Beantwoord

Geen internet meer na opwaarderen

  • 2 juni 2017
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

Ik jan niet meer via het netwerk internetten ( van mijn beltegoed) na het opwaarderen. Alle instelongen staan goed.
Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Matti100 2 juni 2017, 19:43

Sinds 30 april heeft Tmobile nieuw beleid ingesteld. Op de zogenaamde landingspagina https://www.t-mobile.nl/prepaid-data-pass ( gebruik dit als zoekterm op het forum om meer informatie te krijgen) moet je verplicht opgeven dat je " per MB wil betalen". Eerst inloggen, daarna kiezen voor internetbundel, daarna kiezen voor " betalen per MB", daarna een paar keer op " volgende " klikken. Zie mijn topic " De landingspagina werkt niet op mijn Iphone". Daar staan ook screenshots van de schermen die je verwachten kunt.
PS deze keuze moet elke maand òf na 200MB herhaald worden. Voor het buitenland moet apart toestemming gegeven worden op een andere webpagina: https://www.t-mobile.nl/roamingstatus

Ik denk dus dat het niets met het opwaarderen te maken heeft, maar ik denk dat u geen internet meer gebruikt heeft na 30 april?
PS of werkt prepaid-surprise niet meer? ( gratis 250MB met een geldigheid van 7 dagen).
Bekijk origineel

3 reacties

Sinds 30 april heeft Tmobile nieuw beleid ingesteld. Op de zogenaamde landingspagina https://www.t-mobile.nl/prepaid-data-pass ( gebruik dit als zoekterm op het forum om meer informatie te krijgen) moet je verplicht opgeven dat je " per MB wil betalen". Eerst inloggen, daarna kiezen voor internetbundel, daarna kiezen voor " betalen per MB", daarna een paar keer op " volgende " klikken. Zie mijn topic " De landingspagina werkt niet op mijn Iphone". Daar staan ook screenshots van de schermen die je verwachten kunt.
PS deze keuze moet elke maand òf na 200MB herhaald worden. Voor het buitenland moet apart toestemming gegeven worden op een andere webpagina: https://www.t-mobile.nl/roamingstatus

Ik denk dus dat het niets met het opwaarderen te maken heeft, maar ik denk dat u geen internet meer gebruikt heeft na 30 april?
PS of werkt prepaid-surprise niet meer? ( gratis 250MB met een geldigheid van 7 dagen).
Dank je wel voor je reactie. Het klopt inderdaad wat je schrijft. Ik was er inmiddels ook net zelf achter gekomen. 😂 Ik had al een tijdje geen internet meer inderdaad. Dacht dat het door het opwaarderen kwam. Wel apart dat T-mobile er niet even een bericht over gestuurd heeft dat je dat in moest stellen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Helga,

Fijn dat het nu werkt met de tip van Mattie. In dit topic hebben wij ook aangegeven wat er veranderd is met PrePaid internet. Verder vind je op onze website ook alle informatie hierover. 🙂 Ik hoop dat alles weer naar behoren werkt.

Reageer