Beantwoord

Geen PrePaid Surprise code ontvangen

• 17 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Hallo, ik heb op 12 augustus mijn beltegoed opgewaardeerd maar geen surprise code ontvangen. Ik ontving wel een sms met: Uw internet tegoed PLUS bones tegoed zijn bijgeschreven. Eigenlijk vind ik dat een beetje rare sms want ik heb mijn gewone beltegoed opgewaardeerd en niet een tegoed speciaal voor internet, en welk bonus tegoed wordt hier bedoeld wat ik trouwens niet heb ontvangen? Ik heb meteen na de opwaardering mijn beltegoed gecontroleerd via 1244 en er was alleen de 10 euro bijgeschreven die ik had opgewaardeerd, dus geen extra bonus tegoed.

Omdat ik geen surprise code heb ontvangen heb ik de afgelopen 5 dagen geprobeerd om een surprise account aan te maken maar dat wil steeds niet lukken. Ik krijg steeds de tekst: Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens. op mijn scherm.
icon

Beste antwoord door Thalina 18 augustus 2016, 14:03

Hoi Repo2000,

Ik begrijp dat je hier duidelijkheid over wilt! Allereerst de sms die je hebt ontvangen: toevallig heb ik vandaag hierover contact gehad met een collega van PrePaid. Sommige klanten blijken een verkeerde sms te ontvangen na het opwaarderen. De sms die jij hebt ontvangen is dus een foutje van onze kant. Sorry voor de verwarring!

Wat betreft de PrePaid Surprise code: ik zie dat je een blokkade hebt aanstaan voor commerciële sms'jes van T-Mobile. Als je deze blokkade instelt ontvang je ook geen sms'jes met de PrePaid Surprise code. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je wel wilt meespelen. Daarom heb ik deze blokkade voor je verwijderd. Vanaf nu zul je bij elke opwaardering een sms met een code ontvangen. Mocht je de commerciële sms'jes toch weer uit willen zetten, dan kan dat via My T-Mobile bij 'Gegevens & Instellingen' > 'Notificaties' op 'wijzigen'. De optie 'Aanbieding per sms' kun je hier uit- en aanvinken.

De oude code kan ik niet nogmaals versturen, omdat deze niet is aangemaakt door de blokkade. Uit coulance heb ik een klein bedrag toegevoegd aan je beltegoed.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog vragen hebt, weet je mij te vinden!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Repo2000,

Ik begrijp dat je hier duidelijkheid over wilt! Allereerst de sms die je hebt ontvangen: toevallig heb ik vandaag hierover contact gehad met een collega van PrePaid. Sommige klanten blijken een verkeerde sms te ontvangen na het opwaarderen. De sms die jij hebt ontvangen is dus een foutje van onze kant. Sorry voor de verwarring!

Wat betreft de PrePaid Surprise code: ik zie dat je een blokkade hebt aanstaan voor commerciële sms'jes van T-Mobile. Als je deze blokkade instelt ontvang je ook geen sms'jes met de PrePaid Surprise code. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je wel wilt meespelen. Daarom heb ik deze blokkade voor je verwijderd. Vanaf nu zul je bij elke opwaardering een sms met een code ontvangen. Mocht je de commerciële sms'jes toch weer uit willen zetten, dan kan dat via My T-Mobile bij 'Gegevens & Instellingen' > 'Notificaties' op 'wijzigen'. De optie 'Aanbieding per sms' kun je hier uit- en aanvinken.

De oude code kan ik niet nogmaals versturen, omdat deze niet is aangemaakt door de blokkade. Uit coulance heb ik een klein bedrag toegevoegd aan je beltegoed.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog vragen hebt, weet je mij te vinden!
Beste Thalina, bedankt voor je antwoord, het is me nu helemaal duidelijk. En bedankt voor je kleine cadeautje, echt lief! Je hebt mijn toch al niet slechte avond nog een stukje leuker gemaakt! :D

P.S. Ik zie nergens waar ik kan klikken voor beste antwoord en heb toen maar op het hartje geklikt, is dat wat je bedoelt? Ik kijk morgen nog wel een keer, misschien zie ik de link voor beste antwoord dan wel, want dat heb je verdiend!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Repo2000,

Geen probleem, ik help je graag! En fijn om te horen dat ik jouw avond nog een stukje leuker heb kunnen maken! 😉 Ook een leuk weekend gehad?
Bedankt voor het hartje! Ik heb namens jou mijn antwoord als 'beste antwoord' gemarkeerd.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Reageer