Beantwoord

Geen internet via 4G

  • 14 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Hoe komt het dat mijn 4G niet werkt? Eerder is dit ook al gebeurd. Ik gebruik als regel, als wifi niet aanwezig is voor internet, 4G vanuit mijn beltegoed. Ik heb geen 4G bundel omdat het niet zó vaak voorkomt. Maar het is heel irritant dat ik het niet gebruiken kan als het wel nodig is! Heeft het er mee te maken dat ik bij de Surprise onlangs MB's heb gekozen? Dat lijkt me dan toch verregaand slordig
Ik ga, geloof ik, onderhand toch bij anderen maar eens navragen wat hun ervaringen zijn bij andere providers....
icon

Beste antwoord door Pilovali 14 augustus 2017, 15:23

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Een aantal maanden geleden is het PrePaid systeem gewijzigd. Op deze pagina kun je alles vinden over de aanpassingen.

Groet,
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Een aantal maanden geleden is het PrePaid systeem gewijzigd. Op deze pagina kun je alles vinden over de aanpassingen.

Groet,
Ik vind dat het belangrijkste, namelijk wat je moet doen en hoe dat gaat, moeilijk te vinden is. Daarom zijn hier 6 screenshots waarin je het proces kunt volgen. De pagina waar je naartoe moet gaan is deze: https://www.t-mobile.nl/prepaid-data-pass







Reageer