Vraag

Geen Prepaid Suprise code ontvangen

• 10 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb mijn prepaid opgewaardeerd masr krijgt geen code om het surprise spel te spelen ook het inlogacount aanmaken lukt totaal niet daar krijg ik telkens te zien dat mijn nummer niet goed ingevuld is .

6 reacties

Reputatie 4
Hoi Jahoka,

Wat leuk dat je mee wilt doen aan PrePaid Suprise!

Die melding zou je niet horen te krijgen, want je hebt een actief PrePaid-nummer. Heel goed dat je dit aankaart bij ons. Ik ga dit voor je uitzoeken en zodra ik meer weet, zal ik je daar meteen terugkoppeling op geven.

Ik wens je alvast een fijn weekend en als je tussendoor nog vragen hebt, laat het weten. 🙂
Reputatie 4
Hoi Jahoka,

Ik zie dat je inmiddels een My Surprise account hebt aangemaakt. Super dat het is gelukt!

Is er nog iets anders wat ik voor je kan doen? Is alles nu naar wens? 😃
Maar toch vind ik het vreemd want ik kreeg geen spelcode toen ik 20euro opwaardeerde dat begrijp ik niet sorry dat ik zo zeur ,maar ik heb al meer meegedaan met mijn vorige nummer daarom wilde ik weer zo graag mobile omdat je altijd wel iets kreeg maar nu begrijp ik het niet meer .maar wel bedankt voor alle moeite .
Reputatie 4
Hi Jahoka,

Je zeurt helemaal niet! :)

Wij vinden het alleen maar fijn als je aangeeft dat iets verkeerd is gegaan of dat je geen code hebt ontvangen. Op deze manier kunnen wij je meteen helpen en het voor je oplossen. Je bent altijd welkom op ons forum!

Ik heb er ook voor gezorgd dat er morgen een nieuwe code naar je toe wordt gestuurd. Kan je mij laten weten of je het dit keer wel hebt ontvangen?
Ik heb net mijn speel code ontvangen,hardstikke bedankt voor alle moeite heel erg leuk en fijn dat dit zo snel geregeld werd .
Vriendelijk bedankt nogmaals voor de goede en vriendelijke service.
Hartelijke groet ,Jannie Hoogerwaard
Reputatie 4
Hi Jahoka,

Graag gedaan!

Ik ben blij dat je de code hebt ontvangen en heel erg bedankt voor het compliment. Dat is super om te horen. :D

Veel speelplezier met de code. Ik hoop dat je iets leuks wint!

Reageer