Beantwoord

Geen PrePaid Suprise code ontvangen

Goededag, ik heb 17 Mei jl. voor €30 opgewaardeerd, online, maar tot nu toe geen suprisecode ontvangen tot mijn grote terleurstelling , graag zou ik hierop een antwoord krijgen en de code alsnog ontvangen.
Groetjes Semmy53
icon

Beste antwoord door Thalina 22 mei 2017, 12:26

Hoi Semmy,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je hebt aangegeven via My T-Mobile dat je geen 'aanbiedingen per sms' wilt ontvangen van T-Mobile. De PrePaid surprise sms'jes vallen hier ook onder, dus deze ontvang je op het moment niet. Als je toch weer de PrePaid Surprises codes wilt ontvangen, kun je deze instelling weer wijzigen via My T-Mobile bij Gegevens & Instellingen > Berichten van T-Mobile. Ik kan je helaas niet met terugwerkende kracht een nieuwe code toesturen, maar als je de instelling aanpast ontvang je bij jouw volgende opwaardering weer gewoon een Surprise code en kun je weer meedoen!

Nog even iets anders: ik zie dat je nog een vrij prehistorische simkaart hebt 😉 Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op de mat. Je kunt deze simkaart activeren via deze pagina en daarna in gebruik nemen. Je hoeft je trouwens geen zorgen te maken over jouw nummer, die staat na het activeren gewoon op het nieuwe simkaartje. Laat je weten of het is gelukt?

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Semmy,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je hebt aangegeven via My T-Mobile dat je geen 'aanbiedingen per sms' wilt ontvangen van T-Mobile. De PrePaid surprise sms'jes vallen hier ook onder, dus deze ontvang je op het moment niet. Als je toch weer de PrePaid Surprises codes wilt ontvangen, kun je deze instelling weer wijzigen via My T-Mobile bij Gegevens & Instellingen > Berichten van T-Mobile. Ik kan je helaas niet met terugwerkende kracht een nieuwe code toesturen, maar als je de instelling aanpast ontvang je bij jouw volgende opwaardering weer gewoon een Surprise code en kun je weer meedoen!

Nog even iets anders: ik zie dat je nog een vrij prehistorische simkaart hebt 😉 Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op de mat. Je kunt deze simkaart activeren via deze pagina en daarna in gebruik nemen. Je hoeft je trouwens geen zorgen te maken over jouw nummer, die staat na het activeren gewoon op het nieuwe simkaartje. Laat je weten of het is gelukt?

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Goedendag,

Bedankt voor de nieuwe simkaart, ik moet hem nog activeren, vind het nogal spannend vandaar, voordat ik het doe is mijn vraag nog even, hoe zit het met de foto's die er op staan, moet ik die allemaal opslaan op de pc voor die tijd. Ik heb al gekeken hoe het gaat met de contacten.

Mvg. Semmy
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Semmy,

Fijn om te horen dat je de simkaart binnen hebt gekregen! Over de foto's hoef je je geen zorgen te maken, die worden op jouw telefoon opgeslagen en niet op jouw simkaart 🙂 Uiteraard is het altijd verstandig om regelmatig een back-up van jouw gegevens (waaronder jouw foto's) te maken, maar voor het activeren van een nieuwe simkaart is het niet per se nodig. De contacten moet je inderdaad even overzetten, die staan in sommige gevallen wel op jouw simkaart maar ik begrijp dat je daar al naar hebt gekeken.

Laat je weten of het is gelukt met het activeren?
Hallo, ik heb de nieuwe simkaart ingevoerd en eerst de code die ik per sms ontving ingevoerd,daarna dus de nieuwe simkaart zoals aangegeven in de beschrijving, nu klopte mijn pincode niet, terwijl ik die goed had ingevuld, die pukcode kan ik niet vinden, dus nu baal ik er even stevig van, mijn mobiele nr is toch hetzelfde en pin blijft toch ook het zelfde, hoop spoedig even wat te horen, want nu kan ik mijn mobiel niet meer gebruiken.

Mvg.Semmy
Hoi Semmy.

De pincode en de pukcode van de nieuwe simkaart staan op het plastic kaartje waar je de simkaart uit hebt gedrukt. Het is niet dezelfde code als voorheen, elke simkaart heeft een eigen, vooraf vastgestelde, pin- en pukcode. (Je vind ze onder de kraslaag op je simkaarthouder.)

Je kunt trouwens wel de code veranderen naar jouw oude code, onder Instellingen -> Beveiliging (-> extra instellingen o.i.d.) -> Sim-pin vergrendeling instellen. Dat scheelt dan weer een nieuwe code uit je hoofd leren. 😉
Hey, zo het is allemaal gelukt en bij deze mijn hartelijke dank, was tussen door aan het werk, dus moest ff tussen door gebeuren Kaassausje, aardig van je.Fijne dag en nogmaals bedankt voor snelle reactie.

Groetjes Semmy
Hoi Semmy.

Graag gedaan. Fijn dat het gelukt is, bedankt voor je bericht terug. Werkze nog en veel plezier weer met je toestel. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, dan weet je het klantenforum te vinden. 🙂
Is helemaal goed, ik heb het nog nooit eerder gebruikt tot de laatste week en het bevalt mij goed.
Fijne dag nog.

Groetjes Semmy
Reputatie 7
Badge +20
Fijn dat het goed is goedgekomen. Special thanks to Kaassausje! :8
Goedendag,

Inderdaad, dank aan kaassausje.
Ik heb (weer)even een vraagje ik heb een samsung galaxy A5 gekocht, ( werktelefoon) .(prive J5 mobiel)
Nu wil ik daar een ringtoon wijzigen, maar elke keer als ik dat doe krijg ik de melding, niet mogelijk tijdens een gesprek, snap even niet hoe het kan, heb al gekeken naar de instellingen maar mijn inziens doe ik niets fout en staat alles goed ingesteld, weet iemand hoe dat kan??

hoor het graag.

Groetjes Semmy
Reputatie 7
Badge +20
Hey Semmy,

Dat is inderdaad wel vreemd! Ik zie dat dit probleem vaker voorkomt en dat het opnieuw opstarten soms wel werkt, misschien kun je dat nog even proberen? Je vindt op deze pagina van Samsung ook instructies om de ringtone aan te passen. Welke versie software heb je op jouw toestel staan? Als de laatste software nog niet op jouw telefoon staat, update de software dan ook even, hopelijk helpt dat!

We horen graag van je of het gelukt is! 🙂

Reageer