Beantwoord

Geen internet ondanks internetbundel

  • 4 juni 2018
  • 1 reactie
  • 601 Bekeken

Ik heb een unlimited dagbundel gekocht maar heb de hele dag al geen Internet. aan en uitzetten werkt niet...mobiele gegevens staan aan..maar ik heb geen bereik..je bent offline wordt er gezegd...surf nu op Wi-Fi van buurman... wat is er aan de hand? koste me wel 2.95... maar geen profijt van gehad
icon

Beste antwoord door David 5 juni 2018, 11:47

Hoi Edzas,

Altijd jammer als iets niet helemaal werkt zoals je had verwacht! :S Hopelijk kunnen we achterhalen waar het verkeerd is gegaan!

Wij kunnen bij PrePaid heel weinig inzien, maar ik zie wel terug dat er gister MB's zijn verbruikt uit de bundel. Er ging dus wel iets goed, maar ergens begon het misschien te haperen. Zou je kunnen aangeven of je dit probleem overal had of alleen thuis? Heb je normaal wel internet thuis, met jouw PrePaid-aansluiting? Ik zie ook terug dat je de dagen voor gisteren ook Unlimited Data Vandaag hebt aangeschaft, hoe werkte het toen? Had je toen nergens problemen mee? Aangezien ik terug kan zien dat er slechts zeer beperkt gebruik van de bundel is gemaakt, heb ik de uitzondering gemaakt om de bundel te vergoeden. Dit beltegoed wordt bij jouw totale tegoed toegevoegd.

Zou het kunnen dat je de WiFi van de buurman (aardig van hem trouwens! 🙂 ) continu had ingeschakeld? In principe pakt het toestel dan namelijk in eerste instantie het WiFi-netwerk op, om dataverbruik te beperken. Misschien was dit onbewust en kreeg het WiFi-netwerk dan ook continu voorrang op jouw databundel. Dit zou dan verklaren waarom het mobiele internet het niet deed!

Je kunt daarnaast ook even deze instructies erbij pakken om te controleren waarom je geen internet hebt. Op die manier heb je in ieder geval alles uitgesloten, voor wat betreft de instellingen van jouw telefoon.

Laat je weten of het uiteindelijk toch weer gelukt is, met bovenstaande instructies? Anders helpen we je er natuurlijk graag bij verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Edzas,

Altijd jammer als iets niet helemaal werkt zoals je had verwacht! :S Hopelijk kunnen we achterhalen waar het verkeerd is gegaan!

Wij kunnen bij PrePaid heel weinig inzien, maar ik zie wel terug dat er gister MB's zijn verbruikt uit de bundel. Er ging dus wel iets goed, maar ergens begon het misschien te haperen. Zou je kunnen aangeven of je dit probleem overal had of alleen thuis? Heb je normaal wel internet thuis, met jouw PrePaid-aansluiting? Ik zie ook terug dat je de dagen voor gisteren ook Unlimited Data Vandaag hebt aangeschaft, hoe werkte het toen? Had je toen nergens problemen mee? Aangezien ik terug kan zien dat er slechts zeer beperkt gebruik van de bundel is gemaakt, heb ik de uitzondering gemaakt om de bundel te vergoeden. Dit beltegoed wordt bij jouw totale tegoed toegevoegd.

Zou het kunnen dat je de WiFi van de buurman (aardig van hem trouwens! 🙂 ) continu had ingeschakeld? In principe pakt het toestel dan namelijk in eerste instantie het WiFi-netwerk op, om dataverbruik te beperken. Misschien was dit onbewust en kreeg het WiFi-netwerk dan ook continu voorrang op jouw databundel. Dit zou dan verklaren waarom het mobiele internet het niet deed!

Je kunt daarnaast ook even deze instructies erbij pakken om te controleren waarom je geen internet hebt. Op die manier heb je in ieder geval alles uitgesloten, voor wat betreft de instellingen van jouw telefoon.

Laat je weten of het uiteindelijk toch weer gelukt is, met bovenstaande instructies? Anders helpen we je er natuurlijk graag bij verder!

Reageer