om een bundel toe te voegen dan wel? Ik ben benieuwd!
Reputatie 2
Hoi Simnlru,

Dankjewel voor jouw berichtje! Ik heb meteen even voor jou gekeken en ik zie dat je op dit moment 10 euro beltegoed op jouw simkaart hebt staan. Dat verklaart waarom je maar enkele bundels te zien krijgt; je ziet namelijk alleen de bundels die je op dat moment kunt toevoegen!

Wat betreft de app: zou je deze eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Krijg je de optie om een bundel toe te voegen dan wel? Ik ben benieuwd!

Ahzo duidelijk, maar het verklaart niet waarom de unlimited data bundel niet aanwezig is (deze is namelijk 3 euro).

Helaas na het verwijderen van de app en installeren krijg ik alleen deze opties:

Reputatie 2
Update:
Heb even in de Playstore gekeken en daar hadden paar mensen ook last met de laatste update geen bundel te kunnen aanvragen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi simnlru,

Dankjewel voor je screenshot. Heb je voorheen wel de mogelijkheid gehad om bundels toe te voegen via My T-Mobile app? Zie je in de app de optie PrePaid bundels staan? Ik zie dat namelijk wel staan als ik via de desktopversie inlog met jouw account. Lukt het via sms wel om een bundel te activeren? Zou je dit eens kunnen proberen Sms INTERNET DAG naar 4000 (gratis).

Ben benieuwd of dat wel werkt, mocht dat niet het geval zijn dan zet ik dit door naar onze technische afdeling!
Reputatie 2
Hi simnlru,

Dankjewel je screenshot. Heb je voorheen wel de mogelijkheid gehad om bundels toe te voegen via My T-Mobile app? Zie je in de app de optie PrePaid bundels staan? Ik zie dat namelijk wel staan als ik via de desktopversie inlog met jouw account. Lukt het via sms wel om een bundel te activeren? Zou je dit eens kunnen proberen Sms INTERNET DAG naar 4000 (gratis).

Ben benieuwd of dat wel werkt, mocht dat niet het geval zijn dan zet ik dit door naar onze technische afdeling!

Hoi Hajar:

Niet dat ik weet of dit mogelijk was in de app, heb de prepaid simkaart sinds een week (en de app dus ook).

Ik zie in de app niet de prepaid bundel staan, alleen opwaarderen en me tegoed en dat is alles...

Klopt desktop versie krijg ik hem wel in beeld, alleen de andere pagina wel en bij deze : https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/prepaid-opties-missen-bij-keuze-297489 (screenshot andere topic) weer niet..

En dat smsen heb gaat de bundel dan gelijk in werking? want ik heb de prepaid pas nodig aankomende maandag (zou zonde van het tegoed zijn namelijk 😉 ).
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Simnlru,

Omdat zowel Hajar als ik toch twijfelden of het écht wel beschikbaar is via de app (wij hebben zelf geen PrePaid dus wij konden het niet even snel testen) heb ik contact opgenomen met de ontwikkelaars van de app. Ik moet je nu toch mijn oprechte excuses aanbieden, want het is inderdaad zo dat de bundels niet aangeschaft kunnen worden via de app zelf.

Wij hopen deze functie in de toekomst wel toe te voegen, dus het is zeker goed om dit soort dingen bij ons aan te geven!

Wat betreft de Unlimited data vandaag NL bundel: die activeert inderdaad meteen na het sms'en, dus dit je kun je het beste testen als je de bundel wilt gaan gebruiken. 🙂
Reputatie 2
Hoi Simnlru,

Omdat zowel Hajar als ik toch twijfelden of het écht wel beschikbaar is via de app (wij hebben zelf geen PrePaid dus wij konden het niet even snel testen) heb ik contact opgenomen met de ontwikkelaars van de app. Ik moet je nu toch mijn oprechte excuses aanbieden, want het is inderdaad zo dat de bundels niet aangeschaft kunnen worden via de app zelf.

Wij hopen deze functie in de toekomst wel toe te voegen, dus het is zeker goed om dit soort dingen bij ons aan te geven!

Wat betreft de Unlimited data vandaag NL bundel: die activeert inderdaad meteen na het sms'en, dus dit je kun je het beste testen als je de bundel wilt gaan gebruiken. :)

ahh jammer, hoop dat dit wel snel geïmplementeerd wordt.
Reputatie 2
Kon helaas mijn bericht niet meer bijwerken maar ik probeer aankomende week de unlimited bundel te activeren via de sms (btw waar kan je alle sms codes voor prepaid vinden?) en het andere topic wat ik had geopend met de screenshot, wanneer kan ik vanaf daar de unlimited bundel activeren?(want deze staat er niet bij namelijk).
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Simnlru,

Ik heb even gekeken in jouw My T-Mobile en ik zie de Unlimited Data Vandaag NL wel tussen jouw bundels staan. Je kunt naar My T-Mobile > Prepaid bundels > Kies een bundel > Unlimited Data Vandaag NL.

Je kunt de sms-codes voor de internetbundels op deze pagina vinden, onder de veelgestelde vragen!

Lukt het zo allemaal? 🙂
Reputatie 2
Deze week getest en het was super!

In Duitsland geen problemen ervaren en 95% van de gevallen had ik een goed 4G bereik en haalde eigenlijl overal de max 15mbps snelheid.

Wel viel dat precies na 23:00 in de app en de My T-mobile webpagina wordt vermeld (met de unlimited voor 1 dag) dat de dat me mb op is en ik moet bijkopen terwijl ik op dat moment nog kan internetten en 1 minuut daar voor nog 400mb had. Dit is waarschijnlijk een fout in jullie systeem, dacht laat het weten.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Simnlru,

Top om te lezen dat het zo goed bevallen is! :D

Dat is inderdaad een opmerkelijk punt wat je aanstipt, bedankt voor het doorgeven!
Reputatie 2
Hey Simnlru,

Top om te lezen dat het zo goed bevallen is! :D

Dat is inderdaad een opmerkelijk punt wat je aanstipt, bedankt voor het doorgeven!

Moet zeggen was positief verrast! ik had ervaring met Vodafone, wat op zich niet slecht was maar toch minder stabiele 4G dan jullie moederbedrijf Telekom Deutchland. Zelfs in bepaalde dorpen waar ik kwam heb ik met mijn huidige provider getest Tele2 waar ik 0 bereik had (kan alleen roamen op 3 of 2G) ik met jullie nette 4G had waar ik wat mee kon.
Jammer genoeg zit ik nog 1 jaar vast, want in het buitenland heb je meer profijt van T-Mobile dan Tele2.
Reputatie 4
Badge +13
Dit zijn leuke berichten om de dag mee te beginnen. Bedankt, simnlru! 😃 Weet dat we je met open armen zullen ontvangen wanneer je de overstap kunt maken!

Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet, we helpen je graag!
Reputatie 2
Dit zijn leuke berichten om de dag mee te beginnen. Bedankt, simnlru! 😃 Weet dat we je met open armen zullen ontvangen wanneer je de overstap kunt maken!

Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet, we helpen je graag!

We zullen zien, of tegen die tijd kom ik automatisch naar jullie i.v.m. het eventueel samen gaan met Tele2 🆒 .

Reageer