Beantwoord

Geen MB's na opwaarderen

• 1 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Elke keer als ik mijn beltegoed opwaardeerde met 10 euro kreeg ik gratis 250 mb internet. Nu heb ik weet 10 euro opgewaardeerd en de het spel gespeeld maar ik krijg geen 250 mb's voor 7 dagen. Nu mis ik dus de 250 mb. Hoe kan dit. wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2016, 12:56

Hey Fenne,

Gelukkig kan ik je helpen met je vraag! :)

Sinds 4 juli is dit inderdaad gewijzigd. Je krijgt niet standaard meer 250 MB bij je opwaarderingen, maar deze kun je winnen via PrePaid Surprise. Wat er precies verkeerd ging bij het spel eergister weet ik niet, maar ik zie wel in ons systeem terug dat je gister alsnog de 250 MB met het spel gewonnen hebt. Uiteindelijk is dit dus toch nog goed gekomen!

Als we je nog verder ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Fenne,

Gelukkig kan ik je helpen met je vraag! :)

Sinds 4 juli is dit inderdaad gewijzigd. Je krijgt niet standaard meer 250 MB bij je opwaarderingen, maar deze kun je winnen via PrePaid Surprise. Wat er precies verkeerd ging bij het spel eergister weet ik niet, maar ik zie wel in ons systeem terug dat je gister alsnog de 250 MB met het spel gewonnen hebt. Uiteindelijk is dit dus toch nog goed gekomen!

Als we je nog verder ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Heb net met prepaid surprise wel 250mb erbij gekregen maar bij de vorige keer opwaarderen (en ook prepaidsurprise spelen) een week geleden, zijn die niet bijgeschreven. Kan ik die alsnog ontvangen aub?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hhpj,

Ik begrijp dat als je de 250MB deze keer hebt ontvangen, je het natuurlijk ook de vorige keer wilt ontvangen! Ik zie dat je 20/09 hebt opgewaardeerd en een dag later de MB's van het PrePaid Surprise spel hebt ontvangen. Dit is ook het geval bij de opwaardering van 15/10. Op 10/10 heb je ook opgewaardeerd, maar daar zie ik niet van terug dat je het spel gespeeld hebt. Had je toen wel een code ontvangen en het spel gespeeld? Heb je het spel toen uitgespeeld en gekozen voor 250MB? Of kreeg je een foutmelding of iets anders in beeld? Ik heb uit coulance in ieder geval 2 euro beltegoed toegevoegd aan je beltegoed. Dan kun je daar in ieder geval van internetten 🙂

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer