Beantwoord

Geen internet prepaid via 4G

• 29 april 2019
  • 3 reacties
  • 1025 Bekeken

Internet 4G werkt niet op mijn iPhone SE.(paar maanden terug werkte het goed) wifi is oké .
Ik heb een kruistest gedaan met andere iPhone daar werkte mijn simkaart wel, en die van mij niet.
Moet ik mijn simkaart vervangen of is er ergens iets niet goed ingesteld, alle mogelijke handelingen geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Seccie 29 april 2019, 19:34

Hoi @philipps,

Goed dat je zelf al het een en ander gecontroleerd hebt en dat je daarna een kruistest hebt uitgevoerd.
Als je simkaart ook geen 4G internet verbinding kan maken in een ander toestel, dan lijkt het er toch op dat je simkaart defect is. Gelukkig kun je zelf via de volgende kanalen een nieuwe simkaart aanvragen.

1) Woon je in de buurt van een T-Mobile shop? De medewerkers in een shop kunnen je meestal meteen een nieuwe simkaart meegeven. Je hoeft dan dus niet te wachten op de postbode.
2) Vraag een nieuwe T-Mobile simkaart aan via de sociale kanalen of telefonisch.
3) Bestel een nieuwe simkaart via My T-Mobile.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Ik wens je nog een prettige avond.
Bekijk origineel

3 reacties

Ter aanvulling op vraag.
Ik bedoelde mijn simkaart werkte niet op de andere telefoon, en de simkaart van de andere telefoon werkte wel op mijn telefoon.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @philipps,

Goed dat je zelf al het een en ander gecontroleerd hebt en dat je daarna een kruistest hebt uitgevoerd.
Als je simkaart ook geen 4G internet verbinding kan maken in een ander toestel, dan lijkt het er toch op dat je simkaart defect is. Gelukkig kun je zelf via de volgende kanalen een nieuwe simkaart aanvragen.

1) Woon je in de buurt van een T-Mobile shop? De medewerkers in een shop kunnen je meestal meteen een nieuwe simkaart meegeven. Je hoeft dan dus niet te wachten op de postbode.
2) Vraag een nieuwe T-Mobile simkaart aan via de sociale kanalen of telefonisch.
3) Bestel een nieuwe simkaart via My T-Mobile.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Ik wens je nog een prettige avond.
Seccie,
Bedankt voor je antwoord, ik heb een nieuwe simkaart besteld.
Neem aan dat het dan weer werkt.
Groet Philipp

Reageer