Beantwoord

Geen gratis 250MB en Surprise code ontvangen

ik heb na het overzetten van mij oude nummer geen voordeel bonus en surprise code gekregen
icon

Beste antwoord door Thalina 25 mei 2016, 10:31

Hi wstockmann,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Goed dat je even contact opneemt, want ik begrijp dat je natuurlijk gewoon je gratis 250 MB en PrePaid Surprise code wilt ontvangen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je op 23/5 rond 11:00 uur hebt opgewaardeerd. Een paar minuten later zijn de gratis 250MB toegekend en hierover hebben wij je ook een sms gestuurd. Heb je deze sms wel ontvangen? De gratis MB's heb je in ieder geval wel ontvangen, dus dat is goed nieuws!

Verder heb ik ook even gekeken naar de PrePaid Surprise code. Ik zie dat je geen blokkade hebt waardoor je de code niet zou kunnen ontvangen en je bent goed aangemeld voor het spel. Jouw opwaardering was net nadat jouw nummer was overgezet, dus ik denk het mogelijk daardoor niet goed is gegaan met het sturen van de code. Ik heb daarom 2 euro opgewaardeerd voor je, zodat je toch iets gewonnen hebt. Ik ga ervanuit dat je de volgende keer dat je opwaardeert wel een code ontvangt. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op. Dan gaan we kijken naar een oplossing!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten. Ik help je graag!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi wstockmann,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Goed dat je even contact opneemt, want ik begrijp dat je natuurlijk gewoon je gratis 250 MB en PrePaid Surprise code wilt ontvangen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je op 23/5 rond 11:00 uur hebt opgewaardeerd. Een paar minuten later zijn de gratis 250MB toegekend en hierover hebben wij je ook een sms gestuurd. Heb je deze sms wel ontvangen? De gratis MB's heb je in ieder geval wel ontvangen, dus dat is goed nieuws!

Verder heb ik ook even gekeken naar de PrePaid Surprise code. Ik zie dat je geen blokkade hebt waardoor je de code niet zou kunnen ontvangen en je bent goed aangemeld voor het spel. Jouw opwaardering was net nadat jouw nummer was overgezet, dus ik denk het mogelijk daardoor niet goed is gegaan met het sturen van de code. Ik heb daarom 2 euro opgewaardeerd voor je, zodat je toch iets gewonnen hebt. Ik ga ervanuit dat je de volgende keer dat je opwaardeert wel een code ontvangt. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op. Dan gaan we kijken naar een oplossing!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten. Ik help je graag!
hoi Thalina
bedankt voor je reactie en 2€ beltegoed
ik heb alleen mijn 50%korting nog niet gekregen
ik heb de sms wel ontvangen
de vraag klopt niet
Hoi wstockmann.

Wat klopt er niet aan de vraag?
er staat geen 250MB ontvangen maar dat heb ik wel ik heb mijn voordeel bonus niet ontvangen
ik heb geen prepaid voordeel ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wstockmann,

Jouw prijsplan was vanaf het begin al PrePaid Voordeel! ;)

Je maakt dus al gebruik van dit prijsplan, dit kun je ook terugzien in je My T-Mobile omgeving. Geen zorgen dus, je hebt het juiste prijsplan!

Als je nog vragen hebt, horen we dat van je!
dat kan toch niet want je moet eerst voor €50 opwaarderen.
de vorig keer heb ik €10 opgewaardeerd en €15 gekregen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wstockmann,

Goed dat je nog even om verduidelijking vraagt! Vanaf het begin maak je gebruik van PrePaid Voordeel. Als je 10 euro hebt opgewaardeerd ontvang je vanaf dat moment 50% korting op je tarieven. Een tijd geleden was dat inderdaad na 50 euro, maar tegenwoordig is dat al na 10 euro. Dus alleen maar mooi meegenomen toch? 🙂 Op deze pagina vind je de tarieven voor jouw PrePaid Voordeel 50%.

Zorgt dit voor meer duidelijkheid? Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer