Beste antwoord door Thalina
Hoi Sandra,
Geen paniek: er is in principe niets veranderd aan jouw PrePaid Je hoeft ook niet per se een bundel aan te schaffen om gebruik te kunnen maken van internet. Je kunt zoals Kaassausje al uitlegde gewoon kiezen voor Betalen per MB. Dat is precies hetzelfde als hoe het voorheen was. Alleen hebben we deze verandering erin aangebracht omdat we vaak vragen kregen van PrePaid klanten die ongemerkt data verbruikten zonder dat ze dit doorhadden en wilden. Dat is natuurlijk zonde! Daarom hebben we ervoor gekozen om PrePaid internet in Nederland hetzelfde te laten werken als in het buitenland: wanneer je wilt internetten laat de browser van het toestel automatisch een landingspagina zien. Hier kan je kiezen uit:
• een bundel
• betalen per MB
• geen internet
Je moet dus nu aangeven dat je wilt betalen per MB, dan gaat jouw internetverbruik gewoon van jouw beltegoed af. Net zoals voorheen Het heeft als groot voordeel dat datagebruik niet ongemerkt uit het tegoed gaat snoepen als bijvoorbeeld jouw bundel op is (bijvoorbeeld 's nachts) of als je vergeten bent jouw data uit te zetten. Meer over de wijzigingen bij PrePaid vind je in dit topic.
Ik zou het jammer vinden als je om deze reden ons zou verlaten! We hebben het juist ingevoerd om onze klanten te beschermen tegen onverwachte kosten. Omdat ik begrijp uit jouw verhaal dat je niet goed had begrepen dat je gewoon op de normale manier kon blijven internetten en daarom een bundel hebt aangeschaft, heb ik jouw internetbundel uit coulance vergoed. Ik heb dit toegevoegd aan jouw beltegoed. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing!
Ik hoop dat bovenstaande informatie wat meer duidelijkheid geeft. Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik help je graag!