Beantwoord

(Geen) gratis belminuten PrePaid

• 2 april 2016
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Op 1 maart j.l. kreeg ik een sms met het bericht: Omdat je deze maand met minimaal 10 euro hebt opgewaardeerd krijg je volgende maand 150 gratis belminuten. deze minuten zijn geldig van 1 t/m 30 april.
De 150 minuten zijn echter niet bijgeschreven.
Weliswaar ontving ik 3 weken later, op 24 maart, een sms dat mijn Bonus Bellen Tariefplan is gewijzigd naar Pre Paid Voordeel 50% maar iets wat toegezegd is kan toch niet zo maar worden ingehouden?
icon

Beste antwoord door Amy 4 april 2016, 13:18

Hey Rini,

Welkom terug op het forum, dat is weer even geleden!

Goed dat je hier contact over opneemt! Het is inderdaad niet helemaal eerlijk als wij je iets toezeggen en je dit vervolgens niet krijgt! :S

Ik zie inderdaad dat je genoeg had opgewaardeerd in maart om de belminuten te krijgen. Helaas is het niet mogelijk om de belminuten alsnog voor je toe te voegen. Vind je het goed als ik beltegoed voor je opwaardeer om het goed te maken? :8

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Rini,

Welkom terug op het forum, dat is weer even geleden!

Goed dat je hier contact over opneemt! Het is inderdaad niet helemaal eerlijk als wij je iets toezeggen en je dit vervolgens niet krijgt! :S

Ik zie inderdaad dat je genoeg had opgewaardeerd in maart om de belminuten te krijgen. Helaas is het niet mogelijk om de belminuten alsnog voor je toe te voegen. Vind je het goed als ik beltegoed voor je opwaardeer om het goed te maken? :8

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Dag Amy,

Dank voor je snelle reactie.
Maar: Heb ik het goed dat ik dan nu 100 minuten kan bellen en dat een derde dus niet wordt gecompenseerd?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Rini,

Ik heb je een privébericht gestuurd met onder andere meer informatie over onze bellen bundel. Ik zie je reactie daar graag tegemoet! 🙂

Reageer